Digitale babyfoon, Philips

Discussie in 'De lounge' gestart door NikkiF, 10 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Hier in de buurt wonen veel kleine kinderen en babies. Het komt dus nogal eens voor dat babyfoons storen of andere signalen opvangen.

Nou kreeg ik de tip de digitale babyfoon van Philips te kopen. Die zou gegarandeerd niet storen en heeft vele extra's. Hij zou wel iets duurde zijn dan de gemiddelde babyfoon.

Wie heeft er ervaring mee ?

Groetjes,
    Nikki F

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik heb er zelf geen ervaring mee (heb nog geen kinderen) maar van een vriendin hoorde ik inderdaad hetzelfde als wat jij schrijft!

Kost wat meer, maar je hebt ook wat!

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Het zou veel waard zijn als hij geen signalen van andere ouders opvangt ... dan mag het inderdaad wel wat meer kosten. Ik heb het opgezocht, 139,-

Groetjes,
    Nikki F

4. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik was van de week bij mijn vriendin en zag dat zij een mooie gele babyfoon had, toen ik ernaar vroeg zei ze dat het een Philips is en dat ie echt goed is omdat ie niet stoort en muistil is. Wij hebben namelijk een AngelCare gehad en een Maxi phone alleen wij wonen in de buurt van elektriciteits masten en die storen enorm. Dus vandaar dat ik naar die Philps vroeg.............

Of je moet aan de winkelier vragen of je hem op proef mag meenemen.

5. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai wij hebben ook de philips baby foon die stoort helemaal niet.

maar misschien dat het kan komen omdat hier bijna iedereen geen babyfoon meer nodig heeft maar deze hebben we van een goede vriendin van mij en zij zei: dat het een hele goede is en dat het nooit stoort.

wij hebben het al een aantal keer mogen uitproberen.

en ze heeft gelijk.

6. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    zou er wel op letten of de babyfoon dect is.......

Wj hadden er ook een van philips, 2 kanalen, en iedere keer schrok ik wakker van het huilen van andermans kinderen. Dat ding stoorde enorm.
    Maar ja philips heeft natuurlijk ook diverse uitvoeringen. Weet natuurlijk niet welke uitvoering jij op het oog heb.
    We hebben er nu één van Hapé, EA68, gekocht bij kijkshop, en die is dus wel dect, iets van 24 kanalen, en die stoort absoluut niet.....een echte aanrader moet ik zeggen!!!
    Kost meen ik rond de 70 euro.
    Wij zijn er in ieder geval zeer tevreden over :) :)

7. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb sinds dit weekend de DECT babyfoon van Alecto. Deze was 85 euro en stoort totaal niet. Ik vind hem perfect! Het is de Alecto DBX85.

Heb hem besteld bij www.babyfoonshop.nl, maar dat raad ik niemand aan! Trage levering, totaal nul komma nul reactie op mailtjes en telefonisch onbereikbaar.

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Maar de mensen die een Philips hebben, welk type hebben jullie ? De SCD489 (voor 139,95) of de SCD488 (voor 119,95) ? En zijn deze DECT ? Of hoe kan ik daar achter komen of ze dat zijn ?

Hadden jullie de babyfoon al gekocht voor de geboorte van de kleine of erna ?

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina