Sporten bij David Lloyd, het geld waard?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 11 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    De sportscholen hier hebben ook alleen maar opvang onder werktijden. Dus daar heb jij weinig aan. Een beetje PT kost trouwens ongeveer 40 euro per uur dus die prijsvergelijking klopt niet, zelfs met 1 keer in de week zou dat al veel duurder zijn.
    Anyway, als je het kan betalen zou ik het gewoon doen. Ik vind je kan je geld niet beter uitgeven dan aan je gezondheid. Ik train dan wel met een PT, rib uit mijn lijf, maar echt iedere euro waard. Ik ben 33 en heb een slechte rug -> ik ben nu afgevallen en ik ben fit.

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Mijn man heeft trouwens een tijd bij David Lloyd in Utrecht gesport. Hij zegt dat de faciliteiten gewoon echt heel goed waren. Ze hebben nu actie volgens mij, 14 dagen voor 10 euro? Dan kun je het even uitproberen. Hoe je je voelt als je daar bent, of je je prettig voelt en of er niet teveel van die banaanetende, schreeuwende anabolengastjes rondlopen haha. En hoe je zoon het vindt.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Haha zinaa! 😁 Ja klopt ze hebben nu inderdaad die actie, maar als ik nu lid word krijg je maart en april 'gratis'.
    Toen ik ging kijken was het publiek best divers.
    Wat jij zegt is ook een beertje mijn gevoel, ja het is een hoop geld, maar ik hoop me wel beter en fitter te gaan voelen. Ik voel me echt lui en ben heel veel moe. En nu geef ik m'n geld uit aan andere (onzinnige) dingen, die ik dan hopelijk minder zal gaan doen 🙈

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Heb zelf een keer proef gesport daar ondat mijn zusje et lid is. Al jaren. Het is idd erg duur maar wel een prettig club.
    Er is voldoende ruimte tussen de aparaten en een goede luchteiniging dat zie je niet bij veel sportscholen. Vooral de goedkoperen zijn wat dat betreft echt dramam.

Je zou ook eens kunnen kijken bij sport city of health city. Zijn goedkoper maar wel vergelijkbaar. Behalve het zwembad dan wat ze bij de meeste david lloyd wel hebben 😉

Deel Deze Pagina