Wat leuk samen mountainbiken! Mijn doel is ook om in de zomer met een goed gevoel een bikini te dragen. Als ik doorga zoals ik nu bezig ben, zou dat moeten lukken. Imamommy wat naar! Goed uitzieken en hopenlijk helemaal beter voor je vakantie. Beautevil. Wel lekker dat je op tijd klaar bent, maar dat vroege opstaan lijkt me pittig. Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Bootcamp ging gisteren goed. Nauwelijks meer last van mijn lies. Wel bij sommige oefeningen wat rustiger aangedaan. Verder lijkt mijn nieuwe eetschema zijn vruchten af te werpen. Mijn buik wordt wat platter !!
Nou van buikhriep val je ook duidelijk veel af! Mn nieuwe bikini die ik besteld had, zit niet mr goed... Geen idee of ik die zaterdag beter om kan ruilen? Ik heb het echt te pakken en heb al 3 dagen niks door mn keel kunnen krijgen... Net voor het eerst een broodje kaas gegeten, maar mn buik doet nog zo'n zeer en ben nog steeds misselijk pfff... Gelukkig is de diaree iig gestopt! Scheelt in krampen. En het leuke van allemaal is dat ik morgen ongesteld moet worden yaaaaay (NOT!). Op onze trouwdag nog wel ziek & ongesteld bah! Ik zit er over na te denken hiermee naar ha te gaan. Word de laatste tijd wel erg vaak ziek.. Begint me een beetje mn strot uit te komen
Wat naar zeg . Met buikgriep raak je vooral heel veel vocht kwijt en maar een klein beetje vet. Ik zou dus niet te snel je bikini om gaan ruilen, want vaak zit je binnen twee weken weer op je oude gewicht. Wat vervelend dat je weerstand zo belabberd is. Heb jezelf een idee wat de oorzaak kan zijn? Ik hoop dat je je heel snel beter gaat voelen!!
Goed bezig!! Sinds wanneer doe je elke ochtend buikspieroefeningen dat je resultaat ziet? Mijn buik blijft maar blubberen En wat voor oefeningen doe je dan?
Rabarber ik zou het echt niet weten.. Ik heb wel veel te doen en een dochtertje waar ik grodendeels alleen voor moet zorgen. Maar dat hebben zoveel mensen mn stresslevel is wel wat gestegen de laatste tijd, maar of dat echt de reden is voor zo'n belabberd weerstand? Ik zal na de vakantie de ha benaderen denk ik. Kan toch geen kwaad. Dit is echt niks voor mij namelijk. Ik werd echt nooit ziek en nu is het om de 2/3 weken steeds raak :x
Nu een week of 3, iedere ochtend. Het is echt niet zo dat ik nu al met een wasbordje rondloop, er blubbert nog wel het een en ander hoor! Maar ik zie absoluut verbetering, het blubbert wat minder! En ik zie een beetje mijn spieren zitten, ik kan het niet anders uitleggen. Ik heb in ieder geval een dikke mat aangeschaft, die van Tunturi. Anders doet die vloer zo'n pijn aan mijn rug. Ik doe iedere keer 3 series van 15 herhalingen (en dat bouw ik op): crunches sit-up v-up gekruist zijwaartse crunch pulse up flat knee raises en dat sluit ik af met een plank. Ik wissel ze steeds om, een van de eerste serie, dan een van de tweede serie, dan een van de derde serie, dan weer terug naar de eerste serie etc. etc. Dan wissel je continu middelste, zijkant en onderste buikspieren af. Ik heb veel info hier gevonden: https://buikspieren-oefeningen.nl/buikspieroefeningen-voor-thuis/
Beterschap imamommy niet leuk buikgriep! Hopelijk knap je snel weer blijvend op @ Rabarber: Ik ben procesoperator in de zuivelindustrie, misschien ken je die emmertjes met yoghurt wel? Ik zorg ervoor dat mijn machines die emmertjes vullen
Dankje beautevil. Hoop ik ook. Vandaag toch even naar de huisartsenpost gegaan. Heb geen kracht en kan echt geen stap zetten.. Toevallig bij mn eigen ha terecht gekomen en zo een bloedtest kunnen regelen voor aanstaande maandag om te kijken of er iets gevonden kan worden wat te linken is met mijn belabberde weerstand. Dus ben benieuwd. Voorlopig moet ik zorgen dat iig genoeg zouten en andere voedingsstoffen binnenkrijg.
Arghh nou hier een buikgriepje :x. Wel een milde variant. Ik voel me redelijk goed, maar wel kramp en een innige relatie met mijn wc-pot. Het sporten ging vanochtend ook belabberd. Ik begrijp nu wel waarom. Er zat echt pap in mijn benen. Hoe gaat het met jou Imamommy? Goed dat je even gaat bloed prikken. Van stress krijg je inderdaad een lagere weerstand (en dat kan best heftig zijn is mijn eigen ervaring), maar je kan maar beter andere oorzaken uitsluiten. Beautevil ik ken de emmertjes inderdaad. De volgende keer dat ik mijn emmertje open, zal ik aan je denken .
oh meid pas goed op jezelf! Hier begon het ook onschuldig. Toen ook gewoon gesport en de volgende dag kon ik niet meer lopen van de pijn!! ik voel me vandaag veel beter Heb op aanraden van de ha veel bouillon gedronken. Ben hierdoor ook minder misselijk en kan beter eten Ml heeft dl vandaag de hele dag vermaakt en heb ik ook echt goed uit kunnen rusten. Heb nog wat gevoelige darmen en maag, maar vergeleken met de afgelopen dagen, mag ik niet klagen! Alleen word ik nu ongesteld 2 dagen later ivm griep YAAAAYYY!!!:x Sporten zet ik even aan de kant tot na de vakantie. Ik ga de komende dagen lekker rusten en me bezig houden met dingen die nog moeten gebeuren voordat we weg gaan.
Tnx sniffy Hoop dat jij ook hebt genoten van je moederdag! Ik voel me inmiddels al helemaal beter Heb krampen van de ongesteldheid, maar daar is mee te leven. Vanmiddag richting zh voor bloedonderzoek. Ben benieuw of daar wat uit komt Rabarber hoe is met jou meid?
Ik heb een vreselijke pijn in mijn maag. Behalve een beetje misselijk verder geen klachten. Ik slik nu de hele dag paracetamols, want ik word gek van de pijn en kan niet slapen. Het is dus geen buikgriep, maar wat het wel is
Rabarber, heb je niet iets gegeten wat niet helemaal goed meer was? Ik heb 1 keer kip op de datum gegeten. Rook niet raar en smaakte goed. Alleen ben ik daar goed ziek van geweest. Vreselijke pijn in mijn maag, zelfs van een slokje water. Daarna ook flink diarree gehad.
Imamommy, fijn dat het weer beter gaat. En die krampen zijn we gewend Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek?
Al een aantal dagen heerlijk aan het genieten van de zon. Kinderen hebben nog een week vakantie. Ik ben al lekker verkleurd. Donderdag pas weer sporten 😐
Lekker sniffy! Hier ook al een mooi kleurtje Ik mag eind van de week de ha bellen voor de uitslagen. Nu is dl verkouden. Houdt ook nooit op Rabarber hoe is het nu met je? Al wat beter? Hier net de balkon gewassen. Zoneteen als het droog is, gaan we er met dl lekker lunchen en kan zij met haar water tafeltje spelen. Aangezien ze niet lekker is, blijven we gewoon thuis vandaag. Morgenavond de laatste dingetjes voor de vakantie kopen. Maandag is het zover nu duimen dat niemand meer ziek wordt....
Hey meiden, lekker genoten van het mooie weer? Hier wel. Alleen sinds gisteren regent het onophoudelijk. Maar dit weekend toch lekker buiten kunnen leven. Rabarber, hoe gaat het nu met je? Weet je al waar de maagpijn vandaan komt? ImaMommy, ik hoop voor je dat iedereen gewoon lekker gaat en jullie heerlijk kunnen gaan genieten van jullie vakantie. Sniffy, weer zin om te gaan sporten? Hier nog steeds thuis. Ik ben nu op zoek naar ander werk want ik denk niet dat ik het ga trekken om nog terug te gaan naar m'n oude werkplaats. Verder heb ik bloed laten prikken en daaruit is gebleken dat ik een kalium tekort heb. Dat komt door het weinig geven, overgeven en diarree. De psychiater heeft nu m'n medicatie gewijzigd naar een medicijn wat behalve antidepressiva, ook eetlust opwekt. Als het volgende week niet beter gaat dan wil ze me op laten nemen. Zoals jullie op m'n ticker kunnen zien is m'n gewicht inmiddels gedaald tot 60 kilo. Sporten lukt niet meer, daar heb ik de kracht niet voor, ben vaak duizelig, misselijk, trillen en m'n spieren verzwakken. Moet dus echt oppassen en ik word ook goed in de gaten gehouden door m'n huisarts en m'n nutritionniste die me ook bijvoeding heeft gegeven. Heel smerig!!
Mofrance, jeetje meid ik hoop voor je dat het niet tot een opname komt. Gelukkig word je wel goed in de gaten gehouden. Ik heb zeker zin om te sporten, is morgen anderhalve week geleden. Dus ik mis het wel.