Goed bezig Marnat! En inderdaad, rustig opbouwen is het beste om het goed vol te kunnen houden. Hier ook gesport vanavond. Een uurtje zumba en een uurtje BBB. Nu mag het weer. Mijn gewicht is nu 54,6 kilo. Ik weet dat dat omhoog moet, maar gevoelsmatig is het heel zwaar om aan te komen. Ik heb een verkeerd beeld van hoe ik er uit zie en raak in paniek als ik m'n gewicht omhoog zie gaan op de weegschaal. Daar wordt aan gewerkt en dat is pittig, maar het moet, wil ik niet weer in het ziekenhuis terecht komen.
Mofrance : Dat is idd erg licht , daar mag wel wat meer op . Je hoeft het niet uit te leggen maar is het alleen de paniek om hoge getallen te zien staan of ook een bolle buik te hebben ? Ik hoop echt dat je er uit komt en weer kunt genieten van eten en het leven er naast. Ik weet niet hoe zwaar ik ben 64 kilo toen ik ziek was , hoeveel nu zullen we donderdag zien . Ik hoop in elk geval dat er niet te veel af is . Wat sporten betreft kan ik meer minuten volhouden ,na de griep even kalm opbouwen komt wel weer .
Hoi dames ik kom ook even van mezelf laten horen.. Hoe is het met jullie? Hier inmiddels 11+4 en het is tot nu toe een roerige zwangerschap. Met 5 weken dus dst bloedverlies door een flinke blaasontsteking.. met vlagen nog steeds flink misselijk en afgelopen vrijdag na een mooie termijnecho veel bloed verloren, waardoor we ons weer rot schrokken.. Verder in de familie ook een hoop ellende, sterfgeval, momenteel ligt mijn moeder in het ziekenhuis met een flinke longontsteking... Positief puntje is dat ik nog niks ben aangekomen.. Straks na de bevalling (als het allemaal goed mag blijven gaan), kom ik hier weer actief meeschrijven
Mofrance wat een mooie foto's!!! Marnat.. lees in je onderschrift dat je kat overleden is? Wat erg.. was hij oud?
@mofrance wow wat zie je er mooi uit. Wat jammer dat je dat zelf niet ziet Ik was er al een beetje bang voor, maar vind het zo dapper dat je de eerste stap hebt gezet. Denk om jezelf en succes met het gevecht; ik weet zeker dat je het monster kunt verslaan.
Ennuh ik ben inmiddels de 38 weken al gepasseerd. Mijn lijf wil helaas echt niet meer dus het is uitzingen nu en bankhangen. Over max 12 weken kom ik me weer bij jullie aansluiten
Hier weer lekker gesport , normaal sport ik niet op dinsdag maar had er zin in. Morgen maar niet sporten dan mijn hobby maar uit oefenen strijken not . Kabouters doen het niet helaas .
Mofrance lekker bezig meid! Je bent iig op de goede weg. Alle kleine babystapjes zijn mooi meegenomen vooral hier van je af blijven schrijven meid. Krijg je er ook nog verder professionele hulp bij? Marnat jeejtje is mij helemaal ontgaan dat jullie kat gestorven is... knuf & sterkte lieverd! Je bent weer lekker bezig wat het sporten betreft en wat de kabouters betreft: was het maar waar haha Eva oh bah wat naar allemaal! Sterkte meid! Pas goed op jezelf... Fijn dat je nog niks aangekoment bent. Ook een hele dikke digiknuffel oor jou! Anneliesje wat gaat de tijd hard zeg! De kleine is er al bijna! Succs met de laatste loodjes en geniet nog lekker van je buikje en zs Hier wordt ook weer lekker gesport tussen alle drukte door dat voelt echt goed! Verder niks nieuws te melden. We wachten ongeduldig de bezichtiging van onze nieuwe woning af en hopen dat het snel januari zal zijn zodat we eindelijk kunnen verhuizen
ImAmommy: Dankje meis we missen hem nog altijd . Hoe gaat het met je nieuwe huis kun je er nog niet in? Menu: o: half broodje leverpastei t: stroop wafel l: 2 broodjes leverpastei t: 1 broodje leverpastei + cracker met pindakaas a: ajam panikki met zilvervlies rijst + bakje peertjes t: fruit
Marnat de woning is nog in de bouw. Hij wordt ergens in januari opgeleverd. Vaste datum is er nog niet, want het hangt allemaal van de bouw af... we wachten (on)geduldig af
Vandaag 80.3kg Hier gaat alles nog ok. Gisteren en eergisteren wezen sporten. Bij de Aldi chocolade gevonden van 85%puur. In 1 pak meerdere kleine tabletjes van 25gram. Die mag ik nu iedere avond 1 van mezelf Heerlijk op de bank
mamapejo lekker van genieten Ik neem meestal een cracker met pindakaas en wheychoco van de body&fit bij mn thee. Ook zo verslavend lekker Nooit meer cake of koekjes voor mij Hier: vanmorgen lekker gesport en gezweet Menu: O: ei-eiwit shakeje met volle kwark, kaki en melk (na het sporten) T: 2 stuks rijstwafel met pikant humus en komkommer L: 4 Crackers met tahin en cottage cheese T: Worteltje A: gekruide kip van de markt met gekruide aardappelschijfjes uit de oven T: Druiven en een cracker met wheychoco bij de thee als ik daar trek in heb Laatste tijd heb ik helemaal geen trek in brood meer, dus eet ik het ook bijna niet meer Maar nu viel het mij op dat ik hierdoor weer aan het afvallen ben. Gelukkig wel op de plek waar het nog acceptabel is, want afvallen is hier geen doel meer, wel strakker worden en in vorm blijven! Ik zal het in de gaten houden. Morgen maar weer eens na maanden op de weegschaal om dit bij te houden
Hier op de weegschaal geweest . De verloren kilo s tijdens de griep zitten er weer op . Maar toch afgevallen als we rekenen van af 1 november . Ik was toen 68.5 en nu 67,0 kilo er af , gaat mooi zo . Menu: o: half broodje kipfilet l: 2 misschien 3 broodjes kipfilet t: broodje die over is a: rollade met aard en franse boontjes t: fruit
79.9 vanmorgen!!! WOEHOEE!! onder de 80!! (Ik stond wel op met een beetje een honger gevoel, dus kan zijn dat het morgenvroeg weer 80+ is, maar toch even van het moment genieten ) 16kg totaal nu kwijt.. nog 6 te gaan..
Lieve mofrance, Dapper dat je het hier ook durft te vertellen, nog een stap naar herstel van die rotziekte! Je had het mij al verteld via de pb toendertijd, maar vind het super knap dat je zo hard aan jezelf wilt werken, en zo enorm moeilijk! Maar je kunt het! Wat een super mooie foto's van jullie dag, je ziet er prachtig uit met je man! Hier gewicht stabiel, 10 dec 100kg wegen is verre van gelukt. We gaan gewoon weer rustig door, even een plateautje
Dicky stabiel is toch ook fijn @hier: Dl heeft haar been gebroken en eist nu veel meer aandacht aangezien minder dan normaal kan... Ik heb al een tijdje niet meer gesport dus. Heb het ook super druk met andere zaken en ben echt doodop de laatste tijd! Komt wel weer goed allemaal. Nog ff geduld hebben Daarna zal ik weer lekker actief meekletsen
He dat is niet leuk. Beterschap! Hoe is het gebeurd? Naja stabiel, ik schommel 1kg. Maar dat is al zo gewoon dat ik het stabiel noem. Ja dat is zeker fijn. Hij was even omhoog, maar nu hopen dat het er weer afgaat, nog altijd onder de 100 eind dit jaar aub hihi
ImAmommy: knuffel voor lieve kleine meid . Dicky: Wat goed lieverd top gedaan , ik zij toch je kunt het . Hier gaat het ook lekker sport nog altijd drie keer in de week . Voel me lekker voor mijn gevoel zakt buikje lekker weg. Moet ook wel er komt nog veel lekkers in deze feestdagen . Alles wat ik sport is dan mooi mee genomen , we zullen zien hoeveel er op komt deze december maand . Het is ook niet de bedoeling om steeds iedere januari weer op nieuw te beginnen , we hopen rond de 67 kilo te blijven of minder .
Tnx meiden! Ze is over haar eigen voet gestruikeld. Heel stom ongelukje eigenlijk... Gelukkig geneest het snel bij de kleintjes! Ze mag er alweer op lopen en wordt al wat mobieler/vrolijker