Dank je! Ik wilde dat ik dit 30 kilo eerder had bedacht . Ik hoop dat ik nu eindelijk de laatste paar kilo's eraf krijg en dat het makkelijker wordt om ze eraf te houden. Dat laatste vind ik nog moeilijker dan afvallen.
Ja balen hè dat nu pas de knop om was! De kilo's eraf houden lijkt me ook erg moeilijk. Heb je voor je gevoel je eten voorgoed aangepast of zal je als je op je streefgewicht zit weer makkelijk ongezond gaan eten?
De knop was al twee jaar eerder om . Ik bedoelde dat ik al 30 kilo kwijt ben door gezond te eten (en heel veel wilskracht). In principe heb ik nu een gezond gewicht, maar voor de mooi wilde ik er nog ongeveer acht af. Behalve dat het niet lukte, vond ik het afgelopen jaar het hard werken om niet weer aan te komen. Ik heb het gevoel dat dit nu beter bij mij past en dat ik dit veel makkelijker de rest van mijn leven kan volhouden dan hoe ik het eerst deed. Dit kost mij minder wilskracht en vind ik veel relaxer. Ik ben nu pas twee kilo kwijt op mijn nieuwe manier, maar het is zo heerlijk dat mijn opgeblazen buik weg is en dat er weer vooruitgang is! Daardoor heb ik het gevoel dat ik meer kwijt ben. Ik heb deze week ook al twee complimentjes gehad .
Hoi dames Even een berichtje van mijn kant. Sorry dat ik even niks heb laten horen.. ik heb een flinke schop onder m'n reet nodig qua eetpatroon hahaha. Hoe is het verder met jullie? Ik doe m'n best om dit weekend even terug te lezen.
Hoi meiden Heerlijk vakantie gehad hier . Maandag mogen we weer aan het werk . En wat sporten en eten betreft weer flink er tegen aan . We durven niet op de weegschaal ik denk weet haast wel zeker dat we aan gekomen zijn. 1 oktober gaan we wel op de weegschaal , maar maandag gaan we er weer voor. Ik wil gaan voor 64 kilo dit getal moet dan in maart volgend jaar op mijn weegschaal staan. Dan moet ik weer voor cholesterol en bloeddruk controle .
Eva ook ik geef je een harde schop oppakken en doorgaan meid Marnat welcome back! Komt vast wel goed met de kilo's meid. Als je maar lekker genoten hebt van de vakantie heb je deze controle vaker of moet je voor het eerst? Ik duim voor goede uitslagen! Hier: ben weekendje aan het bijkomen bij mijn ouders met dl en ben echt tot rust gekomen. Heerlijk! Morgen gaan we weer lekker knallen met sporten
Imamommy: Nee niet voor het eerst die controle is ieder jaar . We hebben zeker genoten , die kilo s gaan er zeker wel weer af. Daar maken we ons niet druk om , de knop weer omdraaien en weer gaan voor een gezonde levensstijl. Maandag weer sporten rustig opbouwen geen idee hoeveel minuten meteen . Zie wel wat mijn lichaam aan kan. Eerst de kilo s daarna wel weer strak buikje .
Rabarber dan had ik het verkeerd begrepen. 30 kilo in 2 jaar tijd is zo goed! Succes met de laatste paar kilo's. Dat gaat zeker goed komen zo! Eva schop schop! Je kunt het! Marnat welkom terug! Fijn dat je een heerlijke vakantie gehad hebt! Succes weer morgen! ImAmommy heerlijk even een weekendje bijkomen. De vakantie zit er ook hier weer op. Vanochtend gewogen en ben 1 kilo afgevallen! We zijn heel actief geweest en hebben erg op ons eten gelet. Op naar de volgende 9 kilo.
Hier mijn eerste werk fiets en sport dag er op zitten . Sporten 85 min heerlijk , ik denk dat ik eerst 5 dagen ga sporten . Elke dag fiets ik al wel , wil even zien hoe het gaat . Daarna weer over op drie dagen sporten. Zo lekker douchen en wat fruit en mijn cornflakes eten had nog wat over . Vanavond aardappels met franse bonen en een schnitzel. En vla na .
Hier zijn we (spontaan besloten) druk bezig met potjestraining. We gaan dl proberen voor de verhuizing zindelijk te krijgen aangezien we alle meubels weggooien en nieuwe aanschaffen voor de nieuwe woning heb liever op de oude meubels te maken met ongelukjes haha niks moet natuurijk, maar is het proberen wel waard. Ben er de hele dag mee bezig en als ze vanavond op ligt, ga ik lekker genieten van het feit dat ik langer een kwartier mag blijven zitten haha sporten zit er de komende dagen dus niet in. Wel doe ik een aantal oefningen als dl op haar potje zit. Dus iedere keer 5 minuten squats, sit ups, plank etc Marnat lekker bezig geweest vandaag meid
Hier weer lekker gesport 75 min voelt weer goed . Zit al weer fijn in mijn dagelijkse ritme werken huishouden sporten. Mijn menu: o: 1 half broodje rookkaas l: 2 broodjes rookkaas t: 1 broodje rookkaas was over van mijn lunch , neem ik nu na het sporten. Gok dat dat drie dagen in de week word . a:[ Zilvervliesrijst ] nasi speciaal en vla na als we zin hebben. t: fruit twee stuks misschien ook nog zilveruitjes .
Marnat je zit meteen weer in een goed ritme. Knap hoor! Die vakantiekilo's vliegen er zo wel van af. Eva heeft de schop geholpen? Imamommy hoe gaat het met de potjestraining? Als ze er aan toe zijn is het vaak binnen een paar dagen klaar. Ik zie al helemaal voor me hoe jij staat te squaten als je dochter op het potje zit . Liedx goed bezig! In de vakantie een kilo afvallen is een mooi begin. Hier gaat het ook lekker. Vanochtend weer een halve kilo kwijt. Dit weekend heb ik de 12 km bij de mudmasters gelopen. Dat was echt ontzettend gaaf!
Rabarber super meid! Je zit er weer lekker in Dl lijkt er niet klaar voor te zijn. Zelfs een natte onderbroek doet haar niks we houden het voorlopig op vaste tijden op het potje gaan (voor/na het eten en voor het slapen gaan) en zien wel wanneer ze er klaar voor is. Ik ben er iig klaar mee haha ik ga niks opdringen, want dat levert mij alleen maar frustraties op. Was het proberen waard, maar we kunnen er nog ff mee wachten Vandaag is ml jarig. Dl slaapt nog lekker door en mama ligt nog lekker op bed. Straks samen boodschappen doen, huisje versieren (vind dl leuk) en papa verassen als hij van werk komt
Gefeliciteerd met je man! Bij de oudste mislukte de eerste twee pogingen ook. Je kan dan inderdaad beter stoppen, want het is anders behoorlijk frustrerend. Paar maanden later probeerden we het weer en ze was binnen drie dagen helemaal zindelijk. Plotseling was het kwartje bij haar gevallen. Bij de jongste idem dito. Als ze er aan toe zijn, dan gaat het heel snel.
Marnat goed bezig! ImAmommy jammer dat de potjestraining niet gelukt is! Hopelijk geeft ze snel zelf aan wanneer ze eraan toe is. Mijn dochtertje van 3 wil er helemaal niks van weten. Ik bleef eerst pushen maar wacht nu maar tot ze er zelf mee komt. Wanneer ga je verhuizen? Gefeliciteerd met je man! Fijne dag vandaag! Rabarber fijn dat het bij jou zo goed gaat! Gaaf meedoen aan de mudmasters! Was het goed te doen? Hier gaat het weer goed. Nu in 3 weken 1,8kg eraf. Prima want ik wil gemiddeld niet meer dan 0,5kg per week afvallen. Nu even doorzetten voor de laatste 7kg.
Jullie zijn goed bezig zo te lezen. Iammommy gefeliciteerd met ml. Jammer dat het zindelijk worden niet gelukt is. Hier net zo, zal zal nog even geduld moeten hebben. Hier nog totaal niet bezig met het afvallen. Hier nogal gekte in huis. Zoontje is gister weer geopereerd. Volgende week gaat hij naar een moc dus wil er dan voor gaan. Hoop dat het weer mee werkt dan kan ik lekker veel wandelden.
Menu ; o: 1 half broodje smeerkaas 20 + l: 2 broodjes smeer kaas . t: na het sporten , kiwi en een broodje smeerkaas a: platte aardappels gekruid klein bakje, bloemkool er door heen en een uitje , kippen vleugeltjes . t : vla + fruit . Nu kopje thee en dan sporten. Imamommy: gefeliciteerd met je manlief .
Dank jullie wel meiden Iedereen lekker bezig Panda86 oh wat vervelend meid! Hoe is het nu met je zoon? Veel beterschap voor de kleine man! Vandaag valt het weer hier mee. Wij gaan zo ook wandelen met dl. We zijn allebei snotverkouden. Zal ons vast goed doen.. Maandag gewoon weer lekker sporten
Het is 1 oktober dus wij mochten op de weegschaal . Ik 4 kilo aan gekomen weeg nu 68,9 en ik kom van 65 . Manlief 5 kilo aan gekomen weegt nu 93 kilo en komt van 88. Al we ons niet vergissen . We gaan er weer voor ongeveer samen 10 kilo er af krijgen moet lukken is al eerder gelukt. Vind het wel weer spannend . Maar op gewicht blijven is ook lastig we gaan het zien wat we bereiken . Ik ga even wat sporten manlief is aan het werk . Als het goed is de laatste zaterdag .