ik heb een vraag.. Krijgt iedereen last van bandenpijn? Ik had vanacht het gevoel dat mijn buik hard werd en tot boven mijn navel trok een soort stekende pijn.. Net of er wat scheurde.... Ik ging plassen en daarna trok het weer weg.. Nu voel ik het ook niet meer... Kan dit bandenpijn zijn?het voelde niet als ongesteldpijn.. OOk met lachen of hoesten voelde ik stekende pijn onderin mn buik.. liefs
ik heb minimaal 1x per week zo een dag ertussen zitten,dat ik steken heb,idd vooral met hoesten maar dat trekt bij mij snel weg weer gelukkig me gyn zegt dat het groeiende baarmoeder is
Pijn onderin bij bijv hoesten zal waarschijnlijk bandenpijn zijn. De kramp die jij omschrijft die je snachts had klinkt als een harde buik. Ik heb ze heel vaak en ze komen altijd als ik moet plassen en trekt dan van de ene naar de andere kant. Als je je zorgen maakt kan je het aan de VK of Gyn voorleggen.
ik benn u bijna 12 weken en vanaf een dag of 3 geleden heb ik nu echt dagelijks bandenpijn... vooral als ik een beetje in elkaar gedoken heb gezeten en dan plotseling opsta... herkennen jullie dat? en is 12 weken niet een beetje vroeg om hier al last van te hebben? ook als ik na een lange dag plat op bed ga en een beetje uitgestrekt lig ( vind ik het lekkerst liggen) dan voel ik links en rechts gemene prikjes en steken ik voel het soms ook trekken alsof er aan de achterkant van mijn navel een touwtje zit waar iemand zachtjes aan trekt... ik heb nog nooit bandenpijn gevoeld want dit is 1e zwangerschap.. maar het gekke is... ik wist meteen wat het gevoel was... gek he? xxx jose
Ey hallo allemaal. Ik ben nu 3 maanden zwanger en heb ook last van bandenpijn. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het niet zo vroeg. En heb gisteren ook maar voor de zekerheid de VK gebeld. Zei vertelde ook dat het bandepijn was. En heb zelf ook last van een laag liggende placenta en een blaasverzakking. Ook als ik teveel in beweging ben geweest heb ik gevoel dat alles naar mijn (vagina) drukt. Dat is een heel erg vervelend gevoel. Werk momenteel in de beveiliging en ben veel in beweging. Hoe kan ik dit het beste aanpakkken?
jemig daar heb ik echt geen ervaring mee... ben zoeizo wat betreft zwanger zijn onervaren hahah kan de verloskundige niet iets meer tips geven? en ja het klinkt heel lullig...... maar als het echt niet gaat zul je toch aangepast werk moeten gaan doen... ik werk zelf in de zorg en als ik een dagdienst heb dan buk ik ongeveer 40 keer tussen 07:00 en 09:00,,... na deze tijd word het minder... ik merk ook dat ik dat nu al ga voelen... alles trekt en steekt.. x jose