Sporten en afvallen motiveer elkaar deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marnat, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ja morgenochtend komen ze met 3 man. Het wordt hakken en boren dus ik breng de kinderen even naar mijn schoonmoeder, want het wordt nogal een herrie. Dan ga ik even sporten.

De Mac was lekker :)

2. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Mofrance heftige week. Lijkt me zwaar om zoveel psychische behandeling per week te krijgen, maar wel ontzettend goed dat je ervoor gaat!

Anneliesje spannend. Wordt dit de eerste keer prikken?

Sniffy heerlijk de Mac!

Beautevil heb je de sapcentrifuge al getest?

Gisteren niet hardgelopen. Te laat mijn bed uit en ik moest echt studeren voordat ik de kinderen moest ophalen. Nu maar extra hard mijn best doen met bootcamp!

3. Rabarber

Ik kreeg bij de boodschappen gisteren zeven pakken volle chocolademelk cadeau. Serieus wat doen ze me aan :$!?!

4. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Oei rabarber, daar word je niet vrolijk van 😁😁.
    Ik merk ook dat het helpt dat er simpelweg niks in huis is om te snappen. Voor de kinderen loggen er dingen die ik niet lekker vind, dus daar blijf ik makkelijk van af.
    Het sporten wilt nog niet echt lukken. Woensdag voor het laatst.
    Hopelijk vanmiddag weer...

Succes dit weekend dames!!

5. Rabarber

Ik haal ook geen verleidingen in huis. Ik kwam er helaas ook pas achter toen ik thuis de kratjes ging opruimen (we bestellen online via het pick-up point jumbo). Ik denk nu alleen nog maar aan warme chocolademelk met slagroom voor de open haard....

Gelukkig hebben we geen open haard. Dat scheelt weer :D

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Goedemorgen dames.

@mofrance:het maakt toch niet uit dat je even niets van je hebt laten horen. Zo te lezen had je genoeg gedoe aan je hoofd en dan is het ook logisch dat je niet denkt aan een topic op een forum ;)
    Wat heftig dat de antidepressiva niet goed werken, maar zo te lezen pak je het goed op met alles wat nu wordt ingezet.
    Ik hoop dat je kat nog lang bij je kan blijven. Soms verbazen ze je enorm.

Wat gek dat je weer opnieuw onderzoeken moet doen. Ik heb trouwens geen idee of dat hier in NL ook zo is. Wel spannend dat het weer gaat beginnen (volgens mij lopen we behoorlijk gelijk op straks qua spuiten etc).

Wat knap dat je weer bent afgevallen en dat er zoveel cm af zijn. Je zit al bijna op je doel, wow.

@sniffy: jeetje wat balen zeg dat het nog niet helemaal gemaakt is. Hopelijk komt het vandaag af. Sport ze.

@rabarber: veel succes met de bootcamp vandaag. Ennuh 7 pakken chocolademelk pffff. Dat zou ik ook lastig vinden (vind het zo enorm lekker), mijn dochter die zou een gat in de lucht springen :D

Hmm warme chocolademelk met slagroom. Dat klinkt echt super, superlekker.

@mirro: ik snap wat je bedoelt mbt de verleidingen. Hier liggen ze er dus wel gewoon (mijn vriend moet minimaal 3600 kcal eten om op gewicht te blijven :D), maar ik kan er gemakkelijk afblijven (best gek eigenlijk, omdat ik dat voorheen nooit kon).

Succes met sporten vandaag; gewoon doen ;)

@ikke: ja het is de eerste keer dat we gaan spuiten en het hele traject in gaan. Ik vind het doodeng aan de ene kant, wil eigenlijk niet, merk dat ik een beetje afscheid moet nemen of zo van het idee dat het op de "normale" weg kan.
    Daarnaast ben ik blij dat we doorgaan, dat er eindelijk zekerheid is en dat ik nu een duidelijk begin en eindpunt heb (max 3 ivf behandelingen). Ik hoop dan ook echt dat onze droom voor een tweede mag uitkomen.

Ik ben trouwens ook enorm bang om weer aan te komen van al die medicijnen (geen idee of dat gebeurd hoor) of om terug te vallen in mijn oude patroon (door het effect dat het op me heeft).

Ik heb ook een ticker gemaakt :)

7. Logan

Logan Niet meer actief

#187 Logan, 9 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2016
    Wat gaaf jullie tickers! Ga ook maar eens kijken. :)

Jullie zijn allemaal goed bezig zeg, met dat sporten. En ik vind het ook echt goed van marnat, gewoon zonder extra spulletjes. Dat bewijst maar mooi dat je niks hoeft te hebben of kopen om gezond te leven.

Mofrance, dat is mooi balen allemaal. En wat stom dat alle onderzoeken opnieuw moeten. Die van ons zijn ook al een jaar of twee oud, nooit van gehoord. Sterkte met je kat. :(

Sniffy hmmm Mac 😍

Anneliesje, ik spuit ook en merk opzich niet veel. Ik heb wel een iets opgezette buik op de dagen dat ik spuit maar een sixpack is gelukkig mijn doel niet. Succes meid! Het valt echt mee hoor.

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nou alles is weer gemaakt :)
    Blij toe, wat een ellende.

Vanmorgen lekker gepumpt, groot gedeelte nieuwe release gedaan. Alles zwaarder gepakt, maar ging lekker. Daarna nog wat puin geruimd in huis van het uithakken van de vloer voor de gasleiding.

Nu mag ik weer gaan werken tot 23.00u.

9. Rabarber

Anneliesje ik duim voor je mee dat jullie droom mag gaan uitkomen. Ik heb zelf alleen progesteron gebruikt (herhaalde miskramen). Ik werd er alleen wat emotioneler van. Al huilen als ik geen parkeerplek kon vinden :). Ik hoop dat het bij jou allemaal meevalt.

Logan je nieuwe ticker staat je goed :D. Je hebt een mooie uitgezocht.

Sniffy fijn dat de boel weer gemaakt is!

Bootcamp was heerlijk vanochtend. Twee graden, zonnetje erbij, frisse en heldere lucht. Het was een fijn training met nadruk op de billen. Dat ga ik morgen wel voelen!

10. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    @ rabarber: De slowjuicer vandaag uitvoerig getest! De voorpret begon al met groenten en fruit inslaan bij de winkel. Zoonlief is er helemaal blij mee haha! De zelfgemaakte appel/peer sap was heeeerlijk!

We kunnen er ook smoothies en ijs mee maken en straks voor onze kleine meid de prakjes haha!

Ik heb nog gekeken voor de hardloop handschoenen maar deze hadden ze niet.

Gister was mijn cheatdag met chippies en een glas cola, maar vond het niet zo lekker meer. Ik ga naar buiten dames rondje rennen met een vriendin die eigenlijk na een lange dag shoppen geen zin meer had! Heb haar overgehaald, ze moet! :p

11. Rabarber

Dank je voor het kijken. Scheelt mij weer 25 km rijden voor niks. Ik ga ze nu online bestellen. Dezelfde als die ik had, zodat ik straks drie handschoenen heb en er weer een kan kwijt kan raken ;).

Je hebt wel een superapparaat. De mijne kan alleen juicen en ik heb een aparte blender. Ik ben zelf altijd dol op bietensap uit de juicer. Eventueel met een groen appeltje, beetje limoen enz. Appels en peren zijn ook lekker. Wij hebben drie appelbomen, dus ik maak in het najaar liters appelsap. De kinderen vinden het hier ook heerlijk.

12. Logan

Logan Niet meer actief

Thanks Rabarber! Om te zien dat er al 8kg af was vond ik al heel gaaf :D
    heerlijk zeg al die appelbomen. Ik ben gek op appels.

Beautevil, fijn een juicer! Ik maak altijd smoothies met een blender en daar ben ik al super blij mee. Fijn he, dat je uiteindelijk geen zin meer hebt in snacks? Goed bezig!

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Goodmorning ladies,

ik ga zo richting rpm, maar heb er niet heel erg veel zin in ;). Gisteren was mijn cheatdag en ik heb iets meer gehad dan ik eigenlijk zou willen hebben (echt me te goed gedaan aan een reep chocolade en pannenkoeken met spek).
    Vanaf vandaag maar weer gewoon weer oppakken.

@sniffy: wat fijn dat het allemaal weer voor elkaar is. Hoe was het werken? Moet je vandaag weer?

@logan: bedankt voor je berichtje. Een sixpack wordt het toch nooit meer haha. Ik heb al veel te veel loshangend vel :D

Ik zie dat je ticker is gelukt; nice

@rabarber: aahh emotioneler. Ik heb mijn man al gewaarschuwd lol. Heb je nog spierpijn van de bootcamp gekregen?

@beautevil wat fijn dat de slowjuicer er is. Wat goed dat je je vriendin hebt overgehaald.

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen dames,

Anneliesje, het werken was zwaar! Ze hebben bij ons afgelopen week een verhuizing gedaan ivm een verbouwing. Dus je staat gelijk met 2 linker handen omdat ik de helft van de mensen niet ken.
    Vandaag gaat het vast beter ;)

Succes met sporten ook al heb je geen zin :D
    En die cheatdag, ik zeg altijd ; als je maar genoten hebt ;)

15. Rabarber

Logan er staat nu al 9 kilo verloren in je Ticker :D. Goed bezig!

Anneliesje het klinkt wel lekker die pannenkoeken met spek. Een keertje cheaten moet kunnen. Vandaag weer een nieuwe dag.

Sniffy dat klinkt vervelend. Heb je allemaal nieuwe collega's gekregen?

Hier spierpijn in de billen. Ik wilde vandaag gaan hardlopen, maar misschien kan ik beter krachttraining voor mijn bovenlijf doen. Ik ga er nog even over nadenken.

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Rabarber, ja klopt ze hebben alles veranderd, dus ook de collega's. Alle teams zijn overhoop gegooid.
    Als de verbouwing klaar is dan wordt het weer anders.
    Ik heb als vaste nachtdienst wel mijn vaste gangen gelukkig. En ik werk maar 1 weekend per maand. Dus veel diensten in de avond of op de dag heb ik niet.

Maar ik heb nu wel pijn in mijn rug van gisteren.

Spierpijn in je billen is goeeeed :D
    Bovenlijf is ook belangrijk, voor die spierballen 💪 ;)

Ik zit te wachten op de spierpijn van de pump van gisteren. Ik heb alles zwaarder getraind.
    Ik zie wel, tijdens de pump, dat mijn spieren echt gegroeid zijn. Ik zie de spieren bewegen :D
    Was ik wel even trots op. :)

17. Logan

Logan Niet meer actief

Anneliesje, haha hier ook zon lekker buikje:D als je maar genoten hebt gister. :) rpm'se!

Rabarber, das vanaf afgelopen juni ongeveer. De eerste paar kilo heb ik niet zo serieus gedaan, dus dat duurde heel lang. Nu mijn motivatie terug! Ik wist tot gister niet dat er al negen af waren dus dat was een mooie verrassing :D
    Lekker, spierpijn in je billen:D

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Logan, 9 kilo is sowieso een hele prestatie.
    Bedenk maar eens, bijna 2 zakken aardappelen van 5 kilo droeg je daarvoor mee. ;)

19. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Beautevil Geniet van je juicer :D

Rabarber wat gaaf 3 appelbomen :D ik wil ook een tuin en dan alleen maar fruitbomen planten :p

Logan wat ben je goed bezig meid ;)

Anneliesje ach het was je cheatdag. Niet opletten ;) fijn dat je genoten hebt :) Zet hem op vandaag

Mofrance dikke knuf meid. Wat een week! En wat goed dat je alweer wat kilo's kwijt bent ;)

Sniffy fijn dat alles weer gemaakt is! En wat je werk betreft is het idd lastig werken. Hopelijk went het snel :)

@hier: Weekenden heb ik rustdagen. Tenminste als je het rusten kan noemen met een stuiterbal in huis haha :) Het is hier een ontplofte speeldoos, dl houdt me goed in beweging altijd haha :p Zometeen lekker naar de speeltuin en vanavond ook maar eens een lekker cheatmeal houden :D

Geniet van jullie zondag meiden :)

20. Logan

Logan Niet meer actief

Sniffy, ik bedenk me dat altijd bij de pump. Heerlijk! :)

Imamommy, dankje! :) ik rust ook in het weekend hoor. Daar is weekend ook voor toch? Haha. Veel plezier!

Fijne zondag dames.

Deel Deze Pagina