Leuk zijn jullie ik heb de wc en douch weer netjes , alleen de tegels moeten nog maar nu geen puf voor . De droger draait nog en meer doen we niet vandaag. Sniffy: Veel plezier morgen sushi niet aan ons besteed.
Hahaha maar het is toch maar weer gedaan Ik vind het altijd fijn als het huis schoon is voor het weekend. En dank je!
Sniffy lekker sushi geniet ze morgen! Hier ook alles klaar. Ook hier draait de was nog.. Nu ff lekker zitten & chillen nu dl slaapt ff uitrusten voor ik de keuken in moet..
Ik lees een beetje half mee. Gisteren te horen gekregen dat mijn oma is opgegeven en dat ze waarschijnlijk snel zal overlijden. Mijn eten is echt belabberd. Bijna geen groentes en fruit en te weinig kcal. Vanmiddag even goede boodschappen gehaald. Vanaf morgen weer goed eten, zodat ik me wel fit blijf voelen. Morgen ga ik afscheid van haar nemen .
Rabarber, heel veel sterkte ! Hier vandaag een low impact workout voor beginners gevolg van fitnessblender, jezus wat heb ik afgezien. Ben er ook achter dat ik totaal geen coördinatie meer heb, man man. Vroeger altijd intensief (competitie) getennist. Morgen gaan we naar de burgerking, dat uitje heeft een van mijn stiefzoontjes nog te goed. Zie er nu al tegenop. De hele week nog niks ongezonds gegeten. Ben bang dat ik het na de BK weer niet kan volhouden
Bambi: Ja wel je kunt het ook wij kunnen het . Wij met elkaar genieten vaak in het weekend ook van lekkere dingen . bv. chocolade melk , koekje snoepje chips of wel gezond bv komkommer chery tomaatjes nootjes of we eten patat pizza . Dit moet je kunnen af en toe , en soms eten we een dag lang wat we lekker vinden . Je hoeft het niet maar meis kom op , gun het je stiefzoon en ga mee , leg hem uit dat je graag af wil vallen , maar voor hem nu even mee gaat.
Rabarber sterkte meid dikke knuf voor jou... Bambi eens in de week lekker eten is juist goed. Geniet er morgen lekker van oh en welkom meid
Wat een lief berichtje, geeft weer moed! Thx. Ga ook gewoon mee hoor, maar ipv van mijn groot menu met een grote cola en 2 potjes mayo zal nu wel anders zijn haha.
Bambi, idd een normaal menu, met water en 1 bakje saus. Dan eet je toch lekker mee. En pas je eten overdag aan, dat scheelt ook. Ik ga morgenavond sushi eten. Dus dan eet ik overdag ook lichter.
Sterkte rabarber dat lijkt me enorm heftig. @bambi, gewoon meegaan en ook wat eten. Je kunt niet het voor altijd afschaffen en daarnaast ben je sterk genoeg om niet door te slaan en de dag erna het gewoon weer op te pakken. Ik eet ook gewoon in het weekend wat makkelijker, maar niet meer zoals voorheen (en, en, en, en). Ik zou alleen patat en iets erbij nemen en dan water (of thee) ipv cola. @sniffy: hmmm jummy sushi dat is echt lekker. Ik heb vanavond een puntzak versgebakken patat gehad met majo en satésaus. Echt niet normaal: wat was dat lekker en wat heb ik er van genoten. Heb het idee dat ik nu echt ervan kan genieten ipv gewoon klakkeloos opeten.
Ik was jullie al kwijt! Gelukkig weer gevonden! Iedereen lekker bezig met sporten en gezond eten? Hier wisselt het nog altijd 6 kilo per dag. Gaat ook onderzocht worden in het ziekenhuis. Weinig tot niets afvallen maar wel steeds schommelen daarin, veel vocht dus.
@dicky, welcome back. Wat vervelend dat je de hele tijd schommelt. Wel fijn dat het onderzocht gaat worden.
Sterkte Rabarber! Ik werd me net toch flink misselijk tijdens het sporten dus ik ga zo lekker slapen. Vanaf morgen ben ik weer gezelliger!
Dankje! Ondanks dat mijn leven geen zonneschijn is de afgelopen jaren wel goede moed met het ziekenhuis om er achteraan te gaan waarom ik niet afval maar wel zoveel schommel. Nog genoeg kilo's te verliezen: 45kg
Dankje en graag gedaan we zijn er om mekaar te steunen. Meiden zeggen het ook al neem geen cola maar thee of milk shake voor een keer kan ook. [neem ik ook wel als we eens bij de mac komen.] Er is vast wel een alternatief 1 ding idd ga mee en geniet ! veel plezier . Dicky88: Welkom back meis Wat vervelend dat het afvallen niet wil, maar door de ziekte mag of kan je toch ook niet veel afvallen? Geef niet op komt goed het ziekenhuis gaat je helpen. Hier weer beter geslapen hoesten doen we nog steeds . Verder zijn we er wel weer , als het weer mee doet even lopen vandaag en maandag weer sporten denk ik .
Ik mag juist afvallen maar kan het moeilijk inderdaad. Door de ene ziekte aangekomen en mogelijk vooral door de pcos dat het er erg moeilijk af wil.
Dank je voor de knuffels allemaal. Mijn oma krijgt nu morfine en eet en drinkt niet meer. Ik hoop voor haar dat er snel een einde komt aan haar leidensweg. Ze geeft aan dat ze een mooi leven heeft gehad en klaar is om naar opa te gaan. Ze is er klaar voor en het is ook goed zo. Omdat ik jullie allemaal zo lief vindt een dikke knuffel terug .