Goedemorgen, vandaag moet dochter voor een hpv prik. Ze is uitgenodigd voor vanmiddag, maar man moet met spoed naar de tandarts, en ik kan niet rijden. Dus we dachten,we lopen er even heen, maar heeft een van jullie een idee vanaf hoe laat ze prikken? Het nummer wat in de brief staat is onbereikbaar helaas.
is verschillend per regio. kun je het niet online vinden. bij ons in gemeente utrecht hadden we via HPV-vaccinatie september 2023 - Jeugdgezondheidszorg Utrecht (jeugdengezinutrecht.nl) alle informatie. daar konden we vrij inlopen tussen 14.30-20.30
Ik vond deze pagina: https://rijksvaccinatieprogramma.nl/infectieziekten/HPV/afspraak-HPV-vaccinatie Inloggen met DigiD d Telefoonnummer Een stuk over zonder afspraak
Nee bij ons staat dat je moet bellen, vanaf half negen. Maar dat lukt dus niet. Online staat alleen de locatie.
Bij ons stond het ook in het foldertje wat bij de vaccinatie kaart zat, adres + tijdstip tussen X en X werd er hpv geprikt.
Hier prikken ze een dagdeel - ochtend of middag... en als je op de ene locatie niet kunt -mag je vrij inlopen op een andere locatie, die onder dezelfde jgz valt.... Liefst willen ze natuurlijk dat je gewoon op de afgesproken tijd komt - maar zo niet - dan heb je best wat vrijheid. maar ik zou dus als je in de middag moet - gokken van 13.00 tot 16.30 - en dan in je achterhoofd houden dat je misschien voor niets staat....
hier was het tot nu toe altijd in de middag. Maar je krijgt over een half jaar automatisch weer een oproep hoor.
Als je in A bij de tennisbaan (N S) moest zijn, dan was het van 13-21u. Is het niet gelukt, pb mij dan maar even, want er komen nog een paar data aan, dan kan ik dat voor je regelen.
Wij zijn vorige keer niet gegaan (voor het eerst afgeweken van het vaccinatieschema) en kregen nu gewoon een nieuwe oproep een half jaar later. Je kunt hem dus ook over een half jaar nog halen als je wilt.