Sporten en afvallen motiveer elkaar deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marnat, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Wie had hier ook alweer de pindakaas poeder van body en fit shop ooit besteld?

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ikke oa why?

3. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik heb eigenlijk geen idee. Had het voorgeschreven gekregen,maar nooit opgehaald. Zal eens kijken of ik de recept nog ergens heb liggen ;)

Ik twijfel heel erg of ik de ha hiervoor zal bellen...
    Fijn om te horen dat jij er zoveel aan hebt (gehad)!

4. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Hee dames

Imamommy wat rot dat je effe niet lekker in je vel zit.. ik heb dat inderdaad ook dat ik dan sneller naar slecht eten neig en mezelf niet tot sporten kan aanzetten.
    Misschien kun je er nog eens met de dokter over praten?
    Zoals rabarber zei.. er kunnen wel bijwerkingen zijn, maar je kunt er ook veel profijt van hebben. Als het voor jou werkt, dan weegt je goed voelen, misschien wel op tegen de bijwerkingen.

Rabarber hoe is het nu met jou?

Dicky dus er komt steeds meer regelmaat in je cyclus? Fijn!

Marjolein lastig van dat huidprobleem maar als je zo veel bent afgevallen, krijg je dan geen operatie vergoed?
    Ik herken het wel een beetje bij mijn buik.. door de zwangerschappen blijf ik een stuk slap vel houden lijkt wel.

5. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Nouja regelmaat nog niet Eva.
    27 dagen -;13.5 weken - 5 weken . Nog ver te zoeken.
    Maar als ik menstrueer heb ik steeds op vrijdag de eisprong ongeveer wat ik merk.
    Alleen zijn sinds dat de menstruaties uitbleven/langere tussenposes 1.5 jaar geleden ofzo, veel heftiger.

6. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Anneliesje Vind jij die poeder lekker als pindakaas beleg of gebruik jij hem ergens door?
    Als broodbeleg vind in hem niet bepaald lekker.

7. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Dicky gaat zeker de goede kant op met jou! Ben echt super blij voor je meid :) Ik vind de gewone pindakaas van B&F iig echt heerlijk. Heb net nog een voorraad bij besteld :D

Eva ik ga binnenkort zeker wel een keer langs bij de ha. Misschien dat ik dan gelijk een afspraak kan regelen met de praktijkpsycholoog. Ik weet wel dat ik er echt wat aan moet gaan doen, want dit is echt slopend zo...
    Hoe gaat met jou meid? Nog gesport of van plan te sporten?

Rabarber hoe gaat het nu met je meid?

@Hier: Net weer gesport (samen met dl) en samen lekker gedoucht :) Nou ja, ik gedoucht en dl lekker gespeeld :p Voel me ook wat beter sinds eergisteren. Ben echt reuze blij met mijn super lieve man die mij altijd weer met beide benen op grond kan brengen als ik de weg weer eens volledig kwijt ben :) Ga hem binnenkort eens lekker verassen/verwennen voor zijn verjaardag ;)

8. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Het is hier wel erg rustig zeg... Hoe gaat het met iedereen?

9. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Dicky maar eerder had je geen eisprong toch? Dus er zit zeker vooruitgang in!

Imamommy Fijn dat je je al beter voelt! En mooi dat je vriend je weer met beide benen op de grond zet.
    Het kan soms zo moeilijk zijn om dan uit het negatieve te komen he.. ik vind het al moeilijk als ik af en toe eens zo'n dag heb. Mijn vriend heeft ook periodes dat hij minder goed in zijn vel zit en ik kan hem dan inderdaad wel altijd laten in zien wat hij heeft enzo, dan gaat hij het positiever bekijken.

Qua gezond eten en sporten heb ik het weer laten verslonzen. Kon de motivatie niet vinden! Maar nu is hij terug dus ik ga vanaf maandag weer hard aan t werk! :)

10. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Eva kan gebeuren meid. we zijn allemaal mensen :) goed dat je het weer opgepakt hebt ;)

@hier Zo meteen weer sporten en dan heb ik deze week alweer 3 dagen gesport. Als ml morgen gaat sporten, doe ik dat thuis ook met dl en anders gewoon genieten van onze weekend :)

11. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Hier vandaag weer lekker gesport & flink gezweet. Zal vast aan het weer liggen, maar voelde zeker goed :)

12. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Pff knap hoor.. ik wacht even met sporten tot het weer wat minder warm is.
    Ik zit nu aan m'n salade:)

13. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik ga door een nogal stressvolle periode. Dan word ik liever moe van het sporten dan van het stressen :) Krijg er dan ook een wat beter gevoel bij. Maar ik snap wel dat je met dit weer het sporten even laat voor wat het is hoor ;) Je bent iig lekker gezond bezig ;)

14. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Zo meteen weer eens knallen met jillian en dan lekker zwembadje opzetten voor dl op het balkon en samen spetteren :)

15. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Wat is het weer zonnig en warm he. Wel lekker, behalve als je wilt slapen haha.
    Net ziek geweest het weekend brr.

Iedereen lekker bezig?
    Lekker rustig aan sporten Imamommy hoor.
    Ik ga zo ook ff.

Eva, klopt. Had geen menstruaties dus dit is al wat vaker dan eerst.
    Nu gewicht nog naar beneden. Maar dat doet weer gek.
    Hang nu op de 108.

16. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Hier ook weer een teken van leven :). Het ging niet zo goed qua eten, dus ik durfde me hier niet te vertonen haha. Zelfs anderhalve week niet gesport en dat is voor mij wel erg uitzonderlijk.

Vorige week weer begonnen met antidepressiva. Ik ga proberen om een lage onderhoudsdosering te gebruiken en ik voel mij nu erg opgelucht. Het idee dat ik mij over een paar weken weer goed voel, geeft alleen al rust. Ik ben maandag ook weer begonnen met sporten en op mijn eten letten. Door de vakantie en het slechte eten ben ik 4 kilo (wat gaat dat snel!) aangekomen en dat moet er eerst weer af.

17. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Imamommy hoe gaat het nu met jou? Heb je al een afspraak gemaakt met praktijkpsycholoog? Een afspraak maken kan nooit kwaad ;). Ik weet wat voor strijd het is en je hoeft zo echt niet te leven hoor meid. Dikke knuffel voor jou!

Eva goed dat je het gezond eten weer opgepakt hebt. Hoeveel. Ben je nu kwijt?

Dicky ben je weer helemaal beter? Geen weer om ziek te zijn. Veel plezier met sporten zo! Ik ga vanavond lekker bootcampen. Lekker zweten, maar het geeft wel een voldaan gevoel.

18. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Rabarber welcome back meis! Fijn dat het ietsjes beter met je gaat :) maar gaat idd hard met de kilo's zo... Wil ik wel weten wat je allemaal gegeten hebt? :) gelukkig gaan ze er ook zo weer af nu je jezelf herpakt ;)
    Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, maar komt vast door de stress die ik ervaar de laatste tijd. Heb nog geen afspraak gemaakt met de ha, want moet eerst een boel anderen dingen regelen, maar zodra ik de tijd heb, zal ik zeker een afspraak maken :) gelukkig helpt het sporten en gezond eten me wat beter in mijn vel te voelen.
    Verder ben ik gelukkig niks aangekomen de weken dat ik niet gesport heb

Dicky komt vast door het weer meid! Je houdt nu zeker wat meer vocht vast dan normaal... Ik heb alle vertouwen in jou! Topper dat je bent ;)

19. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    gisteren de six pack workout van jillian gedaan & heb nu flink spierpijn!

Vandaag moet er thuis een boel gebeuren. Als ik nog tijd heb om te sporten, zal ik dat zeker doen. Houdt me lekker bezig :)

Fijne dag meiden

20. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Fijn weer van je te horen rabarber.
    Hopelijk werkt het met een lage dosis goed voor je. Niks beters dan je oke te voelen in het leven.
    Dat beetje gewicht gaat er wel weer vanaf. Komt goed :D

Imamommy ook voor jou hoop ik dat de rust er weer snel is.
    En inderdaad door warmte hou ik meer vocht vast. En uiteraard ziek geweest. Dus ook dat komt bij mij goed.
    Zo lief van jullie die lieve woorden over mij, wardering doet mij al super!
    Gisteren niet meer gesport, te warm, wezen fietsen.
    Vandaag wel gesport, was niemand te bekennen. Lekker in rust gesport.
    Hopelijk kom.ik weer in de flow met 4-6x per week te sporten (4x kracht + cardio en 2× cardio).

Deel Deze Pagina