Imamommy, beterschap voor je dochter. Fijn dat de producten bevallen. Hier vandaag een beetje gerommeld in huis. Zo eten en vanavond funxtion en bodypump.
Zo net flink gesport met de kettlebell workout van Jillian. Ook het sporten van gisteren ingehaald met 20 min buikspier oefeningen en een cardio workout. Moet wel goed zijn Net mn nieuwe smaak proteinshake genomen en wat is die lekker zeg cookie cream yummm Zo even snel douchen, wat eten en lekker chillen zolang dl slaapt Fijne dag allemaal & sport ze natuurlijk
Mofrance goed van je om je op te laten nemen. Hopelijk gaan ze nu ook de oorzaak vinden dat het niet goed met je gaat. Heel veel sterkte en succes! Liefs Hier veel vocht vasthouden. Morgen ff naar de huisarts ervoor. En last van hielen, lijkt op hielspoor ofzo. Verder wel lekker aan het sporten geweest. Vanavond nog stuk fietsen. En aan het rondsnuffelen voor nieuwe sportschoenen en gewone schoenen. Zijn beide op.
Dicky dat is balen meid! Hopelijk kan de ha iets voor je betekenen. Verder goed bezig hoor Ik heb laatst weer mijn zoveelste skechers met flexs sole aangeschaft Heb er 2 paar voor sporten en 3 paren voor lekker buiten wandelen. Wil de nieuwe go walks ook kopen, maar dat bespaar ik ml nog even Veel shopplezier
Skechers zitten zooo lekker 😄 Dicky, nog bij de huisarts geweest? Ik hou, zodra het boven de 20 graden is, ook veel vocht vast. Vorig jaar nog bloed laten prikken. Daar kwam niks uit. Als ik er veel last van blijf houden, kan de huisarts een plastablet geven. Zelf kan ik er nl niks aan doen om het te verminderen.
Warme weer is het erger inderdaad. Maar ook bij koel weer heb ik er last van Mijn voeten zijn gewoon overbelast, en ontstoken een beetje dus, gelukkig geen hielspoor. Maar mag er geen ontstekingremmers voor, omdat ik vocht vasthoud en ik weer een hoge bloeddruk blijk te hebben (tijdens ziekte voor het laatst gehad door de ziekte zelf). Nu contact mijn huisarts mijn arts uit het ziekenhuis wat te doen. Ze wil dingen eerst uitsluiten (nieren, vorige ziekte enz)...maar twijfelt over of dit weer de ziekte is. Zo klaar mee, daar had ik niet op gerekend. Dus voor nu mag ik voltare creme met diclofenac op voeten smeren voor het beetje dat dat werkt. En word gebeld als huisarts mijn arts heeft gesproken.
Sniffy ze lopen idd verslavend heerlijk Wil geen andere schoenen meer aan Dikcy strekte meid. Klink niet leuk. Hopelijk helpt het! Ik hou ook veel vocht vast met warmer weer & ga om die reden voorlopig ook niet op de weegschaal. Heb lekker spierpijn van gisteren. Vandaag een korte cardio & en wat buikspieren trainen. Heb zogenaamd een rustdag Hoezo ik ben verslaafd??
Dank jullie! Moet weer voor onderzoek naar het ziekenhuis...ze verdenken de ziekte weer. Had nooit last van hoge bloeddruk, behalve tijdens de ziekte.
Hoi dames Mag ik met jullie mee komen kletsen? Na heel wat dieeten en veel gejojo ben ik nu vastberaden om mijn hele leefstijl aan te passen. Ik wil graag afvallen, maar ook gewoon gezond leven zodat ik een goed voorbeeld ben voor mijn kinderen. Ik volg nu geen dieet of iets dergelijks. ik doe het op mijn eigen manier. Hoe lang zijn jullie al bezig en hoe veel kg zijn jullie kwijt? En hoe doe je dit? (Bepaald dieet/sporten etc)
Eva, welkom! Het belangrijkste is om te zorgen dat je meer verbrandt dat dat je eet. Een negatieve balans dus. Ik doe aan IF (intermittent fasting) Ik eet in een zogenoemd tijdraam, van 12.00u tot 20.00u. Ik sla mijn ontbijt niet over, ik stel het alleen uit. Hierdoor krijgt je lichaam rust en kan ik grotere maaltijden eten. Ik heb nl niks aan 6x per dag kleine beetjes eten. Dan blijf ik zoeken en snaaien. Ik doe dit nu driekwart jaar. Ik ben 7 kilo afgevallen en mijn spiermassa neemt toe (is ook een voordeel van IF omdat je groeihormoon omhoog gaat wanneer je vast.)
Hoi Eva en welkom! Ik denk dat het belangrijk is om uit te vogelen wat voor jou goed te doen is en met name ook om goed vol te houden. Er zijn tig manieren om je doelen te bereiken, maar JIJ moet het kunnen doen. En wat Sniffy al zegt: meer verbranden dan je binnen krijgt! Ik heb ook tig manieren geprobeerd, maar uiteindelijk blijk ik het meeste baat te hebben bij gewoon gezond eten en sporten. Ik ben sinds augustus 2015 bezig en ben inmiddels 36 kg kwijt. Ik sport vrijwel iedere dag en verder eet ik goed. Ik bleek veel te weinig te eten en heb de eerste maanden dan ook strikt de weekmenu's gevolgd die ik ontving via Bodysupport (wat via mijn sportschool loopt). Ik vond het niet altijd even makkelijk, maar inmiddels heb ik echt mijn draai erin gevonden. Ik zorg dat ik goed ontbijt en dan dus wel mijn 5-6 eetmomenten per dag heb. Laat ik wel even zeggen: dit werkt voor mij. Het betekent niet dat alle andere manieren niet ook werken! Zoals Sniffie bijv. doet, dat IF, dat zou voor mij weer niet werken. Of anderen die bijv. koolhydraatarm eten, dat zou ook niet voor mij werken. Maar bij hen wel en daar gaat het om, of het voor jou werkt!
Sniffy oh daar heb ik nog nooit van gehoord! Interessant om te weten 7kg is ook netjes!! Meestal juist gunstig als het over een langere tijd verspreid is Kuki wow wat knap!! Wat doe je aan sport? Doe je alle dagen hetzelfde? Maar ja dat is precies het belangrijkste.. het moet vol te houden zijn en daar ging het voorheen meestal fout. De kilo's gaan er wel af.. maar zitten er ook zo weer aan als ik langzaam weer in mijn oude patroon verval. En dat wil ik dus deze keer niet. Ik heb op internet n schema gevonden waarbij je dus begint met meer calorieën.. en hoe meer je afvalt hoe minder calorieën je binnen mag krijgen.. dit zou dan zorgen voor geleidelijk afvallen doordat je dus voldoende eet. Hebben jullie hier van gehoord en zou dit werken? Ik vrees dat ik nu inderdaad te weinig eet op een dag.
Eva, het is nog niet heel bekend en mensen kijken alsof ze water zien branden als ik zeg dat ik niet om 8.00 ontbijt. Maar de oermens deed het ook al Ik val idd geleidelijk af, maar er hangt ook niks bij mij. Ik zag van de week ook dat mijn cellulite op mijn benen een heel stuk minder is. Wat jij hebt gelezen is ook logisch. hoe zwaarder je bent hoe meer je verbrandt en dus heb je meer calorieën nodig. Daarom blijven mensen vaak op een plateau zitten omdat ze nog net zoveel eten als aan het begin van hun dieet. Zet eens neer wat je eet op een dag. Dan kijken we mee
Ja dat is ook zo natuurlijk.. ik vond het ook wel logisch klinken. Vooral ook omdat je als je zwaar bent - en je juist te weinig eet - op de spaarstand gaat.. en dat voorkom je op die manier ook. En stilstaan ook omdat je calorie inname ook mindert. Vandaag heb ik op Ontbijt: maaltijdshake Tussendoor: banaan Lunch: salade met gerookte kip Tussendooe: ontbijtkoek en wat snoeptomaatjes Diner: gewokte spinazie met worstjes en rauwkostsalade En nu zit ik aan n bakje Druiven.. En verder drink ik er minimaal 2 liter water bij. Maar vanaf morgen ga ik wel meer eten, want ik denk dat dit te weinig is.. of valt t mee? Heb gister en eergisteren hele erge hoofdpijn gehad.. ik denk serieus van het afkicken van cafeïne. ik dronk namelijk heel veel cola Light.
Ik persoonlijk vind dat je echt weinig eet. Ik ben sowieso niet van de maaltijdshakes, er zitten in de meeste maaltijdshakes enorm veel suikers (was ik echt van geschrokken). Ik spreek alleen voor mijzelf, maar ik vind het belangrijk de dag te beginnen met een goed ontbijt. Maaltijdshakes vind ik nooit een goed alternatief (sorry...). Ik eet iedere ochtend een kom havermout. Ontbijtkoek zitten ook veel loze cal in (suikers!), dan kan je beter wat anders pakken zoals een handje noten (ongezouten en ongebrand). Wat ik gemiddeld eet: O=havermout en een kop latte macchiato T=bakje optimel yoghurt L=drie bruine boterhammen met beleg, bijv. kipfilet, magere smeerkaas T=fruit D=aardappels, groente, vlees of pasta of rijst etc. etc. T=fruit Verder drink ik rustig 1,5 liter water en vaak nog in de ochtend een kop koffie.