Pijnlijke boven benen en onderrug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door crealoon, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en hoop eigenlijk dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik ben 7weken zwanger, en heb nu al een week of 2 pijn in me boven benen (met name voorkant)
    Nu is mijn vraag heeft iemand de tip tegen de pijn? Het is niet ondraaglijk dus wil niet aan de paracetamol eigenlijk. Maar het wordt zo irriterend.

Ik hoop dat iemand dit herkend, en een top tip voor me heeft :D

Liefs ilona

2. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    Even langs de fysio gaan. Hier zelfde problemen helaas.

3. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Oké dank je gail :), weet je toevallig ook hoe het komt?

Liefs

4. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Je mag gewoon paracetamol nemen hoor , maar zou ook de fysio bellen :)
    Is je been niet warm/rood ? ik had een slijmbeursontsteking in mijn been

5. boekjelezen

2 jul 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met een kussen tussen je benen slapen (op je zij) helpt vaak goed tegen de pijn. Ik gebruik een recht nekkussen, maar veel zwangeren gebruiken een voedingskussen.
    Werkt vaak prima. En je slaap houding is gelijk beter, omdat je dan je benen rechter houd. Normaal ligt het bovenste been schuin, omdat je heupen hebt. (ben ik nog duidelijk;))

Bij mij waren het de aders in de boven benen die pijnlijk waren. Ik ben er even voor naar de huisarts geweest. Verloskundige zou je ook kunnen vragen.

6. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Kan zijn omdat je lichaam meer bloed aanmaakt enz. Je kan ook spataderen krijgen tijdens de zwangerschap. Heeft waarschijnlijk te maken met een slechte doorbloeding. Ik had het ook al heel snel die pijn in mijn onderrug en benen. Idd een kussentje tussen je benen 's nachts helpt, ook is het goed om op je linker zij te liggen ivm doorbloeding. Succes!

7. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Dank jullie wat fijn even deze tips,
    Mijn door bloeding is altijd al wat slechter geweest dus dat klinkt dat inderdaad niet heel onlogisch.
    Je ziet veder niets aan me benen, dus geen ontstekingen.
    En zo lang ik het kan houden zeg maar de last wil ik liever geen paracetamol snap je :).
    Ik heb al geprobeerd met een gewoon kussen te slapen maar de gooi ik in me slaap weg, dus vanmiddag maar eens kijken naar een voedingskussen.

Bedankt allemaal!

Liefs

Deel Deze Pagina