(Sport)kleding lidl

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 28 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Gisteren was ik met schoonmoeder mee aan het kijken naar een badjas en toen viel me op dat lidl echt enorm veel goedkope en leuke sportkleding verkoopt. Ik zag ook wel t-shirts die er best leuk uitzagen zo voor vrije tijd. Ik vroeg me af hoe de kwaliteit en pasvorm is? Heb nog nooit wat bij de lidl vandaan, want die spullen liggen altijd in van die graaibakken en ik kan dan nooit wat vinden (volgens mij zou ik het niet eens doorhebben als ik er met mijn neus bovenop zou vallen dat ik wat leuks heb gevonden;)).
    Maar nu ze dus een webshop blijken te hebben, verandert dat de zaak. Online shoppen kan ik wel heel erg goed :roflmao:.
    O ja, en de andere spullen, hoe zijn die?

Marchella vindt dit leuk.
  2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb best wel wat kleren van de lidl. Zit prima en lubbert ook niet.

Verder de keukenmachine, mixer, maatbekers, werk handschoenen daar weg. En nog meer..
    Rompers en slaapzak voor onze zoon, werkt ook goed.

Tuurlijk heb je altijd wel eens bagger kwaliteit. Maar die van de lidl ervaar ik als goed.

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb er een broek vandaan en die bevalt erg goed. Vorige week een positiejurkje gekocht, maar nog niet aangehad (lange mouwen en het was boven de 30 graden :p), dus weet nog niet hoe die valt.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Lidl heeft echt prima materiaal! Ik haal er zeer regelmatig kleding voor de kinderen, ook voor mezelf en mijn partner haalt er regelmatig hoodies/vesten enzo.
    Ik heb er mijn lockmachine (Singer, voor afwerking van o.a. naden bij het naaien)

5. Aries

Aries Niet meer actief

Nu ik erover nadenk heb ik er ook een sportshirt van, die is prima.

6. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Lidl heeft prima spul! Ik haal er regelmatig broeken voor mijn jongens. Prima kwaliteit en zeker voor mijn oudste, die erg smal is, een fijne pasvorm.
    Laatst via de Lidl-shop positiekleding besteld, zit erg fijn!
    Als je het in de winkel niet meer kan vinden zou ik zeker aanraden even online te kijken. Je betaald wel standaard 3 euro verzendkosten maar ik vind het dat zeker waard!

7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb verschillende sportkleding, basic topjes en shirtjes, pyjama's en kinderkleding van de Lidl. En is allemaal prima kwaliteit.

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    De kleding van lidl is altijd goed, heb shirtjes hier in de kast liggen die al langer meegaan dan shirtjes van de C&A bijvoorbeeld. qua maat verschild heel erg, ene keer valt iets groot uit en andere keer zit het prima
    vind dat de kinderkleding altijd groot valt, dochter zit in maat 104 maar kom bij lidl altijd wel toe met een 98 en dan zit het nog op de groei.
    Andere artikelen ook nog nooit problemen mee gehad.

9. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Bedankt voor alle reacties, ik ga nu zeker wat (heleboel waarschijnlijk) bestellen :).

Nog een vraagje, sommigen zeiden er al wat over, maar vergeten het specifiek te vragen in mijn openingspost.
    Hoe vallen de maten? Normaal bestel ik een M of een maat 38, van shirtjes soms een 40 als de stof geen stretch heeft. Maar bij de lidl staat bij maat M maat 40-42, en dat laatste is normaal echt veel te groot voor me, maar ja, er staat wel M :confused:.
    En iemand schreef dat de kinderkleding smal valt, is dat echt supersmal of een beetje smal. Beetje is goed voor mijn zoon tegenwoordig, maar dochter past alleen supersmal ;).

10. Marchella

Marchella Niet meer actief

Echt.., heeft de Lidl een webshop???
    Dit heb ik niet gelezen, dit heb ik niet gelezen. Marchella.. Dit heb je niet gelezen! :D

*Gaat nu de webshop opzoeken*

jippie01 en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Niet alles voor mijn neus wegkopen he? :roflmao::roflmao::roflmao:

Marchella vindt dit leuk.
  12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.713
    113
    Ja ik heb vooral ervaring met de kinderkleding, en het meeste ziet er nog prima uit tegen de tijd dat het te klein is (met die dubbelmaten soms 2 keer het seizoen). Voor mezelf een sportbeha die ook goed bevalt.

Kinderkleding is goed op maat tot aan de ruime kant. Qua maat bij de volwassenen kan je afgaan op de Duitse maten. Ik heb maat 38 en een S gaat prima.

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    ik heb ook een paar broeken die zitten heerlijk! vind kleding goed op maat vallen tot ruim.

14. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Bedankt allemaal! Ik ga bestellen :). Ik zie dat je ook gratis kunt retourneren, dus dat scheelt, waar ik twijfel, bestel ik gewoon 2 maten.

Kinderkleding is dan voor dochter waarschijnlijk te ruim, maar bestel misschien wat nachtkleding voor haar (maakt niet zoveel uit als dat iets ruimer valt, en als het te erg is, stuur ik het terug) en wat dingen voor mijn zoon :).

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.858
    113
    Ik heb er ook regelmatig wat gehaald, voor mezelf, de kinderen en polo's voor mijn man. Prima kwaliteit, maar de maten kloppen niet altijd, valt soms groot, soms klein en andere keren op maat.

16. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    De fiets/wielren broeken zijn er heel fijn van tevens een drie kwart sport broek laatst gekocht en die is kwalitatief iets minder. Uit de was gekomen was hij na de tweede wasbeurt wat pillig.

17. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Kleding is echt prima. Ik vind het meestal wat ruimer vallen.

18. Treez

Treez Niet meer actief

Ik heb een sporttrui en een hardloopjasje van de Lidl. Prima kwaliteit. Beiden meer dan een jaar oud en ziet er nog steeds mooi uit. Gekocht via de webshop.

Afgelopen jaar ook heel veel skikleding van mij en de kinderen via de webshop besteld. Skisokken, shirts en handschoenen. Ook dit bevalt goed. Ik vind het zelf wel wat ruimer vallen, maar echt een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

19. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    goede kwaliteit valt wel groter idd en is ook nog gifvrij (ökotex keurmerk)

20. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    O, dat wist ik nog niet dat het het okotex keurmerk heeft, dat is zeker een grote pre :)

Emama vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina