Ja, hij heet Loukie. Loekie dus maar an op z'n frans geschreven. Ongeveer 5 weken oud en 535gr. En het is een mannetje. Tenminste, dat denkt de dierenarts
Ik ben er ook weer. Hele week ziek geweest. Nu weer helemaal het vrouwtje Imamommy alvast een hele fijne vakantie gewenst! Wat een lieve kitten zag ik voorbij komen ❤️
Heel veel plezier Imamommy!! Dat zal genieten worden. Rabarber, fijn dat je weer opgeknapt bent. Volgende week weer sporten? Kitten is inderdaad lief, maar ook een boefje hoor. Steelt het eten van de andere katten! En hij knauwt op m'n telefoon, computer, neus...
Haha je neus! Zal vast niet fijn voelen, maar het klinkt wel lollig. Ik heb deze week stiekem wel gesport. Gewapend met de nodige paracetamols, heb ik deze week thuis wel een aantal keer wat lichte krachttraining gedaan. Hoezo verslaafd .
Nou, inderdaad verslaafd!! Maar als je het licht houdt en je houdt het vol, waarom niet? Ik ga morgen weer proberen om te gaan hardlopen. Mis het toch te erg. En dinsdagochtend even de huisarts bellen. Heb vanmiddag één ei op en heb vervolgens 2 uur met een misselijk en opgeblazen gevoel gezeten. Zet ook niet echt zoden aan de dijk natuurlijk
Mofrance, leuke naam voor je kitten. Rabarber, wel voorzichtig hè. Luister naar je lichaam. Imamommy, ik wens je alvast een fijne vakantie. Geniet ervan. Had je al de bloeduitslagen? @all, laatste nacht werken, dan weer een week vrij Morgen eerst een paar uur slapen, daarna sporten.
Rabarber hahaha idd hoezo verslaafd als je er verder ok bij voelde, is het prima toch? Uit ervaring weet ik helaas dat ik mezelf er mee heb en daarna nog zieker word, dus rust ik voortaan braaf uit als ik ziek ben. Fijn dat je weer bovenop bent meis! Sniffy tnx meid! Ik was vrijdag vergeten te bellen en vandaag zijn ze gesloten! Zo dom wordt na de vakantie bellen dus... Geniet van je vrije week! Mofrance ik snap best dat je het mist meid, maar doe het aub niet! Je hebt er totaal geen brandstof voor! Eerst zorgen dat je fatsoenlijk eten binnenkrijgt en dan gaan sporten. Je valt al zoveel af.... Je gezondheid gaat boven alles! Hier zijn we tijd aan het doden. Vanmiddag vertrekken richting schiphol en vanavond vliegen naar turkije zin in!
Veel plezier Imamommy @mofrance owww wat een droppie zeg. Ennuh niet sporten he, snap dat het lastig is, maar het is nu niet goed voor je.
Bekijk bijlage 501454 Het gaat zijn gangetje. Met mij belabberd, met de beeb goed Vrijdag echo gehad en och och wat een druktemakertje is het. Daarnaast ben ik trotse tante geworden van een prachtig jongetje. Ach zo klein, lief, schattig (men o men die hormonen). Ik baal wel gigantisch, kan niet veel prikkels verdragen (geluid, licht, geuren), omdat ik dan al begin over te geven. Gebruik nu driemaal daags primperan en wordt daar wazig van. Eten is draaama, mijn lijf is in de "ik hou alles vast fase", maar ach tis voor een goed doel. Ben nu aan het duimen dat ik over 1 mnd me wat beter voel, dan staat er namelijk een weekendje berlijn op de kalender
Ohhh wat een mooie echo meid!! Ik hoop het ook voor je en zal voor je duimen ♥ Oh en van harte gefeliciteerd met je neefje wat leuk kunnen de kleintjes later lekker samen spelen
Mooie echo!!!! Ik heb me hier ook maar weinig laten horen.. tja het sport nu eenmaal niet meer. Wel weten we dat we er nog niet derde meid bij krijgen... Super leuk... als is de kans op neerslag jongen nu echt voorbij want nog niet keer zwanger ga ik echt niet doen. Hoop wel met 2018 eindelijk de halve marathon te lopen en veel obstacle runs en wie weet een poging te wagen bij Nederlands Ruigste .... haha altijd blijven dromen toch? Succes in iedergeval iedereen hier met hun doelen... enne zal af en toe wel even komen spieken
Toch maar niet gaan hardlopen. Jullie hebben gelijk. Houd het wel eventjes bij m'n buikspieroefeningen. Mooie echo Anneliesje! Hoop dat je je snel wat beter voelt en van je zwangerschap kunt gaan genieten. Iemand iets gehoord van Marnat? Die heb ik al een tijdje niet gelezen
Anneliesje, fijn dat de echo goed is. Nu jij nog Gefeliciteerd met je neefje! Miracles, leuk dat je het geslacht al weet. Kleertjes kunnen zo doorgeschoven worden. Mofrance, heel goed dat je niet bent gaan lopen. Je hebt er idd geen energie voor. Komt wel weer meid. @alle, net boodschappen gedaan en gesport. Het was druk in de sportschool. Maar weer lekker kunnen doen wat ik wilde. Woensdag weer pumpen. Morgen gaan de kinderen weer naar school. Kan ik mooi wat voorbereiden. Ik moet voor donderdag een bruidstaart maken.
Hopelijk snel minder misselijk ed Anneliesje! Mooie echo Mofrance wat een knappe kitten. Lief! Jammer dat de medicijnen niet lijken aan te slaan. Zo niet fijn voor je meid. Gelukkig leuk vooruitzicht met de kat :-D Weet ff niet meer wie het vroeg: maar weeg niet elke dag, heel soms om de dag als dat vo ht zo schommelt. Anders 1x per week. Deze week weer rustig beginnen met sporten. Zin in haha
Prachtige echo! Fijn dat de beeb het goed doet, maar nu jij nog. Hopenlijk kun je straks gaan genieten van je weekendje Berlijn. Imamommy, en heb je daar internet? Lekker aan het genieten Mofrance balen dat de medicijnen nog niet helpen. Goed besluit dat je in ieder geval ander werk wil gaan doen. Soms moet je de dingen gewoon helemaal anders gaan doen. Ik hoop dat het snel beter met je gaat! Sniffy maak je vaker taarten? Lijkt mij niet eenvoudig een bruidstaart. Ik gok dat je dan niet kan aan kan komen met grootmoeders appeltaart Hier net een uurtje krachttraining gedaan. Ik ben net ongesteld geworden, maar ik merk dat het sporten ontzettend goed helpt tegen de buikpijn. Al is mijn motivatie dan wel wat minder . Met mijn voedingsschema gaat het heel erg goed. Ik ben anderhalve kilo kwijt, wat op zich mijn doel niet was, maar mijn buik is al zichtbaar platter. Het schema is heel makkelijk vol te houden en mijn trek naar slecht voedsel wordt steeds minder.
Mofrance: Pas op je zelf , ik ben er wel , lees meer dan ik schrijf . Het gaat goed hier sport niet vaak meer , wil vandaag morgen en vrijdag wat sporten , buik is wat slap hihi. Kleding zakt van ons lijf af voor al onze werk kleren , het zit verder nog goed . Je hebt een leuke kitten . Knuf voor de rest
Dicky, dat was ik, die het over het wegen vroeg Succes met sporten Rabarber, ik maak ze idd vaker. Is een hobby, geen werk En appeltaart kan idd niet. Ik zal een foto plaatsen als hij klaar is, en opgehaald. Fijn dat je voedingsschema werkt. En voor een platte buik doen we het Marnat, fijn om even wat van je te lezen.