Ik volg dit even, maar voeg er graag een vraag aan toe als dat mag, vanaf welke leeftijd is het leuk?
Wij waren er toen de meiden 4 en 5 waren en dat ging prima. Erg indrukwekkend vonden ze het. Qua begrip is het juist met iets oudere kinderen handig.
Ik ben er meerdere keren geweest. Het is leuk. Mijn jongens zijn 6 en 8 en die vinden de treinen wel gaaf, maar ook het theaterstuk en de stalen monsters (een soort “achtbaan” karretje) Wij zijn er meestal wel na een half dagje klaar. Met grotere kinderen zijn er wel meer verhalen te lezen en bekijken. over de geschiede nis van treinen. De oude trein van de koninklijke familie. Een treinwagen uit de tijd van de tweede wereld oorlog. Reken erop dat het erg druk kan zijn in vakanties. En dat de parkeerplaats dan vol is. Je kunt ook met de trein, ze hebben een eigen station. dat vonden mijn kinderen ook leuk.
Afhankelijk van je kind. Maar ik ben er voor het eerst geweest toen mijn oudste 2 was en ik zwanger was van de jongste. Toen vond hij de grote treinen fantastisch om te zien. Als ze fan zijn van chuggington of tomas trein. Vanaf een jaar of 4-5 snappen ze alles wat beter en kun je wat meer uitleggen en bijv ook het theater leuker volgen. Voor Utrechters met een museum kaart is dit wel een beetje een standaard uitje om heen te gaan op een mama of papa dag.
Ik ben er geweest met mijn kinderen van toen 4 en 7 vonden het super leuk. Binnenkort willen we weer eens gaan en mijn jongste is nu 6 en die kijkt er al naar uit. Mijn oudste (meisje) is 9 vind het ook nog wel leuk maar is wel minder enthousiast als der broertje. Denk dat voor jongens wel langer leuk blijft