Even me hart luchten, gisteravond een verjaardag gehad en de hele avond moeten staan 21.30-1.30, op het laatst al wat een zere buik en toen ik wat voelde direct naar de wc en ja hoor geen afscheiding maar bloed!! Leek wel wat slijmerig maar goed, was net een klein beetje minder bang dat het weer mis zou gaan, krijg ik dit weer... BAM weer finaal van streek en stik benauwd... Dat was dus om ong 1.30 toen om half 4 weer na de wc toen was maandverband schoon en leek het of dat ik wel wat bloedplaste en met afvegen ook lichrood... nu net weer na de wc plas was normaal en afvegen ook nagenoeg niks meer... Wie heeft hier ervaring mee, kan het zijn dat er een bloedvaatje geknapt is vanwege het lange staan?? Nou ik ga nog ff proberen te slapen, wat relaxt uitslapen had moeten worden... want me zoontje is uit logeren...
Hoi, Ik zou me ook kapot schrikken! En ja, ik heb gelezen dat als je de zwaartekracht te lang haar werk laat doen, er maar zo een bloedvaatje kan knappen. Trouwens, de boel is dermate goed doorbloed, dat dat al kan gebeuren als je flink moet niezen! Maar, gezien jouw voorgeschiedenis zou ik toch morgen de vk bellen om even te kijken, niet omdat ik denk dat er wat is, maar omdat ik denk dat je die geruststelling kunt gebruiken! En een goede vk zou dat ook denken, verwacht ik. Ik zou het ook doen hoor! Succes en doe lekker rustig aan! Groetjes Patricia
bedankt voor de reacties, heb vanmorgen nog gebeld en ze zei inderdaad dat het ws een bloedvat is geweest, dat kan ook zonder aanleiding... ik barste natuurlijk in tranen uit aan de telefoon.. dus toen mochten we langskomen en heeft ze even een echo gemaakt, alles goed!! Beebje lag wel heel stil ds ik alweer in de stres maar hartje klopte wel en op een gegeven moment bewoog hij /zij ook ff... nu alleen nog wat bruin maar dat hoort erbij... jemig wat een stres kun je hebben dan zeg, me vriend zei al het is wel goed kan gebeuren maar gewoon puur door me voorgeschiedenis direct weer de negatieve stres modus... De knop was net bijna om zo van het gaat nu goed, hij is nu weer een stuk terug gedraaid... Morgen had ik al een controle afspraak staan met echo en die mocht ook gewoon doorgaan, ben blij met deze vk praktijk!!
He bah dat is schrikken meid! Ik ben tot de 13/14 week van mijn zwangerschap regelmatig bloed verloren maar was bij mij gelukkig een bloedvat. Ik zou gewoon even de vk bellen...die kan je hopelijk geruststellen
Wat fijn dat alles goed is!! Die geruststelling is heel belangrijk, hè. Ik moet zeggen dat het op de één of andere manier voor mij vanaf het begin wel spannend is geweest, maar toch had ik ook een gevoel dat het dit keer goed zat. Neemt niet weg dat ik bij ieder pijntje alert was hoor. En steeds doodsbenauwd naar je wcpapiertje kijken na een boodschap. Maar vanaf 10 weken begon ik me te ontspannen. Met 13 weken heb ik een doppler aangeschaft en o wat ben ik daar blij mee! Nu kunnen we iedere avond onze kleine even horen. Ik heb een Luvion doppler DeLuxe 80, super goed! Je hoort niet alleen de hartslag, maar ook bewegingen van de kleine, heerlijk! Dat helpt mij om ervan te genieten, omdat ik iedere avond die kleine even kan horen. En het gevoel dat het dit keer wel goed zit. Maar, helemaal zonder angst zal ik nooit zijn, en mijn omgeving ook niet hoor!