Bah, voel me zo vies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door scheetjuh, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    pff voor de zwangerschap zweette ik nooit.
    en nu.. bah bah krijg af en toe van die warmte aanvallen,
    en stom om te zeggen maar ik ruik de laatste dagen me onderkantje ook ( schaam ) heb ook mega veel afscheiding.. gebruik veel inlegkruisjes per dag, en was me eigen ook tussen door niet te vaak want das ook weer niet goed.
    ik ben net een lekkende kraan van ondere,.. en op een of andere manier ruikt het ook niet fris...nu lees ik weleens op het forum dat er meerdere een niet fris ruikend onderkantje hebben,.. dus zal er mis wel bij horen..?
    maar dat dan, en af en toe van die warmte aanvallen, waardoor ik dus overal zweet en dus OOK tussen me benen het voelt dan zo broeierig aan daartussen. het liefste zou ik 3 tot 4 x per dag willen douche.
    voel me dan zo vies, denk dan dat andere me ruiken.. maar heb et aan verschillende gevragen maar niemand ruikt iets vreemds aan me. zal me zelf wel beter ruiken omdat me geur beter is ofzo, ik weet het niet,maar bah bah sommige dagen heb ik er geen last van, maar er zitten dagen tussen zoals vandaag kan ik aan het wassen blijven.. herkent iemand dit?? en zal ook allemaal wel mee vallen met de 'stank' maar goed tog voel ik me vies, brr

sorry voor het geklaag maar moes het eventjes kwijt hoor!

2. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Fijn he die hormonen......:$
    Heb er ook met vlagen last van en das dan geen pretje inderdaad.
    Nog even volhouden......

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

erg herkenbaar!! zeker die onderkant zeg maar..

helaas geen tips hier, behalve veel douchen en wasmachine overuren laten draaien..

4. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    haha die wasmachine draait indd overuren, als ik me onderbroekje maar een half dagje aan heb gooi ik het weer in de wasmachine gelijk met me bh en topje. en trek dan weer lekker iets schoons aan. dan voel ik me weer eventjes frisjes

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Komt misschien wel door je forum naam :p

6. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    haha ja wie weet... maar juist scheetjes laat ik weer niet heb geen lucht in me buik, anders had het idd wel eens daar aan kunnen liggen hahaha

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik had het bij mn zwangerschap van alyssa ook en na mn bevalling werd het nog erger.
    heeft bij mij wel een tijdje geduurd voordat het over was. (wil je niet ontmoedigen hoor)
    toen mn hormonen weer enigsinds normaal waren werd het beter.
    nu ben ik weer zwanger en begint het nu al weer.
    ik heb het vooral bij temperatuur schommelingen, als ik bv in de kou heb gestaan en kom dan binnen of als ik het koud krijg.

ben bang dat je er niet zoveel aan kan doen.
    wat bij mij een beetje werkt is varieren met deo.
    zo koop ik elke keer een ander merk en zo raakt mn huid niet gewend aan een bepaalde deo en blijft het beter werken.

liefs doris

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik stink al weken! Mijn adem stinkt, mijn pies stinkt, ik zweet me een ongeluk en zal het over mijn mutsje van onderen maar even niet hebben :).

Treesman moet meerdere keren per dag even de geurcheck doen, maar volgens hem ruik ik naar roosjes?! Of hij is erg lief, of hij heeft een waardeloze reuk (wat wel klopt :D) of wij ruiken gewoon beter.

Ik gok een combinatie van bovenstaande en de fijne hormoontjes.

Ik denk dat er weinig aan te doen is, behalve een keertje extra douchen en ons troosten met de gedachte dat vooral wij er last van hebben en anderen niet.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wacht maar tot na de bevalling :D

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    O jee marieke, zeg dat nou niet!!! :D Maar ja, de grootte van de kraamverbanden heeft me al een beetje een 'idee' gegeven... omg.

Hier is het ook veel inlegkruisjes sinds een week of twee. Zweten of stinken is het niet, gewoon veeeel afscheiding, en eh... volgens mij sinds vandaag (er wordt ingedaald, met lichte indalingsweeen en al) ook urine verlies, ik denk elke keer weer dat ik lek!! Ieeuw!!!

Hier dus ook een heel vies mens.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja... ik wou het niet zeggen.. maar vond het hier inderdaad een beetje onaangenaam ruiken..

:D hihihi grapjuhhh!!

En nu ik er toch ben, Trees... gefeli met je 13 weken ;)

12. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    geurcheck? van onder tog niet neem ik aan? haha iig dat zie ik mijn mannetje nog niet doen, schatje.... wilje even tussen me benen snuffelen hoe het daar ruikt... haha

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

moet je nagaan, ik was hoogzwanger met 30 graden buiten, dat was echt een heel erg onfrisse boel..

en na de bevalling is niet fijn nee, maar je hebt wel een hoop afleiding!

14. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Je zou eventueel ook even kunnen laten chekken op een vaginale schimmelinfectie, die kun je tijdens een zwangerschap veel eerder krijgen, een symptoom daarvan is in ieder geval een minder fris geurtje. Ik had er in de zwangerschap van mijn dochter ook last van. 1 keer een infectie, maar ook gewoon daarna dat het wat onfris rook. Mijn HA raadde mij toen Bioclin actiegel. Dit houd de zuurgraad in je vagina gelijk wat middeltjes als Lactacis dus niet doen. Erg prettig spulletje, kun je gewoon bij de drogist halen.

Groet Snoozie

Deel Deze Pagina