Sporten en afvallen motiveer elkaar deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marnat, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

De beste wensen dames!

Hier alweer 4 keer gesport in het nieuwe jaar 💪🏻 Na 2 weken niet sporten ben ik er achter gekomen ECHT verslaafd te zijn. 1 week wintersport en tussen kerst en o&n was de sportschool dicht. Drama! Dus thuis maar gesport en veel gelopen. Ondanks het lekkere eten ( en de alcohol ) een pond kwijt.

Wat een goede foto's kwamen er voorbij. Spierballen 😍 mijn spierballen groeien ook flink, mijn benen en kont ook.

2. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Zinaa goed bezig. Op naar de 83 👍

Marnat succes met sporten. Jij sport ook veel thuis?

Billen! Die wil ik ook! Dat is mijn volgende doel. Mijn achterkant is helemaal plat 😅. Ik heb net in de spiegel mijn spierballen staan bekijken ( ik verveel me duidelijk) en die heb ik eigenlijk best wel. Viel niet tegen. Ik vind het wel stoer staan :cool: haha. Bootcamp wordt vanavond waarschijnlijk weer afgezegd vanwege de ijzel. Ik ben wel een beetje klaar met dit weer....

3. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Goed bezig allemaal!

Ik heb vanochtend gezondigd op een verjaardag!
    Vandaag balansdag voor de rest van de dag.

En ff weer lesje Jillian vanavond :D

O: Brinta
    T: Handjevol nootjes
    L: Broodje ham
    T: Banaan en mandarijn
    D: Stampot andijvie zonder spekjes ;)

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zou de ontbijtkoek vervangen voor een gekookt eitje bijvoorbeeld. En de yoghurt met kwark ruilen, kwark zijn meer eiwitten en raak je meer van verzadigd.
    De moed gaat je nog wel vaker door de schoenen zakken, het is gewoon lastig. :) komt goed!

Mijn benen zijn wel zwaar :p
    Goed menu hoor!

Altijd leuk! Wat heb je besteld? :)

Dat hoop ik ook voor je! Mooi menu hoor, komt vast goed!

Stom weer he? Hier hebben we gelukkig geen vorst maar het is wel ineens goed koud.
    Haha ik bekijk me ook altijd in de spiegel :)

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb een (misschien hele domme) vraag.. Sinds een tijdje merk ik dat met krachttraining mijn ellebogen en polsen erg zeer gaan doen. Nu til ik echt geen honderden kilo's dus dat is het niet. Met opdrukken bijvoorbeeld, of de plank voel ik mijn polsen gelijk. Dit had ik eerder nooit dus het lijkt me niet dat ik nu verkeerd doe. Iemand een idee?

Oo, mijn menu vandaag
    O: twee spelt boterhammen met pindapasta en banaan
    T: niks, was even druk met werken ;)
    L: kwark met walnoten
    T: whey perfection shake
    A: bloemkool met een gehaktbal. (Ik heb liever kip maar we eten bij schoonouders dus dan eten we dat braaf :D)

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Logan, kan overbelasting zijn. Of je houding is niet correct bij uitvoering.
    Misschien de instructeur vragen?

Rabarber. Ik heb nog wel bil over hoor. :D

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Deze heb ik besteld :)

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aszz, goed bezig meid.💪 ;)

Beautevil, als je maar genoten hebt van het zondigen.

9. Logan

Logan Niet meer actief

Toch maar eens gaan vragen inderdaad.. Leuk setje! 💪🏻

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dank je!

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Toch nog gesport vandaag, pompoensnijsport. Is gewoon een volledige workout :D

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Herkenbaar, de zoete aardappel was ook al een heel gevecht :D

13. Rabarber

Leuk setje! Ik ben dol op sportkleding kopen. Gewone kleding vind ik niks aan. Rare tic :p

Ik koop vaak vers ingevroren pompoen in stukjes. Is makkelijk als je haast hebt.

Pijn in mijn polsen heb ik ook gehad. Nu eigenlijk geen last meer van. Bij mij leek het wel overbelasting te zijn, maar zeker weet ik het niet. Ik heb trouwens wel vaker pijntjes bij de krachttraining. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord als je het gaat vragen?

Mijn man gaat zo wat zelfgemaakte frietjes maken. Ik heb nog 500 kcal over dus ik ga ervan genieten!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Rabarber: Ik sport 3 of 4 keer in de week ,verder lopen en fietsen we veel.

Hier weer lekker gesport wou 80 min maar lukte me niet .
    Deel af gebroken doe deze morgen opnieuw . 55 min was deze nog.
    vanmiddag nog weer gelopen heerlijk mis straks nog een stukje wel last van de kuiten door het schuiven en lopen in dit weer .
    Hebben we er wel voor over .
    Mijn fruit nog niet gehad laat gesport net voor het eten aan neem hem straks nog wel .

15. Logan

Logan Niet meer actief

Hahaha ja pompoen snijden en zoete aardappel net zo. Wat een shitwerk he :D wel allebei super lekker!

Rabarber, ik denk dat dat bij ook zo is. Ik ben de laatste tijd ook wel meer gegaan dan eerder, maar ja ik zit er er net lekker in. Ook geen zin in pauze :p

Marnat goed bezig toch! Alle kleine beetje helpen.

Tina ik heb je pagina geliked. Ziet er goed uit!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd alle beetjes helpen , hier geen fruit gehad , fruit was nier=t goed meer , gelukkig mandarijnen in de aanbieding bij aldi niet te duur die hallen we het weekend even op + peren .

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Jazeker heb ik genoten. Vandaag is de andijvie door omstandigheden verplaatst naar morgen. Patatje gehaald, moest daarna nog naar de winkel en heb werkelijk 10 minuten voor de chips gestaan.

Ben daarna toch weggelopen en gehaald wat echt nodig was!
    Klinkt vreemd misschien maar dat was echt een overwinning.
    Dat patatje is mn zonde geweest voor deze week samen met het handje borrelnootjes van vanochtend. Het is echt lastig om de verleidingen te weerstaan en je levensstijl drastisch om te gooien!

Maar het is gelukt ;)

@ Sniffy: Leuk setje

Ik heb gister in de opruiming bij de kruidvat sportkleding gekocht van Leontien van Moorsel. Alles voor 5 euro!

Broek, shirt en hardloopjack :cool: samen dus 15 euro! geen geld :);)

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #138 lillyenco, 7 jan 2016
    Laatst bewerkt: 7 jan 2016
    @marnat toch goed bezig geweest he!

@sniffy wat een leuk setje! Ik moet ook echt eens een leuk sport outfitje scoren!

Vandaag ben ik echt volledig om.
    Gister zijn we wezen wokken, spontane actie van mijn lover.
    Netjes kip genomen met wat noodles, cashewnootjes en veeeeel groente.( geen saus) en geen toetje.... man man wat was ik trots!

Vandaag
    O: Griekse yoghurt met bramen. ( kom er net achter dat er mega veel suiker zit in die bakjes. Dit was de laatste dus ik stap over op een ander)
    T: Gekookt eitje
    L: 3 speltboterhammen, 2 x kalkoenfilet met kom kommer, 1x slankie met sambal
    T: Rijstwafel dun besmeert met pindakaas
    A: Rijst, sperziebonen, hete kip ( was eigenlijk gister de bedoeling)
    T: Appel en 250 gram magere kwark.

Ik heb het idee dat ik veel te veel eet.... wat vinden jullie van mijn dagmenu?
    Vanavond moet ik werken voor mezelf, dus geen tijd om te gaan lopen. Volgende week ga ik starten met sporten weer... mezelf maar eens een schop onder mijn kont geven!

Welke Griekse kwark eten jullie? En hoe maken jullie het minder zuur?

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lillyenco: Valt wel mee dacht , ik eet twee keer tussen door in plaats van drie .
    Hou je er ook rekening mee dar die rijst wafels veel kcal bevatten + pindakaas ook dat samen is wel erg veel .
    zag het hier : Calorieen tellen met de grootste calorielijst.

Hier gister veel gesnoept we zagen het even niet zitten en pakten wat lekkers.
    Vandaag weer hopelijk beter voelen en goede dingen nemen.

Menu: o:twee zelf gemaakte keizer broodjes met kipfilet
    l: brinta
    t: geen fruit is op , twee crackers met kipfilet of ham.
    a: spaghetti bolognese
    t: ijsje of niks .

Sporten vanmiddag

20. Rabarber

Beautevil dat is goedkoop! Hebben ze er toevallig ook hardloophandschoenen? Ik ben er weer een verloren ;)

Lillyenco. Ik vind het wel meevallen de hoeveelheid. Zelf neem ik in de avond geen tussendoortje meer, maar ik lig ook vaak vroeg op bed. Pindakaas is inderdaad erg calorierijk en eet ik niet. Ik gebruik als kwark Skyr. Dit is IJslandse yoghurt met meer eiwitten dan gewone kwark. Ze hebben naturel en twee met smaakjes. Er zit in de naturel geen suiker. De anderen heb ik nog nooit gehad.

Hier vandaag weegdag!! 1,1 kilo kwijt en 3cm rondom mijn buik. Ik weet dat het vanaf nu lastiger gaat worden, maar ik ben toch erg blij. Deze manier van eten past ook goed bij me. Geen honger en ik eet dingen die ik lekker vind. Ik heb er vertrouwen in dat ik mijn doel ga bereiken :)

Deel Deze Pagina