Oh wat spannend. Ik hoop zo voor je dat je wat hoord. Of het nou is wat je hoopt of niet. Zelf heb ik ook mijn bio moeder gezocht. Helaas wilde ze geen contact. Daarna nog contact gezocht (via hyves) met mijn half zus. Ze heeft nooit de moeite genomen om me uberhaupt antwoord te geven. Dat doet nu, jaren laten nog steeds erg pijn. Sterkte. x
Jeetje wat spannend dit! Heb net even gauw het hele topic gelezen! Ik hoop voor je dat je snel een reactie krijgt!
Helaas nog geen reactie gekregen, hij zou de brief zaterdag binnen moeten hebben gekregen... Ik wacht gewoon af en hoor ik niks, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
natas, denk dat ie even tijd nodig heeft om t te verwerken misschien? en dan gaan bedenken wat ie wil, of verwacht. of juist niet wil. misschien heeft ie geen flauw idee wat ie ermee moet en wilt ie eerst ff nadenken erover. hoop dat je reactie krijgt meid! spannend hoor
Ik denk idd dat er wel tijd overheen kan gaan. Het zal voor hem ook als een schok komen denk ik. Stel dat de post optijd daar was en hij de brief zaterdag heeft gehad dan had hij meteen moeten reageren om vandaag een brief bij jou te kunnen krijgen, als de postbode op maandag al bij jullie komt. De post is tegenwoordig ook niet zo snel dus er vanuit gaan dat hij hem echt zaterdag heeft gekregen....
Ja dat is ook zo, ik heb mijn mailadres erin gezet maar misschien gebruikt hij dat niet eens. Ik wacht gewoon af, we zien het wel.
Jammer dat je nog niks gehoord hebt. Ik hoop dat dit gewoon betekent dat dit bedenktijd is voor hem, en anders dat er een brief op de bus terug gedaan word voor jou. Sterkte!