miskraam, komt het altijd vanzelf uiteindelijk?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door klaasje, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Hallo,

Ik weet nu al 2,5 week dat het mis is gegaan met mijn zwangerschap (zou nu 9 weken zijn..), maar nog geen teken van de miskraam.

Ik heb de tabletten in huis, maar vraag me af of het altijd vanzelf naar buiten komt als je maar lang genoeg wacht? En zo ja, wat is dan ongeveer de maximale tijd dat het blijft zitten?

Hopelijk hebben jullie een antwoord, ik twijfel erg. Ik wil het graag natuurlijk laten verlopen, maar dit wachten in niemandsland is moeilijker dan verwacht. Als ik zeker weet dat het binnen een bepaalde periode vanzelf komt wil ik nog wel een tijdje geduld hebben.. denk ik..

Alvast bedankt voor jullie reactie!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi klaasje,

Je zit in een lastig pakket. Een miskraam komt uiteindelijk af maar hoelang het duurt weet niemand. We weten wel dat het psychisch niet goed is om te lang te wachten en daarom is het advies vaak om na 1 week stappen te ondernemen. De pillen gaan jou lichaam op een natuurlijke wijze helpen. Ik denk dat je lang genoeg hebt afgewacht en dat het tijd is voor de volgende stap....

Sterkte meis

Imke

Deel Deze Pagina