Rabarber, fijn dat je nog zo veel bij je oma kan zijn. Het is helaas idd niet te zeggen hoe lang het duurt. Hoeveel morfine krijgt ze nu?
Dat weet ik niet. Ze krijgt nu nog pillen en vanaf maandag spuiten, maar geen idee wat de dosering is? Ik probeer er zoveel mogelijk te zijn, maar het is wel lastig omdat ik er tegenwoordig 200 km vandaan woon. Vroeger woonde ik er praktisch naast en zag haar dagelijks. Ze heeft me voor een deel opgevoed, omdat mijn moeder dat niet altijd kon. Ik heb daardoor wel een hele goede band met haar en de laatste jaren belden we veel. Het is een heerlijke eigenwijze vrouw met ontzettend veel humor ❤️
Sniffy Klopt daarom vind ik cruesli ook zo lekker haha. Maar vind muesli van zonatura ook erg lekker. Alleen vroeg mij af of er ook nog andere merken te koop zijn zonder teveel rotzooi erin. Zal eens even kijken bij de lidl
Rabarber dankjewel! Dat klinkt lekker! Zal morgen even langs de winkel voor die Alpro. Dat geeft denk ik wat meer smaak aan de havermout lijkt mij. Maar het recept klinkt lekker. Zal het eens maken.
Is er hier ook iemand die trx doet? Suspention trainer Ik zit erop alleen kan helaas niet zo vaak als ik zou willen ivm dat ze weinig lessen geven. dus heb zelf een setje besteld wil het thuis gaan doen. Meer die er ervaring mee hebben? Ben alleen op zoek na een poster waar je alle oefeningen op staan voor alle spier groepen
Sascha81: Staat er niks op you tube? Rabarber: Dikke knuffel meis en wat fijn dat je nog zo met oma kan/kon knuffel. En we zullen niks over je eten zeggen . Hier lekker stukje door de sneeuw gewandeld het zonnetje scheen lekker . Wij hebben daarom even lekker vitamine D binnen gekregen , dat is door de griep afgelopen dagen niet gebeurt .
Voor eten zonder zooi moet je denk ik toch naar de biologische winkel. De muesli van de lidl zal als alle muesli zijn. Maar wel in ieder geval zonder de krokante suikerlaag. De producten van eat-natural smaken goed en daar zitten geen spannende dingen in. Zonnatura is denk ik ook een goed alternatief
Marnat, lekker even genoten van buiten, knap je vaak ook van op. Hier ligt er minimaal sneeuw, beetje witte vlekjes hier en daar.
Ik dacht dat cruesli een merknaam was? ik maak vaak zelf granola en doe dat in de yoghurt of kwark. Rabarber, wat lief! morgen heb ik mijn allereerste inseminatie en de afspraak is dat we zes keer iui doen en dan over op ivf/icsi. Dat huivert me wel een beetje, alsof het einde in zicht is. Fijn dat je met je oma hebt kunnen praten. Lijkt me heel heftig om afscheid te moeten nemen, zeker als je zon goede band hebt. Ik heb wel Facebook maar ik praat liever hier, vanwege privacy.
Logan, cruesli is quaker. zij gebruiken die naam voor dat product. Andere merken gebruiken krokante muesli, chruncy ed. Dat is hetzelfde als brinta, is ook een merk maar staat standaard voor ontbijtpap
Hallo allemaal! Fijn weekend gehad? Hebben jullie allemaal genoten van eventuele cheat-dagen en sneeuwwandelingen? Ik ben vrijdag naar Nederland gereden. 's Avonds de tatouage laten zetten die ik al een tijdje wilde en een halve portie friet op. En zaterdag de grote dag: Bruidsjurkenjacht!!! We zouden beginnen bij de outlet, maar daar was 3 uur wachttijd. Bij de hoofdwinkel ook. M'n schoonzusje wist nog een andere winkel, en daar hadden ze wel plaats, dus daar naar toe gegaan. Ik wist preccies wat ik niet wilde; - geen kleur - geen strapless - geen tule - een rustige jurk - de collectie van 2016 vond ik niks En dus heb ik een strapless jurk met een druk geborduurd lijfje en een tule rok in ivoor en zalm uit de collectie Ladybird van 2016... Echt, ik trok de jurk aan, draaide me om en was helemaal sprakeloos. Het voelde gelijk als mijn jurk
Haha leuk is dat hè? Mijn jurk was ook heel anders dan ik bedacht had! Fijn dat je geslaagd bent! @logan: spannend! Ik ga voor je duimen. Hopelijk hoef je niet door voor icsi/ivf en mag het geluk snel aan jullie zijde staan! @rabarber: sterkte met ons! Vervelend dat ze zo ver weg woont! Mudmasters ik ga 6km doen op 6 maart as (Laten we maar veilig beginnen. Wil hem namelijk graag afmaken en volgend jaar kan het altijd een langere afstand!) dit wordt het jaar van: doe het dan ook! "Ik zou wel eens willen..." Wordt: "ik ga...." Verder bedankt voor het verwelkomen! 😊
Hahaha mofrance geniaal. Zo te lezen ben je er superblij mee en dat is het allerbelangrijkste. Ik ben getrouwd in het rood Ben er nog steeds enorm blij mee @tweedeopkomst: welkom. Wow de mudmasters: jij liever dan ik haha. Je hebt gelukkig nog even om je voor te bereiken. @de rest vanavond reageer ik weer. Ik zwaai even snel en ga zo richting mijn werk.
Oo zie, ik eet het nooit haha geen idee Mofrance, mooi dat je je jurk hebt! Geweldig gevoel he? Tweedeopkomst, mudmasters! Gaaf ik wil ook maar ik loop nooit hard dus dan moet ik eerst trainen.
Marnat, Jawel alleen dacht als ik nou een poster heb die ik op de deur kan plakken. Want heb op de sportkamer geen tv. Doe trx les 1 a 2 x per week. Morgen maar ff goed onthouden welke oefeningen we doen En anders indd op youtube kijken en opschrijven.
Sniffy, Heb zooi gezegd haha maar bedoel suikers. Het hoeft niet biologisch. Vind die repen van eat natural lekker. Dus zal eens zo.n pak cruesli kopen. Die van Lidl zal ik ook eens proberen. Heb nu skyr om te proberen. Heb er wat havermout en rozijnen ingedaan voor de smaak. Vind het wel wat droog en dik. Kan net zo goed een beker bij de lidl kopen voor de helft van de prijs denk ik. Heb ik ook in huis hoor haha Heb net een half uur op de crosstrainer gestaan. Morgen weer een les trx en daarna wil ik weer een half uur op de crosstrainer. Moet nu 3 dagen late diensten draaien dus dat is van 1 tot 8 bij a geen zit moment. Wil alleen even bedenken wat ik het beste zelf mee kan nemen om S'avonds te eten. Eet normaal een broodje maar goed als ik thuis kom heb dan weer trek. Dacht mss groente roerbakken met kip en rijst ofzo.
hey ladies mofrance wat leukkkk meid Mijn jurk was wel precies wat ik wou. Had hem online uitzocht en in de winkel gepast & wou geen andere jurk meer passen haha wel nog een op aandringen van mn moeder geprobeerd, maar vond hem niks natuurlijk Geniet van alle voorbereidingen meid Ik zie nieuwe leden? @tweedeopkomst & @sacha81 welkom meiden. Succs met afvallen Rabarber ik blijf je gewoon een dikke knuffel geven meid anneliesje was het een echte trouwjurk in het rood of een gewone rode jurk? Ben gewoon nieuwsgierig geworden haha Werk ze meid sacha skyr smaakt gewoon naar kwark. Snap ook niet echt wat het verschil moet zijn haha Cruesli zit toch bomvol met suikers? Of vergis ik mij nou? Ik koop de muesli van Lidl. Groente met rijst en kip klinkt goed @hier van het weekend genoten van een lekker bak met frietjes en wat chips Zometeen shredden met jillian. Ben ongesteld en heb totaal geen in een langdurige workout Mn moeder heeft ons eten meegegeven gisteren voor vandaag. hoef dus niet te koken (heeeerlijk )
Goedemorgen dames, Anneliesje, werkse! Mofrance, hihi geef toe, vrouwen zijn ook raar Leuk dat je geslaagd bent. Sascha, ik begreep wel dat je met zooi suiker bedoelde. Maar zooi is wel lekker Skyr lijkt me idd dikke prut, dus ik begin er maar niet aan. Je kan ook een salade eten tijdens in je pauze. En bij thuiskomst nog wat kwark oid. @all, gisteren de kinderkamers voor een groot gedeelte leeggemaakt. De jongste is nu ook van haar babyspullen af. Net gelijk alles naar de stort gebracht, was al een halve workout, dat tillen. Daarna gesport, kracht en cardio. Moet dan wel lachen, ik doe cardio op een roeiapparaat. Dan zitten er van die oudere mensen op hun gemak te roeien en dan ga ik interval doen. Dus 20 sec rustig, 40 sec voluit. Die mensen kijken mij dan echt aan. Nu even douchen en dan nog de kozijnen op de kinderkamers schuren. Vanmiddag met de jongste naar het ziekenhuis voor een oogtest.