2 volwassenen, peuter en dreumes. Ik probeer het met 80 euro in de week, soms hebben we wel eens uitlopers maar zelden meer als 90 euro. Inclu pampers Tanken zit er niet bij in, en we roken beide niet. We hebben een periode gehad dat ze ook de broekriem aan moesten trekken, dus goed de reclame bekijken en vergelijken. We eten zo gevarieerd mogelijk. Maar sowieso 2x per week een visgerecht (makreel, zoute haring of zalm) en 1 keer vega en de rest vlees. Vlees haal ik bij de slager, vis bij de visboer. Boodschappen doe ik bj de Jumbo, aldi en de plus.
Ik deed dit ook! Toen ik net op mezelf woonde op mn zeventiende hield ik na de vaste lasten letterlijk 100 euro over. Hiermee redde ik het altijd Twee jaar later hadden mijn ex en ik onze twee dochters, toen zag ik er een uitdaging in om het voor zo min mogelijk te blijven doen, ondanks dat er een inkomen bij gekomen was en het goed te doen was. Het lukte me toen voor 160 per maand dus 40 per week. Ik ging op de fiets naar gerust 3 of 4 supermarkten toe om t zo goedkoop mogelijk te kunnen binnenhalen. Elke week pinnen en in de huishoudportemonnee. Wat over was bleef erin en nam ik mee naar de week erop Inmiddels woon ik weer alleen, maar mét mijn 3 kinderen. Ik heb de laatste tijd door een druk leven niet zo'n zin meer in mijn sport, maar ik ga er weer aan beginnen zodra ik meer tijd heb. Momenteel heb ik voor 200 per maand, dat kan echt stukken goedkoper.
Ik had vanochtend nog 4 eitjes in de vorm van een omelet als ontbijt. Op een half stokbrood, met 10 plakjes bacon en een plak kaas. En ketchup (Ivm extreem ondergewicht om snel op gewicht te komen)
Waaauw wat knap allemaal. Jaloers op sommigen! Zojuist m'n wekelijkse lijstje weer gemaakt. Ik hoop op 60 uit te komen. Hou dan 10 over voor volgende week en dan kan ik 80 besteden. Heb voor mezelf 70 te besteden per week. Dat is voor mij en m'n dochtertje en mijn vriend eet drie dagen per week mee. Vind het echt knap hoe sommige zo goedkoop kunnen gaan. Ik heb veel basic van Albert Heijn en bonusdingen/aanbiedingen. Zit dan met tablet de folder bij langs te gaan en te noteren. Maar moet bepaalde dingen wel van AMerk hebben.. Maar of rijst nou van lassie is of van basic zal me een rotzorg zijn. Wel moet ik nu shampoos en een pakje luiers voor de nacht hebben. Roken ben ik mee gestopt dus dat scheelt ook12,00 in de week.
Ik kom net terug van vakantie en lees dit topic; ik hou ervan!! Wij eten weinig koolhydraten in de vorm van aardappels, pasta en rijst. Ik ga zo naar de lidl voor de ma-vr boodschappen en dit heb ik nodig: ma: broccoli met kip omgerold met rookvlees di: Peultjes met zalm wo: biefstuk met gevulde salade do: kipsate met gado gado (paleo style) vr: mostersoep met prei en spekjes en stokbrood Verder nog: Rauwe nootjes brood melk eieren komkommer tomaten feta diverse soorten fruit ontbijtkoek/ beschuit/ rijstewafels. Ik ben benieuwd.
Wij gaan vrijdag naar Duitsland boodschappen doen zien wat we daar kunnen besparen folder nu aan het kijken.
Morgen zijn bij de Kruidvat de luiers in de aanbieding. 3 pakken voor 25 euro! Marnat, je kunt in Duitsland echt heel veel besparen op verzorgings producten! Shampoo e.d. De haarverf is bv 4 euro ipv 16 euro, en dan gewoon de echte van L'Oréal of zo. Wij slaan altijd veel in, tandpasta, gel, shampoo enz.
Ik ben gemiddeld 300 pm kwijt met 4p. Dan koop ik wel lekkere dingen en behoorlijk wat merkdingen, verse groenten, fruit en vlees voor 5/6 dagen maar geen alcohol, sigaretten en nauwelijks frisdrank. Dit vind ik best zo.
Wauw dat is idd erg knap... Ik probeer ook op te letten maar het lukt niet echt haha! Wij zijn met zn 5e en zijn rond de 130 euro per week kwijt. Dat is wel inclusief luiers en voeding
Ons maandelijkse budget is 600 euro, ik doe altijd erg mijn best om daaronder te blijven, maar slaag er niet heel vaak in helaas. Vooral met verjaardagen en feestdagen vind ik het erg moeilijk.
Ik was totaal 78 euro kwijt, icl andrelon shampoo en andere voorraadartikelen (18 euro) Wij zijn overigens met zijn vieren, waarvan mijn man en ik lunch met salade en/of eieren etc. Kinderen eten wel gewoon brood en lusten graag een snoepje of koekje.
Zojuist boodschappen gedaan, was in totaal 17,66 kwijt voor : -ijsthee basic yoghi koffiemelk dubbel vla chicken tonight pindakaas zak aardappelen braadworst kipfilet kilo gehakt shoarma Bananen perzikken broccoli sla komkommer courgette paprika brood kaas fles ranja pak koekjes ik heb nog 43,50 over, want vriendlief had geen rokerij meer! en daar moet nog : brood aardappelschijfjes macaroni + ingredienten eieren chips curry/mayonaise fanta pakje luiers shampoo van gehaald worden. snoepjes pot is nog gevuld, we hebben nog lekkers. crackers etc ook nog .. groenten in de kast. ben benieuwd.
Ik lees vol interesse mee! Binnenkort verhuizen en dan wil ik ook echt een "vast" budget hebben om zo een beetje overzicht t houden. Kan nu al veel besparen door selectief te zijn in wat ik koop en naar de markt ed te gaan maar de keuze hier is toch vrij beperkt en ruimte voor voorraad ook haha. Kan nu al uren wegdromen over een grote(re) keuken en de extra vrieskist die me beloofd is
Mitsy: Haar verf hoef ik niet , maar de rest is daar vaak idd goedkoop ook de fa is nu goedkoop zagen we alleen kwijt bij welke winkel het was lol. Zo als venus mesjes in Duitsland ook goedkoper dan hier .