Dankje wel meis geloof dat het samen met manlief nu wel gelukt is . Ik hoef niet veel meer maar dan hoef ik niet al meer te zeggen hoeveel ik nog kwijt wil.
Goedemiddag, Marnat, beterschap voor jullie! Hier nog lekker verkouden. Vanmorgen een uurtje langer kunnen slapen omdat de kinderen met een vriendin mee konden naar school. Net boodschappen gedaan bij ah, even gehamsterd. 75 voordeel. Altijd leuk. Morgen eens even de verkoudheid eruit zweten in de sportschool.
dankje meis , jij alleen verkouden ? ook jij beterschap. Zo wat heb je wel niet gekocht dan had je ook flink wat nodig . Sportze morgen jij liever dan ik . straks hopelijk lekker eten , en vanavond weer twee stukjes mandarijnen of een banaan in elk geval twee stuks .
Ook wat aan het hoesten en beetje verhoging. Dus het valt nu nog mee Kattenvoer was 1+1 dus daar gelijk 6 doosjes van gekocht. Wasmiddel, vlees, groente, fruit. Scheelt zeker. Mandarijnen zijn nogal scherp voor je spijsvertering. Banaan is beter
Sniffy jij ook beterschap! Logan tnx! Ben er helaas niet aan toe gekomen. Was zo moe dat ik toch maar een dutje ben gaan doen ik wou wat nieuws gaan kijken. Geen idee nog wat
De mandarijn maakt ons wakker en geloof me er zit echt niks in ons lijf dus eerst maar zorgen dat we weer sterk worden en stevig op onze benen lopen en weer naar buiten kunnen. We hebben weer wat warm eten binnen spruiten aard en rollade schijf . niet alles op gegeten , maar wel het vlees die was flink zout maar erg lekker . Of proeft dat zo omdat we niks binnen hebben gehad de laatste dagen. Dit is weer een overwinning het zit er in.
Ik heb niet echt een kilodoel, maar meer een weg met het buikvetdoel. Ik heb een appelfiguur, gebrek aan billen en een bolle buik. Mijn doel is eerst een gezonde middelomvang en daarna hoop ik een beetje bil te kweken. Ik wil strakke truitjes kunnen dragen zonder dat mensen vragen hoe lang ik nog moet .
Marnat dat klinkt als flink ziek. Heel veel beterschap en doe rustig aan! 1548 ik doe ook meestal ook de losse filmpjes op Fitnessblender. Ik heb wel het coreprogramma twee keer gevolgd. Ik vond dat wel een aanrader. De kettlebell vind ik trouwens geweldig. Ik heb er een hele rij thuis van staan. Pas op ze kunnen verslavend werken . Logan waar hebben je schoonouders je mee verrast? Ik heb vanmiddag gezondigd met een kaasbroodje. Ik was bij mijn oma in het ziekenhuis op bezoek en ik was daarna nogal emotioneel. Ik heb me nog wel ingehouden, want eigenlijk wilde ik ook nog een snicker en kop warme choco met slagroom . Stom dat ik dan het gevoel heb dat eten me kan troosten :x.
Hallo! Ik voeg me graag toe. Ik was eind van mijn zwangerschap (september 2012) 94 kg terwijl ik ervoor 68 woog. Ik wilde eerst niet sporten mezelf daar druk over maken terwijl ik ook met een kleine in de weer is. Maar nu heeft mama vaker de handen vrij en dus vorige week begonnen. Ik ben nu 79 kg en de 80 wil ik echt niet halen. Ik zit nu weekje bij hart for her en vind het heerlijk. Relaxte sfeer niks moet alles mag en vooral geeeen spiegels!! Rond de 35 a 40 minuten kracht training op verschillende vlaktes en daarna nog 10 min crossen. Tot nu toe heerlijk. Dieet doe ik niet aan. Ik wil me niet vervelend voelen als ik eens zondig. Ik eet de maaltijden zoals ik normaal ook deed en probeer snoepen in te korten. Maar als ik ergens trek in heb pak ik het wel gewoon .
Goedemorgen, Blackie, welkom en succes! Klinkt goed, je levensstijl. Jezelf alles ontzeggen en niet leuk en niet vol te houden Hoeveel wil je kwijt?
Hallo dames, het gaat nog steeds superssel in dit topic (amper bij te houden haha).n @marnat: hopelijk voel je je vandaag nog weer wat beter. @sniffy: ja die hamsterweken vind ik ook altijd heel erg fijn. Vorige week ook behoorlijk wat robijn en andrelon shampoo ingeslagen. @rabarber ahhh het appelfiguur. Ik hoop echt dat het je gaat lukken. Kun je er geen specifieke oefeningen/training voor doen? Hier ook veel buikvet Wat knap dat je je hebt ingehouden met alleen een kaasbroodje.. @blackie welkom hier, succes met het bewegen en daarnaast het minder snoepen. Heb je een bepaald doel voor ogen?
Oww de spiegels vond ik eerst ook superconfronterend, maar ze hebben echt wel een doel. Ik gebruik ze nu om te kijken hoe mijn houding is en daarnaast ben ik erachter dat het helemaal niet zo erg is om eens te kijken. Ik heb niets om mezelf voor te schamen.
Anneliesje, ik voelde mezelf ook echt een hamster. Met mijn Kattenvoer. Die van mij eten gourmet. Zijn 3,85 voor 8 blikjes. Dus scheelt een hoop. Hier lijk ik op
Dank je Sniffy voor de knuffel. Mijn oma gaf gisteren aan dat ze niet meer wilde leven. Ze is oud, heeft pijn, ik snap het, maar ik vind het wel moeilijk. Gisterenavond flink gesport en dat hielp wel wat. Vandaag opleiding, dus voldoende afleiding. Iedereen een fijne dag en Blackie welkom!
Goedemorgen! Marnat; jullie zijn goed ziek geweest zeg.. Fijn dat het nu beter gaat! ImAmommy; ik zal straks eens kijken voor een workout, had er laatst eentje gedaan van Fitnessblender maar die vond ik niet leuk/ fijn.. Hoe zwaar is/ zijn jouw kettlebells? Kwark is een goede, die tip kreeg ik laatst in de Lounge ook al.. Volle of magere? Logan; ik heb nog niks geregeld .. Mijn man vertelde een maand geleden "Ooooh regel je trouwjurk voor juni".. Ik ben nog steeds overrompeld.. Sniffy; fijn he die hamsterweken! Ik ga morgen hamsteren .. Succes met sporten vandaag! Rababer; serieus?? Ik kan me er echt niets bij voorstellen haha.. Heb je een link van een kettlebell workout? Blackie; welkom en succes!! Gisteravond nog lekker gesport, 45 minuten "Hit Cardio & Abs workout".. Gedoucht en ben als een blok in slaap gevallen.. Totdat mijn zoontje om 01.30 uur riep "mama ik vind het een beetje spannend".. Hij is vandaag jarig en volgens mij was hij zenuwachtig .. Vanavond gaan we naar het pannenkoekenhuis.. Daarna nog maar een workout doen! Fijne dag allemaal!
Hai allemaal, Goed bezig hoor met eten en sporten. Ben nu weer op mijn werk, wordt een lange dag vandaag. Ik ga echt kapot van de spierpijn in mijn armen. Dat heb ik lang niet meer zo erg gehad. Ik was gister zo gesloopt door de training dat ik ruim een uur heb geslapen na het douchen. Over uitgeput gesproken! Vanmorgen werd ik wakker en ik heb zoveel pijn in mijn schouders en armen, en ook in mijn bovenste buikspieren. En morgen moet ik weer... Menu vandaag: O: 2 vezelcrackers mt kipfilet T; kwark met een appel L; kop soep en 3 crackers mt runderrookvlees en een ei T: ik heb een bakje rawfood mee, gedroogde kokosblokjes, spaanse vijgen, walnoten en cranberry's. D: zacht vlees met salade en groente (gister had i uiteindelijk toch zalm gegeten) T: kwark of eiwitshake
Rabarber: Dat kun je wel zeggen goed ziek en ook nog meteen allebei, waarschijnlijk eerst weer klaar dan voor de komende 5 jaar . Wat heeft je oma meis ik geloof dat ik dat niet mee heb gehad nu we ziek waren. Dikke knuffel voor jouw pas een beetje op je zelf oma heeft er ook niets aan als jij er onder door gaat . Knap dat je je eten onder controle had . 1548: Dankje het gaat idd beter we willen vandaag weer in de kleren . Succes met sporten jij zit hier ook net dacht ik . je kleine jarig begrijp ik , gefeliciteerd. Blacki: Welkom en succes. vandaag weer kleren aan en wat proberen te doen in huis , nee niet meteen veel. Menu: twee broodjes met kaas en tussen de middag denk ik ook. warm eten aard vlees en groente