Sporten en afvallen motiveer elkaar deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marnat, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hallo dames,

1548, welkom en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. succes!

Lillyenco, menu ziet er goed uit.
    En over een maand is het weer rustiger in de sportschool ;)

Zinaa, 8000-9000 stappen is goed te doen hoor. Ik heb een SmartBand en zit meestal ook rond de 10.000.

Imamommy, je hebt iig iets gedaan :)

@all, sinds vannacht snotverkouden. Gelukkig wel kunnen slapen tot 15.30u

Gisteren de pump bij de rug en biceps zwaarder getraind. Had voor de rug 12,5 kg per kant op de stang. Maar dat is wel mijn max voorlopig :D
    Was pittig.

2. 1548

1548 Niet meer actief

Hoi!

Leuk dat ik mee mag kletsen :D..

@ ImaMommy; ik sport thuis, 3/ 4 x per week een workout van Fitnessblender.

Doe jij 30 days shred of heb je nog aanraders qua workout?

@ Lillyenco; dank je!

@ Zinaa; 8000-9000 stappen klinkt best veel per dag, succes! Hoeveel stappen heb je er voor vandaag al op staan?

@ Sniffy; Volgens mij begint de griep weer te heersen. 2 collega's van mij zijn ook volop aan het hoesten en snotteren.. Hopelijk ben je gauw weer opgeknapt!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sniffy griep heerst inderdaad.. ik loop na 2 weken nogsteeds te snotteren en te doen..

4. Logan

Logan Niet meer actief

Goed menu hoor lillyenco! :) geniet van je avondje Penoza.

Welkom 1584! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wat voor sport doe je?

Wat interessant Zinaa! Ik vind dat altijd leuk om over te horen/lezen. Mooi dagmenu!

Sniffy; poeh hee! 12,5kg?! Ik doe met de rug nu 7,5kg per kant en ik merk dat ik, van de dames dan, het meeste gewicht heb vaak. Zijn jullie zo sterk? Beterschap!

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Logan, die 12,5 was met het nummer van de vorige release. wij bouwden het gewicht op. Ik begon dan met 8,5 dan 10 en dan 11. Maar gisteren dan een keer 12,5 gedaan.

De nieuwe release heb ik afgelopen zaterdag gedaan. Toen heb ik 10 kg erop gedaan. Maar dan blijf je alle rondes op hetzelfde gewicht. Maar daar zou nog een kilo bij kunnen.

Ik pump trouwens bij 3 verschillende instructeurs. Dus daarom wisselt de release nog wel eens. Die van maandag leert ze niet zo snel uit haar hoofd en pakt daarom nog wel een de oude nummers.

Maar 7,5 is toch netjes?!

Ik ben één van de weinige die zo zwaar pumpt. Voel mezelf ook af en toe een bodybuilder :D

6. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

1548 welkom en succes! Hier ook een fan van Fitnessblender. Volg je ook programma's of alleen losse filmpjes?

Lillyenco mooi menu!

En voor de andere bodybuilders hier, goed bezig :D!

Hier een drukke dag gehad. Vanaf zes uur bezig geweest en net klaar, maar ik ga mezelf een schop onder de billen geven en nog even lekker sporten. Fijne avond allemaal!

7. Logan

Logan Niet meer actief

Oja, die deed ik 6 - 7,5 - 8,5 :) en dan nu de nieuwe met alleen 7,5.

8. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Vanochtend op de weegschaal gestaan en weer 7 ons kwijt! Nu van 67 naar 65,3 kilo. Ik doe even een rondedansje :D.

Nu zit ik op het gewicht waar ik altijd op blijf hangen. Ik ben een aantal jaren geleden bijna 30 kilo afgevallen en de laatste maanden bleef ik stil hangen rond de 65. Ik hoop dat ik het nu weet te doorbreken. Ik ben nu wel veel consequenter dan toen.

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wow rabarber knap hoor. Op naar onder de 65 (waar wil je eigenlijk heen, want voor mij zou 65 echt heel weinig zijn :p)

@1548 welkom hier, gezellig

@sniffy nog steeds verkouden?

Hier vanochtend weer rpm gedaan (ook de nieuwe release :p) en daarna nog wat hardgelopen. Wat kwark gegeten, nu douchen en dn heeft mijn dochtertje haar eerste speeldate...

"mama wil je wel mee voor de eerste keer" aaahhhh zo schattig.

10. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    haha idd bodybuilders :D knap hoor meiden ;)

rabarber wat goed meid! Duimen dat je er onder gaat zitten :D

1548 Ik doe alle workouts van jillian. 30 day shred doe ik level 2 of 3 op de dagen dat ik het erg druk heb (level 1 is TE makkelijk voor mij). Voor de rest doe ik haar sixpackprogramma's, complete body workout, fat burning workout, kickbox cardio & kettlebell workout. Ik wissel vaak af en zorg ervoor dat ik alle spiergroepen aanpak in de week. In sport meestal 4 dagen in de week.
    Fitnessblender schijnt ook erg goed te zijn wat thuissporten betreft. De truc is te variëren met verschillende workouts ;)

@hier heb zooo slecht geslapen pfff... Zometeen maar 30 min shredden van gisteren inhalen met jillian. Hopelijk komt mn pakketje vroeg aan, kunnen we met dl naar buiten. Wat frisse lucht zou me wel goed doen ;)

zometeen de keuken in en een lekker kipkerriesalade maken voor de lunch en voor ml om mee te nemen naar werk morgen :)

Vanavond eten we rode bonen met zilvervliesrijst, geraspte wortels en stukjes kip (dijbeen) filet. Ga ook een lekker salade voor erbij maken met ijsbergsla, komkommer, tomaten en rode ui. Saus maak ik met griekse yoghut, beetje limoesap & droge mint.

Zometeen na het sporten neem ik kwark met aardbeien. Wat mijn andere tussendoortjes worden, weet ik nog niet. iets met fruit iig ;)

Fijne dag meiden & voor de gene die ook gaan sporten: Sport ze

11. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Anneliesje lekker bezig geweest meid ;) Douche ze en geniet van de eerste speeldate van je dochtertje :)

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb ook alweer een uur PT erop zitten. Ging erg moeizaam vandaag, ik blies mezelf al vroeg in de training op waardoor het verder behoorlijk martelen was. Vrijdag weer een uur, hopelijk dan beter.

Menu vandaag:
    O: kwark met halve appel en kwart banaan
    T: boterham met heksenkaas en kipfilet
    L: salade met tonijn en misschien crackers als ik honger heb
    T: omeletje van 2 eieren
    D: zacht vlees met roerbakgroente en een side salade
    T: kwark denk ik

13. Mofrance

Mofrance Actief lid

2 okt 2015
    194
    0
    16
    Meilleray, Frankrijk
    Hallo allemaal,

Welkom 1548 en wat leuk dat je gaat trouwen! Wanneer is de grote dag?

Allemaal lekker bezig met sporten lees ik. Goed hoor! Wij zijn straks allemaal hartstikke strak in onze bikini's!

Ik heb alleen zaterdag gelopen. Vanavond shred en morgen zumba en fitness. Wat betreft eten blijft nog moeilijk, maar het lukt wel beter met de nieuwe tips van m'n nutritionniste. En volgens haar moet ik me er ook even niet te druk om maken en vooral aan mezelf denken.
    Ook met sporten moet ik nu rustig aan doen van haar. Zag zelfs op m'n lijst dat ik pas weer mag gaan hardlopen als het beter met me gaat.
    Maandag heeft ze me weer een hypnose-sessie gedaan. Erg interessant en verwarrend, maar het helpt wel.

Volgende week trouwens lekker vakantie, dus een weekje naar Nederland. Zaterdag op trouwjurkenjacht en vanaf maandag een paar dagen op Landal Hoog Vaals.

14. 1548

1548 Niet meer actief

Zo, jullie kletsen wat af :D!

@ Logan; ik sport thuis met workouts van Fitnessblender. Mijn man is veel en onregelmatig van huis, met thuis sporten kan ik voor mezelf in ieder geval een ritme aanhouden..

@ Rabarber; Dank je! Ik doe alleen maar losse filmpjes.. Ik wissel de workouts steeds af.. Wat doe jij? Knap dat je 7 ons kwijt bent!!

@ Anneliesje; goed bezig zo in de ochtend! Veel plezier bij de speeldate van je dochter.

@ ImAmommy; ik zal eens kijken naar de workouts van Jillian. Ik wissel de workouts inderdaad af, vind ik zelf ook het leukste! Van de week heb ik een kickbox workout gedaan, was ook leuk om te doen! Keer daarna doe ik dan bijvoorbeeld 40 minuten buik.. Heb laatst een kettlebell aangeschaft maar dat vond ik niet zo leuk om te doen :) ;).. Hoelang ben je al bezig? En wat is jouw doel? Ik eet geen vlees maar je avondeten klinkt goed!!

@ Zinaa; ook al zo goed bezig vandaag! PT is een personal trainer? Train je daar altijd mee en hoe vind je dat? Zit ik over na te denken..

@ Mofrance; dat weet ik niet :(:D.. Het enige wat ik weet is dat ik mijn jurk moet regelen! Jij bent ook al zo fanatiek aan het sporten lees ik!! En je gaat trouwen, leuk! Wanneer is jouw grote dag? En een midweekje weg is altijd lekker, hopelijk heb je goed weer!

Wat betreft sporten.. Vanavond ga ik een abs workout doen. Ik doe 3 verschillende van 10 minuten per keer.

Menu:
    Ontbijt: Magere yoghurt met peer en handje druiven
    Tussendoor: rijstwafel
    Lunch: 2 waldkorn beschuiten met 2 gekookte eieren
    Tussendoor: appel en rijstwafel met pindakaas
    Avondeten: zilvervliesrijst met broccoli, noten en vleesvervanger

Voor de meiden die s'avonds sporten, moeten jullie s'avonds ook (zo vaak) je bed uit om te plassen :):)? Dat vind ik echt een nadeel van sporten in de avond. Ik drink 1 liter water bij/ na het sporten, daarna ga ik douchen en in bed nog even tv kijken maar voordat ik slaap ben ik al 2 x naar de wc geweest en ik word minimaal 1 x wakker om weer te plassen. Volgende week begint mijn zoontje op de basisschool dus dan kan ik ook 2 x per week in de middag sporten.

Fijne dag allemaal!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goede middag lieve meiden.

Hier een verloren schaapje die niet snel opgeeft maar jeetje wat waren wij beroerd .
    Ja wij manlief en ik samen in eens vrijdag erg ziek !
    Ik gaf de hele dag over zelf water met tabletten kwamen er weer uit .
    Ook allebei hoge koorts 39 graden goed beroerd dus.
    Eten daar hebben het maar niet over dat ging er niet of met veel moeite in .

Ik ben 3 kilo bijna kwijt van 70 kilo nu 67, 6 kilo .
    Ziek in heeft voordelen maar liever op de gewone manier .

Menu: nog maar even niet enige wat we hopen is dat er wat aardappels in gaan .
    We zijn aan de betere hand maar nog niet sterk genoeg.

Sorry niets onthouden knuffel van ons .

16. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    marnat jeeeejtje meid wat vervelend zeg! rust maar goed uit en probeer toch wat te drinken. Hopelijk gaan de aardappels in. Dikke knuf en beterschap!

Mofrance toppertje! Komt goed met jou meid. Maak je er idd niet zo druk om ;)

1548 Ik vond kettlebell in het begin ook niks. Misschien een leuke workout daarvoor vinden? Ik ben al ongeveer een jaar bezig na mn bevalling. Ik heb geen bepaalde doel meer, maar wil sterker worden en een wat strakker buikje mag ook wel :) Verder heb ik een gezond gewicht, bmi, vetprecentage & spiermassa. Sporten is nu gewoon een deel van mn leven en ik kan je verzekeren dat ik verslaafd ben haha :p
    Je menu ziet er goed uit. Alleen zou ik er nog wat kwark bij voegen aangezien je geen vlees lust. Sport ze vanavond ;)

Ik ga dl in bed leggen en netflix kijken :p

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Imamommy : Drinken doen we wel dat is veel water we proberen nu weer k cal dranken naar binnen te krijgen .
    En veel zout en suiker om weer op krachten te komen .
    Aardappels willen we eten met vlees en groente maar welke nog geen idee .
    Niet te zwaar en te moeilijk nog .

18. Logan

Logan Niet meer actief

Poeh Marnat, jullie zijn goed ziek geweest! Goed drinken inderdaad en langzaam maar een beetje eten weer.

Imamommy, Netflix-ze! Wat ga je kijken?

1584, ook al zon thuissporter. Knap hoor, die motivatie heb ik niet. Heb je je jurk al? ;) ik heb daar trouwens ook last, dat plassen savonds.

Veel plezier mofrance, met het uitzoeken van je jurk én je weekje weg.

Zinaa, goed menu hoor. Lekker dat je trainer hebt, dat motiveert goed of niet?

Yeaaahh rabarber! Topper!

Anneliesje, wat schattig! Veel plezier met de speeldate.

Mijn menu van vandaag:
    O: twee speltbroden met kipfilet
    T: ontbijtkoek
    L: havermout met banaan en kaneel
    T: appel
    À: is nog een verrassing, we eten bij schoonouders.

Gister niet kunnen sporten omdat ik een follikelmeting had en vanavond dus ook niet. Baal er wel van, morgen maar wat beter mijn best doen met attack ;)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    logan: hoe doe je die afval banner ?
    ik heb op de jouwe geklikt maar verder dan dat kom ik niet .

dit komt er te staan: Weight Loss - Diet Ticker

20. Logan

Logan Niet meer actief

Ik moest toen ook even zoeken, als je drukt op 'create new' moet hij het doen geloof ik
    Edit: ja en dan in de linkse rij bovenin staat weightloss ticker

Deel Deze Pagina