Spoorwegmuseum

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Polletjepiek, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wie is er wel eens naar het spoorwegmuseum geweest?

Hoe was dat?

Is het leuk voor kinderen?

2. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Ik ben 2 jaar geleden geweest met mijn zoontje van toen 5 en het was best leuk. Je gaat er ook met een trein naar toe die voor de ingang stopt. En kinderen kijken natuurlijk de ogen uit en ik zelf trouwens ook.:)

3. Polletjepiek

Onze jongste is enorm treinen fan.

Onze oudste is een echt meisjes meisje.

Voor beide is het wel leuk?

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Er is deze week een speciale week, van chuggington treinen speciaal voor kinderen, Dan kunnen ze met chuggington treinbanen bouwen enzo. Het is echt een herfstvakantie special volgens mij.
    Ik ben er onlangs geweest op een normale zaterdag en er liepen veel gezinnen met kindjes van 0-8. Onze zoon van ruim 2 vond het leuk, maar sommige dingen snappen grotere kinderen beter. Ook voor je meisje is het leuk, er zijn verschillende thema zalen, waar je oa door een soort oud dorpje loopt en een zaal met een kleine (theater)voorstelling.
    Veel plezier.

5. Polletjepiek

Oké bedankt voor jullie reacties. Is het goed te bereiken met de auto?

6. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Wij zijn er vorige jaar geweest. Kinderen vonden het erg leuk. Parkeren was alleen lastig. Als de parkeerplaats vol is moet je in de wijk parkeren en dat is best een stukje lopen.
    De kinderen vonden vooral de attractie buiten erg leuk. Weet de naam even niet meer.

7. Polletjepiek

Dan is het handiger om met de trein te gaan. Auto een aantal stations eerder parkeren en dan het laatste stuk met de trein.

8. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ik heb daar nergens een treinstation gezien in de buurt hoor.
    Wel een spoor, maar dat werd niet meer gebruikt volgens mij.

* Zie nu net dat er een pendeltrein rijdt vanaf Utrecht CS, heb ik niet geweten vorige jaar, had idd veel handiger geweest!

9. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Wij zijn in het voorjaar naar het thomas de trein weekend geweest. Het was echt super druk, maar het was ondanks dat heel leuk.
    Parkeerplaats was vol, maar met een pendelbus werd je van een parkeergarage naar het museum gebracht.

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wij hebben daar onze trouwfoto's laten maken :D

Deze week zijn er idd de chuggington doe dagen, met de auto is goed te doen (ik werk er om de hoek) maar grote kans dat je geen parkeerplaats kan vinden en dan moet je in de wijk parkeren (a €4,- per uur) maar ook dat zal niet makkelijk zijn op een doordeweekse dag..
    dus mocht je de kans hebben zou ik met de trein gaan en vanaf het Utrecht centraal de pendeltrein pakken..

Het Spoorwegmuseum Utrecht

alvast heel veel plezier!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    En die heeft heel vaak storingen of rijdt niet, wat nergens staat aangegeven, is onze ervaring. Weet niet of het toeval was, maar de laatste keer hebben we dus maar de auto genomen.

12. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Groupon heeft bijna ieder jaar een actie bij het spoorwegmuseum voor het 2e kaartje gratis. Weet niet wanneer je wilt gaan, maar handig om even in de gaten te houden anders :).

13. Polletjepiek

We hebben nog van die jumbo/c1000 vouchers. Die kunnen we daarvoor gebruiken.

We zullen nog wel even in overleg gaan.

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ontzettend leuk! Luc was 5 toen hij erheen ging en heeft de dag van Zn leven gehad.

Wij zijn gewoon vanaf het station erheen gelopen. Was 15-20 minuutjes.

Deel Deze Pagina