Spoorloos.

Discussion in 'De lounge' started by Dora en Boots, Jan 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd...

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hier even een update:
    Nog niks gehoord en eigenlijk ga ik er gewoon vanuit dat hij dus geen contact wil. Ik heb jaren moed verzameld om eindelijk contact te leggen en meer dan dit wil ik niet doen. Het is wat het is, ik sluit het af.:)

3. Jel

Jel Niet meer actief

Helaas, het is niet anders.
    Ik vind het wel heel sneu voor je!

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Misschien heeft hij even de tijd nodig?

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ja dat wilde ik ook net zeggen. zou het na versturen van de brief een maandje aankijken. hoor je dan nog steeds niks dan kan je hem een brief sturen hoe jouw gevoel is, dat je al jaren moed heb zitten verzamelen en dat je het graag goed wil afsluiten voor jezelf zodat jij verder kan met je leven (als hij dus geen contact wil) en dat je niet in het duister wil tasten in de hoop dat hij ooit nog zou kunnen reageren, maar dat je duidelijkheid voor jezelf wil en da tje zijn beslissing daarin zal begrijpen maar jij dus ook gewoon verder met je leven wil. of hij dus alsnog antwoord kan geven, als is het maar kort zinnetje dat hij geen contact wil.

succes meid!

6. Dora en Boots

Ik snap je idee erachter, maar ik wil niet nog een brief sturen.:)
    Ik heb voor mijzelf een grens gesteld om niet te erg gekwetst te worden. Reageert hij niet, waar ik vanuit ga, is het best pijnlijk maar te verwachten. Want ja, dit zal voor hem ook moeilijk zijn.

Ga ik weer een brief sturen en hoor ik weer niks of alleen dat hij verder geen contact wil, dan wordt het nog pijnlijker voor mij. Ik hoop dat je het snapt, leg het misschien wat krom uit.:)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ik snap je helemaal! ja is ook je eigen gevoel, ik weet natuurlijk niet hoe je situatie voelt. en dat is heel persoonlijk voor jou natuurlijk dit. Vond het zoiezo al heel stoer van je dat je die brief ging versturen! :D Hopen dat je het nu kan afsluiten voor jezelf

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Ik zou idd ook niet nog een brief schrijven.. Maar ik zou het nog wel even de tijd geven!

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ooh wat balen zeg!
    Zou inderdaad ook niet nog een brief sturen.. dan kom je zo claimerig over denk ik? en misschien bedenkt hij zich nu nog wel over een (misschien wel lange) tijd..

Weet je 100% zeker dat het het goede adres is?

10. s1986

s1986 Niet meer actief

En de postbode al geweest inmiddels?:(

11. Dora en Boots

Nee, geen enkel teken.

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    jammer meis..

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Laat hem dan een brief sturen dat hij het niet ziet zitten bijvoorbeeld. Ik hoop voor jou dat hij goed aan het nadenken is wat zal schrijven in de brief terug naar jou!!
    is er geen kans dat iemand anders hem heeft geopend en hem verborgen houd? Je kan hem anders nog een keer aangetekend sturen speciaal voor hem.

14. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Op verzoek gesloten.

Share This Page