Man man wat kletsen jullie veel! Ik dacht ik kom even bijlezen... Nou laat dat "even" maar weg! Heb er een dagtaak aan! Ik zie bijna allemaal positieve berichtjes staan, ga zo door! En voor diegenen met wie het even niet lekker gaat: sterkte! Hier vandaag een bijzonder momentje: stond op de weegschaal en zag dat ik eindelijk aan mijn laatste 10 kg ben begonnen! Nooit verwacht dat ik me dit zou lukken! En weer mag ik fijn nieuwe kleren kopen, want niks past me meer!
Kuki, slank in je bikini Je gaat goed meid! @all, niet zo heel best geslapen maar de weegschaal was positief. -0,7 kg Dus icm de centimeters ben ik tevreden
Imamommy, wat rot. Kruip maar lekker onder de deken. Sniffy, je had inderdaad aardig wat centimeters verloten! Goed bezig hoor Haha Kuki. Het gaat erg snel inderdaad. Lekker hoor, je laatste tien kilo. Je hebt zeker nieuwe kleren verdiend!
Vandaag maar niet hardlopen, het sneeuwt hier. Misschien vanavond nog een 30 day shred doen. Of heeft er iemand anders nog een andere workout die leuk is om te doen en fijn is om af te reageren? Vanochtend kregen we een telefoontje: m'n schoonvader heeft een ongeluk gehad. Hij stak de straat over en is geschept door een auto. Auto is door gereden. Mijn schoonvader was bij kennis toen de politie kwam, maar ligt inmiddels op de intensive care waar hij kunstmatig in coma wordt gehouden. Hij heeft een gebroken heup, 2 gebroken knieën, een gebroken schouder, een gekneusde rug en een hoofdwond. Hij moet aan de breuken geopereerd worden. Heb het echt nu al helemaal gehad met 2016. Het is echt de ene shit na de andere!
Jeetje mofrance!! Wat erg! Wat een aso dat die is doorgereden en wat een heftig letsel allemaal!!! Heel veel sterkte!
Moffrance : dikke knuffel . Sniffy: elk beetje is weer wat en heerlijk als kleren losser zitten mis tijd voor nieuwe ? Kuki: Je gaat lekker meis ga zo door en veel plezier met nieuwe kleren kopen , of toch even hier in blijven lopen omdat er mis nog meer af gaat . Hier nog geen nieuwe kleren kan helaas ook niet nu we in de ww zitten , daarom de laatste kilo s maar even afwachten en dan zien of er wat nieuws moet komen.
Marnat, ik heb nu 1 broek die echt niet meer kan. En 2 die ook te los zitten, maar nog net kunnen. Als die ook niet meer passen koop ik weer wat nieuws.
Ik koop alleen "nieuwe" kleding als het echt niet meer kan. Ik had destijds al 2 nieuwe bh's gekocht bij de Livera, maar die waren inmiddels ook veel te groot geworden (zowel qua omvang als qua cup). Nu heb ik gisteren 2 mooie bh's gekocht bij de Zeeman voor elk 5 per stuk en ze zitten toch mooi! Ben ik echt blij mee en had ze echt nodig. Ik heb een tijdje terug ook wat tweedehandskleding gekocht, kan ik toch even mee vooruit. Ik hoop tegen de zomer toch echt goed op mijn streefgewicht te zitten, dus dat ik er ook al een tijdje op blijf zeg maar, en dan ga ik echt eens even rustig kijken naar goedzittende nieuwe kleding. Tot die tijd echt alleen als het echt nodig is en dan naar de goedkopere winkels (waar je overigens best heel leuke dingen kan scoren). In de winter geeft het me niet zo als het een klein beetje groter is, je loopt toch meer met laagjes aan dus dan valt het niet zo op. Ik heb nu bijv. een tweedehands spijkerbroek aan die bij de benen nog wel kan, maar bij de taille echt veel te groot is (er past meer dan een vuist tussen). Met een riem erom kan die nog prima onder mijn trui, dat zie je niet. Maar het zou echt niet meer kunnen met een strak topje erop!
Ja als het niet past dan moet je , maar portemonnees in ons geval raken ook leeg . Maar hier past alles nog wel gelukkig maat 40 zit wel los maar riem er om en klaar. Morgen naar mijn ouders weer lekker stukje lopen eerst met de bus. Sporten word denk ik volgende week pas ik wil eerst van die hoest af .
Ik kom even een schop onder mijn billen halen. Wie wil? Ik zit weer volledig in mijn oude eetpatroon van teveel snaaien. Daarnaast wel gezond eten en sporten, dus ik kom er niet van aan, maar afvallen ook niet. Vanavond flink met de kettlebell rond gezwaaid en morgen is het einde snaaierij. Een keer per week cheaten en meer niet! Kuki goed bezig! De laatste kilo's gaan ook lukken. Zeeman heeft inderdaad leuke beha's. Sniffy jij ook! Heb jij eigenlijk een specifiek doel? Logan duimpjes draaien! Marnat wat vervelend dat je nog steeds niet helemaal fit bent. Je hebt het flink te pakken zeg. Mofrance je trouwjurk klinkt erg gaaf en sprookjesachtig. Klinkt als iets waarin ik ook zou kunnen trouwen.
Schopt rabarber! ik merk altijd dat ik na mijn cheat meer moeite heb met de draad weer oppakken dan wanneer ik gewoon normaal doe. Rot suikers enzo! Marnat eerst maar lekket opknappen voor je weer gaat sporten hoor
Logan: Ga ik zeker doen , heb me zelf er alleen maar mee als ik het nu al ga forceren . Met hoesten doen de spieren onder de borst ook al zeer , dus idd sporten volgende week maar weer gok ik. Wat dat betreft ben ik op gewicht platter buikje en die twee kilo speling zou nog mooi zijn. Manlief is ook twee kilo kwijt door dat ie ziek is geweest hoopt ook nog 3 of 4 er af te krijgen. Hoe was je tp? of moet je nog pregnyl ? Rabarber: Schop kom op meis je kunt het doe het voor oma ? Hoe is het met haar?
Rabarber: kan je niet snaaien in gezonde dingen? Of zorgen dat je de hele dag "vol" zit. Dan heb je wellicht minder behoefte om te snaaien? In ieder geval: *schop!!*
Marnat, ik heb zondag pregnyl gezet en gister de inseminatie gehad. Viel me mee, ik had me er goch wel wat zenuwachtig over gemaakt maar was nergens voor nodig.