Voor de eerste keer sinds lange tijd weer op de fiets gestapt om de kleine van het KDV op te halen. Van te voren lekker geklust. Krijg ik ineens heftige steken in mijn buik bij ieder drempeltje/bobbeltje in het wegdek. Dan lijkt het of ik in mijn broek plas. Snel neem ik de kleine mee de fiets op en fiets naar huis terug. Onderweg bel ik mijn man die zegt me tegemoed te rijden met de auto. We wisselen van voertuig. Thuis ga ik gelijk naar de wc en daar blijk ik inderdaad het een en ander aan vocht (slijm?) en heel licht bloed verloren te hebben. De kramp blijft en een test wijst uit dat ik niet zwanger ben. Maar eigenlijk is het nog veels te vroeg om te testen omdat ik mijn NOD pas 1 of 4 februari zou hebben. Heeft iemand enig idee wat dit is? Alvast bedankt voor je reactie. Een droevige mama...
Ik heb het ook gehad. ik denk dat ik op dat moment mijn bevruchting heb gevoeld. Twee weken later testte ik namelijk positief. Het kan dus inderdaad eisprong zijn, of bevruchting.... Succes!
Na een nachtje geslapen te hebben, is mijn onderbuik nog steeds gevoelig. Het is in ieder geval geen menstruatie want vanaf het moment dat ik het vocht verloor, heb ik voor de zekerheid een maandverbandje gebruikt. En daar is helemaal niets op te zien. Zou het dan toch de innesteling of eisprong geweest kunnen zijn?
Kijk en ik het precies hetzefde. Enorm veel krampen en pijnlijk, maar anders dan menstruatiepijn. En ik verloor ook vocht alleen bloed. Tja ik wacht rustig af.....
Het begon vorige week zondag met die krampen, en vrijdagmorgen verloor ik dat vocht ineens...en die krampen blijven gewoon aanhouden. Het is vandaagvoor het eerst wat minder, maar in de plaats daar van een zeurende rugpijn gekregen, en grrrr heb enorme stemmingswisselingen. Ben altijd wel bang dat ik dat allemaal voel omdat ik het zo graag zou willen! Trouwens heb zoveel kramp gehad dat wij woensdagavond niet een konden vrijen, van de pijn ging dat gewoon niet..... x
Ik merkte net dat ik van mijn slijm wel draden van 10 cm kan trekken... houdt dit in dat ik nu erg vruchtbaar ben en dus aan het klussen moet gaan? -x-
lijkt inderdaad op vruchtbaar slijm. en die pijn en slijmverlies heb ik ook geregeld rond of net voor de eisprong. en inderdaad ook wel eens roze slijmachtig gebeuren.
graag gedaan. en nee ik heb nog niet getest. ik wacht nog even (HEEL moeilijk) maar mijn langste cycles is 42 dagen, zit nu op dag 33. dank je.
Knap van je! Ik zou het echt super moeilijk vinden om te wachten... Vandaag is de buikkramp wat minder. lk had het er met mijn manlief al over gehad dat we anders morgen maar even langs de huisarts moesten gaan als ik er nog steeds zo'n last van had. Maar dat hoeft nu waarschijnlijk niet. Maar even afwachten hoe het vandaag gaat. Ik heb mijn agenda er nog eens voor open geslagen, en als dit een cyclus van 23 dagen zou zijn, dan zou ik afgelopen vrijdag mijn innesteling hebben gehad...... maar dat houdt dan toch in dat je al bevrucht bent? Ik had gisteren dus dat slijm waar je hele lange draden van kon trekken... Weet iemand hoe dat dan zit? Ik dacht dat je dat had op het moment dat je vruchtbaar bent, maar niet reeds bevrucht bent. Liefs.
hihi heb heel bewust geen test in huis. dus ja dan kan je niet testen he. het kan best zijn hoor dat je nu een wat langere cycles hebt, ipv die 25 dagen. anders zou ik het niet weten. ik heb altijd veel rekbaar slijm in de periode dat ik vruchtbaar ben.
Hoi hoi, sorry dat ik inbreek! Ik had dat opeens gisteren! Ik zit in de mmm en anderhalve week geleden was er geen ei gegroeid dus zit ik nu te wachten op mn ongesteldheid. Vrijdag opeens dubbel gebogen gestaan op mn werk van de kramp in mn lies en gisteren een hand vol roze rekbaar slijm verloren. daarna niets meer! Ik weet ook niet wat ik hiermee aan moet! wacht maar af! Raar he?
Nou, dat had ik dus ook.. heb je nu ook nog steeds last van kramp in je buik en dat je onderbuik heeel gevoelig is? Mijn kleintje mocht er gisteren in ieder geval niet overheen klauteren toen we in bed lagen te stoeien samen met papa. Heb je daarna ook van dat doorzichtige uittrekbare slijm gekregen? Wij zijn hier gelijk weer aan de klus gegaan, maar ik d8 juist dat als het verliezen van die roze vloeistof in zou houden dat je je eisprong of innesteling had gehad. Dan kun je daarna toch niet heel vruchtbaar zijn ineens?