Ik lees ook nog regelmatig mee. Ik schommel zo tussen de 62/65 kilo. En ik kwam van 85 kilo af. Eerst meer richting de 60 maar vond ik minder mooi. En nu strakker en neer spieren en een beetje gewicht d'r bij. Ik sport elke week 5 keer. 4 keer alleen kracht, en 1 keer per week een crossfight groepje met kickboxen. Erg leuk en vooral goed voor mijn conditie. Ik wil nog wel wat strakker in m'n vel komen te zitten, dus hard bezig mijn vetpercentage naar beneden te krijgen. Afvallen wil ik niet meer, dan word ik te licht ( ik ben 1.83 cm ) Dit topic heeft mij toen echt geholpen 💪🏻
88.1 deze morgen. Gisteren weer bezoek aan dietiste gehad. Ze vond dat het super ging en dat ik goed bezig ben . Ze waarschuwde me wel dat het nu best hard gaat maar dat ik ook een plateau kan bereiken waarbij het ineens niet meer (zoveel) zakt qua gewicht. Ook besproken wat dan te doen. Ik vind het fijn die begeleiding en "meetmomenten", ook een extra motivatie en stok achter de deur. gisteren ook 3 nieuwe broeken gekocht. Nu maat 42, jippie!! Deed n vreugde dansje in de paskamer. Jaren lang maat 44,vaak46 gehad. Nu 7.5kg kwijt, maar nog 14 te gaan. 1/3 onderweg
@hier: vandaag eindelijk weer eens wat rust voor de verandering. Ga straks weer eens eindelijk lekker sporten. Heb het echt gemist. Ook al hoef ik niet meer af te vallen & ben gelukkig ook niks aangekomen, maar het geeft me gewoon een heerlijk gevoel. Even weer tijd voor mezelf Moet wel weer beginnen met het minderen van snacken met pepernoten en chocola heb me een beetje misdragen de afgelopen dagen Vanavond (oranje) linzensoep eten!
Heb besloten om 30 day shred helemaal opnieuw op te starten aangezien ik een maand amper gesport heb en nogal last heb van mijn rug de afgelopen dagen... Hoewel ik met 2 dumbells van 3 KG train, viel level 1 vies tegen wat mijn conditie betreft phoe! Ook de kracht in mijn spieren zijn minder geworden Een goede keus dus om het vanaf het begin weer op te pakken. Zo kan ik mijn conditie en kracht weer langzaam aan opbouwen Voelt wel weer helemaal goed. Heb dit echt gemist! Ben duidelijk verslaafd aan sporten haha
ImAmommy: Hoe kun je nu zo lang zonder sporten ? tja en dan weer gaan sporten en denken ik doe het zo even dan heb je he mis. Rustig weer opbouwen dan komt het weer goed . Succes weer met het sporten en het opbouwen er van. Hier ook wel eens niet gesport zoals drie week in de vakantie . Toen ik weer begon vernam ik het alleen aan mijn slappe buik maar niet aan mijn conditie . Nu zakt mijn buik weer langzaam drie dagen in de week sporten voelt weer top. Vandaag ook weer lekker gesport morgen rust dag . Vrijdag weer sporten of ik moet me erg goed voelen om wel te sporten morgen. Drie dagen wil ik aanhouden om te sporten. Verder voel ik me goed , en ben druk bezig om buik en borsten platter te krijgen . Azz: Fijn te lezen het goed met je gaat . Tussen de 60 en 65 kilo voelt toch het prettigste . hou het vast zou ik zeggen, ik wil er ook weer naar toe hoeft niet te snel maar ik denk maar zo het komt wel.
Marnat er is heel veel gebeurd de afgelopen maand + te veel gedoe + heel vaak ziek worden + erg druk & flinke rugpijn wat me er steeds van weerhielden om te gaan sporten. Dit alles heeft me ook erg zwak gemaakt. Rugpijn is nog steeds aanwezig. Moet daar nog mee oppassen. Hopelijk helpen een aantal rugoefeningen van de fysio. Jij bent zoals gewoonlijk lekker bezig houden zo meid!
Ik heb hier wel meegelezen, maar te druk met andere dingen om te reageren. Met sporten en eten gaat het goed. Mijn uiteindelijke doel is rond de 60 kilo. Ik zit nu op 65,8. Ik ben 1.68 lang. Te bedenken dat ik een paar jaar geleden nog op de grote matenafdeling mijn kleren moest kopen .
Rabarber ik heb zoveel bewondering voor je meid! Voor alle meiden hier eigenlijk. Ik ben nooit echt te zwaar geweest om daar over mee te kunnen praten. Moest mijn extra zwangerschapskilo's alleen kwijt wat goed gelukt is. Weeg nu 56 (voor zs 54) maar heb ook aardig veel meer spieren opgebouwd nu. Dankzij jullie blijf ik gemotiveerd om door te gaan met een gezonde leefstijl. Ben zo blij met dit forum & reuze trots op jullie allemaal @hier: ik heb echt overal spierpijn kan amper lopen, maar ga straks toch een poging doen om te shredden Voor de meiden die vandaag ook sporten: sport ze! Menu vandaag: O: havermout met volle kwark, dadels, Sesamzaad & kaneel T: Snoeptomaten (sporten) L: ei- eiwitshakje met melk, banaan, pindakaas en vanille druppels T: stukjes komkommer A: kip siam met basmati rijst T: stuk fruit met eventueel wat kwark erbij
Hallo allemaal, Iedereen lekker bezig? Ik strond verkouden. Beetje vaak ziekjes de afgelopen 2 maanden. Gewicht nog steeds 105.6 (elke dag geen verschil). Wel lijkt het erop dat ik weer ongesteld ben. Cyclus dit jaar is gek. 27-93-34-28-22 Vorig jaar zowat 1 jaar niet en nu dit haha
Goedemorgen allemaal! Betreft sporten gaat het hier steeds beter, ben steeds gemotiveerder en 4x in de week is nu denk ik het gemiddelde. (deze week 5x geweest). Ik kan helaas niet op vaste dagen of momenten gaan, maar probeer het sporten zoveel mogelijk in te plannen. Ben nu ook anders gaan sporten, minder cardio en meer kracht, en dan met flink zwaar gewichten, steeds 8 herhalingen met kleine pauze en dat dan 4x. Merk dat ik wat "strakker" in mijn vel kom.. Ik heb veel striae over van mijn zwangerschappen en ik hoop dat ik zo wat minder huid over heb straks. Vanmorgen 87.8kg, dus nog steeds op de goede weg, nu 9kg kwijt Overigens behalve mijn man en mn moeder ziet nog niemand het ... das dan weer minder..
dicky dat is balen meid. Hoe voel je je nu? Al wat beter? Knuf! mapepejo Wat goed meid! Kracht is ook veel leuker dan cardio haha mij zou 9 kilo wel op zijn gevallen hoor!! Ga zo door @hier het sporten zit er hier ook weer lekker in en wat voelt dat heerlijk zeg! Heb mijn kracht en conditie bijna weer terug Gaat gelukkig ook net zo hard
Ja al een stukje beter. Ga zo weer voor het eerst na 2 weken sporten. Ben benieuwd hoever ik kom. Begin gewoon rustig. Jij ook weer lekker bezig zo te zien. Mapepejo, krachts is sowieso het leuksye hihi. Jij gaat goed! Ik ben nu 106.0. Ofwel kom aan en schommel weer. Grrrrr
Hoi dames!! Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben afgelopen februari gestart met afvallen. M'n dochter was toen een half jaar oud en ik was de overtollige zwangerschapskilo's helemaal zat We zijn nu 9 maanden verder en ik ben al 12 kilo kwijt. Weeg nu 60 kg (bij 1.70m). Ben op zich al best tevreden maar zou alles graag nog wat strakker willen en misschien nog 2 kilo eraf. Ik sport 3x per week en heb goede begeleiding, maar zou graag wat tips willen wat betreft een eetschema. Kunnen jullie me hierbij helpen? Wat eten jullie zoal op een dag?
-In de ochtend kwark (+/- 300gr) met muesli (die losse vlokken, zonder suiker) of fruit -dan rond 10u fruit of snackgroente (wortel, komkommer, tomaatje etc.). -Om 12.00u 2 volkoren boterhammen (2 sneden) met mager beleg en nog iets van fruit/groente. Maak ook wel eens een tosti met 2 volkorenboterhammen, 20+ kaas en achterham. -rond 15.00u nog wat kwark (+/- 150gr) met een beetje slimpie ranja of: Een volkorencracker met 20+ kaas of philledelphia light, of filet american (max. 2x in de week met ei, alleen het wit) -avond eten. Dan hou ik rekening met: mager vlees, zilvervliesrijst, volkoren pasta, aardappels gekookt of oven, geen sauzen (hooguit Ketjap), wel kruiden, voldoende groenten. Ook maar 1x opscheppen en niet te grote porties. -20.00 handje nootjes ongezouten (ook echt maar 1 handje) -22.00 magere yoghurt zonder smaakje of fruit of boullion soepje Voldoende variatie is belangrijk. Ik drink alleen water en groene thee zonder suiker. 2x in de week een glas vers geperste jus de orange (meestal weekend).
Bij mij wisseld voeding erg. Zolang ik maar aan mijn macro's zit en rond de 2000 kcal. Gisteren ging sporten echt zo enorm beroerd. Zit sowieso niet lekker in mijn vel, kan om alles huilen. Weeg vandaag alweer 106.6. Weer aangekomen. Snap er geen zak meer van! Grrrrr in 10 dagen 1.5kg aangekomen.
Jinxx welkom meid! Je bent al aardig op weg Probeer 6 maal per dag te eten. 3 maaltijden + 3 tussendoortjes. Varieer veel met eten en probeer zoveel mogelijk eiwitten te eten. Ik neem als tussendoortjes fruit, rauwkost, kwark met zaakdjes/fruit of cracker/rijstwafel met pindakaas/cottage cheese/ humus oid. Mijn maaltijden bestaan uit zoveel mogelijk groente en eiwitten met daarbij zilvervliesrijst, volkoren pasta of brood en gekookte aardappels. Dicky ik kom altijd zo'n 2 kilo aan vocht aan als ik ongesteld ben. Misschien ligt het daaraan? Dikke knuf meis!!! @hier een druk dagje met geregel en gedoe voor de verhuizing. Probeer straks er tussendoor nog even te sporten als ik tijd over heb en anders gelijk door naar apotheek om dl haar medicijn op te halen en vanavond maar sporten als zij slaapt
Bij mij wisselt het. De ene keer kom ik wat vocht aan en de andere keer val ik juist af tijdens menstruatie. Het is nu ff psychisch denk ik. En sowieso merk ik dat ik van de eisprong en menstruatie hormonen een beetje koekkoek word ;-P. En gezien ik na 3 weken weer ongesteld ben geworden is het even een rollercoaster ofzo. Komt wel weer goed maar merk dat ik zo gek word nadat het zo goed ging. Veel regelwerk he als je gaat verhuizen! Succes meid. Ik ga zo nog even sporten, zolang ik maar weer in ritme kom, motivatie terug vind etc. Al is het maar voor 15minutem bewegen daar is het al.top momenteel gezien het zo zwaar gaat. Heb wel lekker receptenboek gekocht net, cadeautje voor mijzelf. Deliciously Ella, vrouw die ziek was en door voeding goed gaat. Staan onwijs lekker lijkende dingen in te staan. Van het weekend eerste recept proberen. Nu eerst de geplande maaltijden ng afstrepen.
Toch nog tussendoor kunnen sporten Mijn rug blijft nog wel een dingetje. Heb een paar extra rug oefeningen erbij gedaan. Nu lekker shakje naar binnen werken, douchen en de keuken in voor avondeten!