Goedemiddag dames, Rabarber, ik hoop ook dat haar verder lijden bespaart wordt. Dicky, welkom terug! Anneliesje, oehh patat is ook lekker. En ervan genieten maakt het dubbel waard om te eten.
Vanmorgen weer bodypump gedaan. Nu de hele nieuwe release. Hij is wel pittig. Vanmorgen ook mijn maten opgemeten. Heupomvang -3 cm Taille -3 cm Lovehandles -3 cm Ik ben tevreden Maandag maar eens wegen.
Anneliesje, dat merk ik ook. Als je eens iets lekkers neemt is het ook echt lekker. Bambi, neem je een klein menu met water? Ik zou er ook van balen maar probeer er van te genieten. Rabarber, heel veel sterkte. Goed bezig sniffy! Die cm moet je kunnen zien nieuwe release is lekker he? Hier vanmorgen gewogen en hij bleef op de 80 steken, had zo gehoopt op de 79 uit te komen maar helaas. Wel een cm minder taille en heup en dat vind ik eigenlijk belangrijker. Morgen moet ik pregnyl zetten dus ik ben benieuwd hoe ik me ga voelen de komende weken. Ik zoek nog wel een gezonde snack voor vanavond bij de tv? Iemand een lekker idee?
Goedemorgen dames, Lees hier mee. Maar heb een vraagje. Wie weet gezonde muesli/Cruesli zonder te veel suikers enz? Zonnatura kocht ik altijd. Welke Muesli/cruesli raden jullie mij aan? Muesli is denk ik beter?. En wat zijn lekkere makelijke tussendoortjes om mee te nemen na het werk? Als ik late dienst heb dan wil ik rond 3 uur iets eten alleen moet het wel iets zijn dat je zo klaar hebt. Of mee kan nemen van huis wat je van te voren klaar maakt. Vaak heb ik weinig tijd voor pauze maar wil wel even iets kunnen eten tussen de middag. Misschien hebben jullie leuke ideeen? Dacht zelf gekookt eitje met rookvlees ivm eiwitten Maar wat kun je nog meer met rookvlees? of andere ideeen??? Kwark ideeen? Zit al wat op google te kijken voor kwark recepten alleen krijg dan kwarktaart en cake enz haha Nog 1 vraagje las iets over overnight oats. Lijkt mij ook erg lekker!. Hebben jullie lekkere recepten? Liefs Sascha
Ik wil ook wel meekletsen! Ik ben 1,5 jaar geleden bevallen en tijdens de zwangerschap 30+ kilo aangekomen! (Bij mijn dochter ook! Maar die waren er al af) Ik ben nu nog 4 kilo zwaarder als voor mijn zwangerschap (dus ik ben ECHT goed op weg!) ben qua sport aan het hardlopen en woensdag ga ik een proefles bootcamp doen (ik ga trainen voor mudmasters:6maart) Vandaag O: heerlijke flinterdunne wasa crackers met ossenworst T: groene appel L: melkan magere kwark T: crackers smeerworst A: biefstukreepjes met spinazie T: groene appel
Goeiemorgen dames Heb een klein menu gegeten met water, maar het smaakte ook niet whaha. Had veel liever gewoon wat normaals gegeten maarja. Gisteren ook een springtouw gekocht, en al 15min gesprongen. Ook een beginners workout van fitnessblender gedaan. Was kapot. Verder gisteren als tussendoortje kwark gegeten met appel door en als avondeten 2 volkoren boterhammen met rookvlees. @sniffy, goed bezig meid! Moet ook mijn maten eens opmeten. @logan, succes met de pregnyl! @ tweedeopkomst, Welkom en succes! @Sascha81, welkom en succes! Heb verdere geen tips over muesli want ik woon in belgië dus de mijne zal van een ander merk zijn
Bambi: Knap van je meis trots mag je zijn. Het sporten moet je rustig opbouwen je red iets langer vanzelf . Ik zal ook langzaam weer op moeten bouwen na ik ziek ben geweest ik red vast langer dan 20 min ook niet. Sascha81: Welkom en succes wat musli betreft geen idee ik eet het niet . tweedeopkomst: Welkom en succes . Verder weinig te melden.
Goedemorgen meiden, Ik heb even snel teruggelezen maar we zijn nu met zoveel dat het moeilijk bijhouden is haha. Misschien kunnen we beter een facebookgroepje beginnen, dat praat een stuk makkelijker. Ik had gister ook niet zo een goede dag, we gingen naar Kevin Hart in de Ziggodome. Eerst even griek gegeten. Heb wel gekozen voor het lage kcal-menu maar dat was alsnog gegrilde kip met tszaziki, salade en pita. Daarna bij de ziggo nog een mojito en wat chips. Haha omg. Ga zo even hardlopen, damage control.
Bambi93 Dankjewel! Jij ook succes. Ja precies dat zou indd kunnen dat in Belgie ze andere muesli hebben?
Goedemorgen dames, Sasha, muesli is zonder suiker. het krokante laagje van de cruesli bevat suiker. Daarom is het ook zo lekker 😋 Volgens mij is de muesli van de lidl bijvoorbeeld een goed product. Daar zitten wel rozijnen in, die bevatten natuurlijke suikers. Ik vind kwark met appel altijd lekker fris. Misschien is dat een idee als tussendoortje. Rookvlees met roomkaas vind ik lekker. Overnight ontstaan heb ik nog nooit op. Tweedeopkomst, welkom! Je bent zeker goed op weg. Knap hoor. Mud-master? Jij liever dan ik. Ik hou het wel bij de sportschool Bambi, braaf geweest Je merkt dan dat het niet voedzaam is. Je maten zeggen meer dan de weegschaal. Zeker als je spiermassa opbouwt.
Zinaa, geen Facebook hoor, heb ik niet Succes met hardlopen. En als het maar gezellig was, toch. @all, gisteren weer genoeg omega 3 binnen gekregen. Vandaag de kinderkamers leegmaken. Die worden komende weken opgeknapt. Nieuwe meubels, plafonds opnieuw gestuct en gewit en nieuw behang.
Sniffy: Veel plezier met opknappen . Zinna: ook hier geen Facebook En zo veel valt er niet bij te lezen je hoeft niet alles te beantwoorden he.
Marnat, dank je. Het zijn de enige kamer die nog moeten. Kunnen we ook eens een hoop rommel van die kinderen weggooien
Dit eet ik ook wel eens als ontbijt, je kan het mengsel in een weckpot doen dan blijft het lang goed. (zonder yoghurt en bosbessen natuurlijk) Ingrediënten 120 g havermout 10 g sesamzaad 25 g geschaafde amandelen ½ koffielepel kaneel 1 eiwit 6 koffielepels vloeibare honing 3 druppels amandelaroma 25 g gedroogde appelringen 600 g magere yoghurt 250 g bosbessen Bereiding Meng de havermout met de sesamzaadjes, amandelen en kaneel. Klop het eiwit schuimig, voeg de honing en het amandelaroma toe. Snij de appelringen klein. Roer het eiermengsel en de appelringen door de havermout en meng goed. Schep alles op een met bakpapier beklede bakplaat en bak in een voorverwarmde oven op 150°C. Bak ongeveer 25-30 minuten op de middelste plank, tot het mengsel licht bruin kleurt. Roer tijdens het bakken de havermout om. Verdeel het havermoutmengsel in 6 kommen en serveer met de yoghurt en bosbessen.
Welkom Sascha en tweede opkomst! Sascha wat ook lekker is, is de noten en zaden mix van eat naturel. Dit vind ik zelf wel een goede vervanger van cruesli en ook erg lekker. Dit is mijn favo overnight oats recept Amandel en kokosmelk van alpro Havermout Banaan Kaneel Rauwe cacao Nibs Soms nog stukjes appel Tweede opkomst. Een mudrun wat gaaf! Wanneer ga je dit doen en welke afstand? Ik zit er ook serieus over na te denken en dan voor de 12 km. Veel plezier bij bootcamp. Ik bootcamp zelf ook en ik vind het hele goede training. Ook heerlijk om in de buitenlucht bezig te zijn. Sorry hier ook heel bewust geen Facebook. Logan veel succes met je pregnyl. Hoe zit je traject er de komende tijd uit? Ik ga heel hard voor je duimen. Ik ben stiekem al jaren lid (ik ben een jaartje lid af geweest) van zp en ik heb je hiervoor ook altijd al gevolgd. Ik ben een soort stalker . Ik hoop echt ontzettend dat jullie wens uitgaat komen. Gister de hele middag en avond bij oma geweest. Ik heb haar veel geknuffeld en hand vast gehouden. Gezegd dat het klaar is en dat ze mocht gaan. Ze zei ook elke keer dat ze niet meer kon en klaar was om naar opa te gaan. Volgens de arts is het een kwestie van uren of weken. Pffff... Maandag gaan ze de morfine ophogen en dan zou het snel kunnen gaan. Over mijn eten zullen we het nu maar even niet hebben . Gisterenochtend nog wel gebootcampt en zo een flinke wandeling met de hond. Het is een prachtige wereld hier met de sneeuw en het zonnetje erbij. Ik wil daar ondanks alles toch van genieten.