Hoi meiden Even teken van leven nou ja ik beweeg daar is het haast mee gezegd . Ik ben van af woensdag goed ziek ben letterlijk leeg gelopen van boven en onder . Mijn neefje was zondag niet lekker heeft hier alles er onder gegooid , ik denk ook dat ik het van hem heb gekregen. Ben ook af gevallen 1 nov 67,6 en 64,6 misschien gaat er wel meer af. Ben leeg ga straks broodje ei proberen heb ik zin in. Nog tips meiden om me weer fit te voelen. Als ik me weer goed voel gaan weer sporten maar denk alleen buikoefeningen buik is wat dik nog iemand tips of tina??
Ik heb begrepen dat van buikspier oefeningen je buikspieren groter worden en dat je dan zelfs wat voller kan lijken. Bij heel veel andere oefeningen en cardio verbrand je vet op je buik mee.. ik heb er niet veel verstand van dus als iemand mij kan corrigeren, graag..
SDonya: Dankje voor je hulp , maar in mijn buik kan haast geen vet zitten , er zit van af woensdag avond niets meer in . Alleen van af gister na drie uur snachts zit er weer wat in . De bedoeling is nu niet meer af te vallen maar fit te worden . Van cardio val je ook af en kracht word/ kun je sterker worden in je lijf dacht ik. Ik moet ook eerst aansterken voor ik weer ga sporten en dan ook eerst rustig op bouwen .
Beterschap Marnat! Hopelijk snel aangesterkt. Buik moet je dmv spieren strakker krijgen, door krachttraining dus. Je krijgt er niet ineens een bolle buik van door dikkere spieren, dan moet je flink je best doen. En je vet% zo laag mogelijk krijgen dat je buik al platter is, hoeft uiteraard niet heel laag % want dat is niet vol te houden. Hier vandaag weet 104.2. Gewicht schommelt en wil vooral niet naar beneden. Bummer! Zit ook sinds het weekend totaal niet lekker in mijn vel. Moe en huil om alles. Probeer mijzelf nu naar de sportschool te schoppen.
Dicky: Dankje voor je uitleg als ik me beter voel en goed genoeg om weer te sporten ga ik eerst tijdje alleen krachttraining doen. Denk dat ik volgende week weer begin met sporten . Mijn broeken zakken af ben goed afgevallen, voel gewoon dat ik slank word . Als ik niet op pas moet ik allemaal nieuwe spijkerbroeken kopen in maat 36 nou dat hoeft ook niet . Ik wacht even met nog meer nieuwe kleren kopen er komt vast weer wat kilo s aan . Meis bij jou komt het ook wel weer goed , dikke knuffel , en ben je nog gaan sporten? Ben weer aan het werk en voel me goed heb zelfs mijn trouw ring weer om .
Cardio is ook zeker goed hoor Marnat, voor de extra vetverbranding. Opzich is stevig wandelen al goed daarvoor, vaak zelfs beter dan als een gek gaan rennen ofzo :-D. Nee niet meer gelukt. Ga zo. Gewicht weer omhoog, 104.4
Marnat wat balen zeg! Hoe voel je je nu? Dicky misschien weer de hormonen? Eventuele ovulatie oid.. iig een dikke knuf voor jou! Sport ze meis. Hier: ga zo ook eventjes tussen alle drukte door shredden. We hebben alle meubels, stoelen, bank etc voor de nieuwe woonkamer al uitgezocht en alvast besteld. Moet ook wel met een levertijd van.min 10 weken Nu de slaapkamers en zolder nog. Daarna alle nieuwe aparatuuren. We nemen behalve de vaatwasser niks mee naar de nieuwe woning.. Ook twijfelen we nog over de kleur laminaten, behang en de soort gordijnen leuk en vermoeiend tegelijk ben er dus nog lang zoet mee haha
LEUK!! Ik wil ook een nieuw huis en nieuwe meubels! Hier vandaag 81.7kg, net terug van sporten. Dadelijk met de oudste (4jr) naar het Kasteel van Sinterklaas. Zin in!
Lekker bezig Imamommy! Wat een druktes he! Succes met uitzoeken. Ja dat zou weer kunnen van hormonen. Nog geen menstruatie ontdekt (dag 34 cyclus)..maar stiekem hopen we ook dat die om een reden niet komt ;-P Net terug uit de sportschool. Dik uur gesport. Morgen nieuw schema maken, ben benieuwd
ImAmommy: Ben er weer hoor het gaat goed . Wat leuk nieuwe spullen heerlijk alles fris in huis geniet er van. Als alles straks klaar is je hooft weer leeg en jullie kunnen samen voor uit kijken . Hier wat geprobeerd te sporten maar toch maar gestopt na 15 min voelde toch niet goed. Maandag maar weer proberen en rustig kijken wat goed is zo dat ik niet meer af val. Heb toen boekje gepakt wam niet veel van, ben even in slaap gevallen.
Nog niet fit dus marnat, eerst goed herstellen dan maar en rustig beginnen. Hier 104.0kg. Nieuw trainingsschema. Lekker pittig. Hopelijk weer wat verfrissing voor het koppie daarmee.
Marnat rustig aan doen meid! Als het niet gaat dan gaat het niet. Eerst weer normaal op kracht komen Dicky Heerlijk een nieuwe schema! En gewicht ziet er weer prima uit @hier: Vanmorgen voor het ontbijten gesport. Ging prima. Daarna met mijn ei-eiwit proteïne een shakje gemaakt met kwark, havermout, cacou nibs, gebroken lijnzaad, pindakaas en een stuk banaan. Zit dus lekker vol Nu genieten van mijn detox thee en zo weer aan de slag met de rest!
Hier gaat het goed ben alleen moe na werk dagen , heb ook even lekker gelegen vanmiddag . Net samen de boodschappen gehaald nu is het lampje wel uit voor vandaag . Morgen avond op stap gezellig muziek avond heerlijk springen en genieten . Sporten doe ik maandag wel weer , alles op zijn tijd . Menu : o : half broodje bruine suiker L : 3 broodjes bruine suiker t: 3 beschuit met bruine suiker + twee mandarijnen . a: nasi + pindasaus t: 1 banaan Menu moren ongeveer: o: half broodje kipfilet L : brinta t: fruit a: krieltjes met appelmoes t: fruit en of toetje
Hai meiden, Ik kom even snel een teken van leven geven na maanden afwezig. Op 22 oktober ben ik, zoals gepland, getrouwd. Zal straks wel even een foto delen. Hoe gaat het verder? Tja, wat zal ik zeggen? Ik heb het goed naar mijn zin in mijn (niet meer zo) nieuwe baan en dat is fijn. Ook ben ik weer heel voorzichtig begonnen met zumba en ik hoop binnenkort ook weer te kunnen hardlopen. Maar dat hangt van mezelf af. En dat brengt me ook bij de reden waarom ik hier nu even terug ben. Ik ben niet helemaal eerlijk geweest. Niet naar jullie toe, maar vooral niet naar mezelf toe. Zoals jullie weten ben ik in juni opgenomen geweest naar aanleiding van gewichtsverlies en dat ik steeds meer dingen niet meer kon verdragen. Het probleem zat echter niet in m'n maag maar in mijn hoofd. Volgens zo'n beetje elke arts die ik gesproken heb lijd ik aan anorexia. Zo, dat is er uit. Zelf wil ik er nog niet aan. M'n BMI is nog goed, m'n gewicht redelijk. Maar ja, feit is wel dat ik in vrij korte tijd 25 kilo ben afgevallen en dat ik me goed voel zolang dat getal op de weegschaal maar daalt. Dat ik mezelf niet in de spiegel kan zien omdat ik me enorm vind, me zoveel mogelijk ontzeg en eetsituaties uit de weg ga. M'n "terugkeer" hier is dus een eerste stap naar verbetering. Het probleem erkennen. Bedankt en de foto volgt zoals beloofd
Mofrance : Dikke knuffel welkom terug . Hoeveel moet er weer op dan meis ? Je wil van die 58 kilo af ? Eerst naar 60 kilo is al mooi denk ik . Gefeliciteerd met je huwelijk je ziet er mooi uit op de foto .
Mofrance, wat dapper van je dat je durft te delen! Prachtige foto's van jullie grote dag! Hopelijk krijg je voldoende hulp en ondersteuning in je omgeving en overwin je deze ziekte. Ik wens je heel veel sterkte en kracht.
Mofrance wat een prachtige foto en van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Ik vind het ontzettend dapper van je dat je voorzichtig durft toe te geven dat je ziek bent. Dat is de eerste stap om beter te worden. Ik wens je heel veel kracht toe en ik hoop dat je het monster anorexia snel zult verslaan!
Mofrance welkom terug & van harte gefeliciteerd!! Wat een prachtige foto's! Je ziet er geweldig uit meid En wat dapper van je dat je het durft toe te geven Wij zijn er hier voor je en zullen je tot zover mogelijk blijven steunen. Lekker van je afschrijven hier meid Ik wens je ook veel kracht toe om dit te kunnen overwinnen en wil je een dikke digiknuf geven @hier: Gaat nog steeds lekker met het sporten en de drukte Fijn weekend allemaal & voor de gene die nog van plan zijn te sporten: Sport ze ladies
Hier weer lekker gesport 60 min , morgen misschien weer . Voor nu eerst genoeg , ik zou het misschien wel vol houden maar wil het kalm opbouwen. Menu: o : Half broodje leverpastei. L : brinta t: appelmoes + peer a: aard, spruiten , vlees zonder jus . bakje vruchten t: fruit en misschien komkommer .