@imamommy haha, ja ik moest toch bij de sportschool komen Kostte me gisteren 45 minuten (vandaag op terugweg maar 20). Succes met de spierpijn @marnat: een dag rust is ook altijd lekker/goed. Je lijf heeft tijd nodig om te herstellen.
Beautevil als je toevallig nog bij de kruitvat komt graag . Ik heb trouwens een sapmachine en ik gebruik hem redelijk veel. Dit is echt zo apparaat wat bij veel mensen snel in de kast beland en daardoor relatief goedkoop op marktplaats is te scoren. Daar heb ik de onze ook vandaan. Wauw Marnat mooie lange training. Knap dat je alles thuis doet. Heb je thuis ook gewichten etc. Of gebruik je alleen je eigen lichaamsgewicht? Ik mocht school via Skype volgen vanwege de gladheid en dat scheelde dus vier reistijd. Heerlijk! Normaal ben ik pas om half twaalf 's avonds thuis en ben ik op vrijdag altijd moe. Als morgenochtend het ijs weg is, ga ik even lekker hardlopen. Eigenlijk is vrijdagochtend mijn studie-ochtend, maar ach .
Rabarber: Ik train zonder gewichten of wat dan ook , idd mijn eigen gewicht . billy blanks heeft wel met touw en gewichten maar er zijn dan ook meiden bij die zonder doen de volg ik dan netjes . Morgen denk ik alleen lopen en of fietsen.
Ik vind het ontzettend knap van je Marnat? Ik heb een halve sportschool thuis, maar jij bent het bewijs dat dit helemaal nergens voor nodig is
Rabarber lekker zeg! Mocht dat maar altijd zeg hopen dat het ijs weg is morgen Hier sport ik wel met lichte gewichten thuis en probeer deze zwaarder te maken naar mate de tijd. Gewoon om sterker te worden
Goedemorgen dames! Mijn dagmenu vandaag: O : Griekse kwark met aardbeien. T: Banaan L: 2 speltboterhammen met kalkoenfilet en komkommer T: 2 rijstwafels met dun laagje pindakaas A: geen idee nog, dan zijn we onderweg.... hebben jullie tips? T: magere kwark 250 ml.
Het ijs is helemaal weg! Dat betekent morgen weer bootcampen en heel veel kcal verbranden . Menu voor vandaag: O groente/ fruit smoothie T niks L speltpannenkoek met frambozen T Skyr met pompoenpitten en dadels A weet ik nog niet Lillyenco ik vind je menu er weer goed uitzien hoor. Voor onderweg een lekkere maaltijdsalade met biefstuk of vis? Of een goed gevulde soep? Of ga je onderweg niet ergens eten, maar neem je zelf eten mee? Je zou dan iets van gevulde wraps met rauwkost en kip mee kunnen nemen.
Ik wilde vanmorgen naar spinning gaan maar dat ging niet. We hebben sinds woensdag een slimme meter. En de monteur constateerde een gaslek. gisteren al heel de dag gehoopt op een installateur, maar die had uiteindelijk geen plek. Nu weer wachten op de volgende. Gelukkig schijnt het zonnetje in huis en is het warm. Maar we kunnen niet douchen en niet koken. Dus wat we vanavond eten, geen idee. Dat lek zit er overigens al lange tijd, nooit wat van gemerkt. Ook geen hoog gasverbruik. Het lekt ook niet hard, maar het is wel gevaarlijk. Als we geen slimme meter hadden laten plaatsen hadden we het ook niet geweten.
Jeetje een gaslek..hopelijk komt de monteur snel Sniffy! Jammer dat je niet kon sporten. Voor vanavond maar een keer wat halen dan? Ik heb vanmorgen Burn gedaan @ the gym. Is een nieuwe groepsles met twee kleine Xco'tjes (één in elke hand) en het is wat meer dynamisch dan Xco. Een leuke les voor de vrijdagochtend. Mijn menu vandaag O: melk met brinta T: overgeslagen ivm sporten L: kop pompoensop met 3 wasa crackers met zelfgemaakte tonijnsalade T: bakje hutenkase met wat cruesli A: vis met groente (moet nog naar de winkel) T: cappucino en een bakje kwark
Zinaa, burn hebben ze hier ook, helaas voor mij op een lastige tijd. Ik hoop ook dat het zonder al te veel ellende gemaakt kan worden. Ik denk dat het ook wat halen wordt.
Sniffy knuf! Een dagje rust kan toch geen kwaad. Hopelijk is het snel gemaakt.. Zinaa klinkt leuk! Lekker bezig geweest Lilyenco ziet er goed uit! Voor onderweg sluit ik me aan bij rabarber! Krijg honger van jullie haha Hier stukje met dl wezen wandelen en net nog ff snel geshred met jillian nu gauw douchen en wat kwark naar binnen werken
Anneliesje, netjes! Nou de loodgieter is bezig een nieuwe gasleiding te leggen. Ze boorden alleen wel in de waterleiding. Dus heb nu geen gas en geen water meer. Boehoe. Dus ik denk dat het Mac wordt.
Zooo even alles lezen en reageren. @sniffy de mcdonalds is ook lekker (heb het al in geen 17 weken gegeten ) Is alles nu geregeld met het gaslek en de nieuwe meter? @rabarber fijn dat je school kon volgen via skype. Hoe is het met het hardlopen gegaan? @lillyenco ja ik had nog wel een idee voor het avondeten, maar het is nu een beetje laat @zinaa klinkt leuk die nieuwe workout. Vanochtend PT gehad en het was enorm pittig, maar ik leef nog met wat van die wiebelende luciferbeentjes haha. Kwam ik net thuis ligt daar de brief van de IVF behandeling. We zijn ingepland in de maand maart en begin februari heb ik de prikinstructies (spannend).
Vandaag 5 km gewandeld met de kids en manlief. En heeel druk geweest met vanalles en nog wat. Morgen weer hardlopen. Heb vandaag toch de superjuicer besteld. Morgen komt ie Ben benieuwd! Wij zijn erg van de sapjes, hoef nu niet meer te pielen met de blender en de zeef
Hai meiden! Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Het is een hectische week geweest hier. Zo te lezen is iedereen lekker bezig! Doen jullie allemaal goed zeg! Even een korte samenvatting van mijn week: - Maandag naar het ziekenhuis geweest. We moeten alle tests opnieuw doen, want ze zijn steeds maar een jaar geldig. Dus we beginnen weer van voor af aan. Deze maand niks meer doen, maar zodra ik ongesteld word beginnen we met de onderzoeken en daarna mogen we gelijk door voor de volgende poging. - Maandag avond naar de huisarts geweest. Wat ik al vreesde heeft m'n huisarts bevestigs; na de aanslagen van 13 november ben ik, ondanks de antidepressiva die ik slik, in een "épisode dépressif" beland. Normaal gesproken krabbel je daar vrij snel uit op, maar met mijn geschiedenis is er veel oud zeer naar boven gekomen. Nu dus extra medicatie, 1x per week naar de huisarts, 2x per week psychologe en 1x per week hypnotherapie. - Dinsdag de tweede kat naar de dierenarts gebracht en helaas is haar tumor niet te opereren. Zolang ze blijft eten genieten we nog lekker van haar. Stopt ze daar mee, dan maken we gelijk een afspraak bij de dierenarts - Woensdag niks bijzinders - Donderdag om 6h begonnen dus om 3h op. Dat was pittig!! 's Avonds 50 minuten zumba gedaan en daarna een 30 day shred. Was wel kapot daarna, maar was wel lekker - Vandaag afspraak gehad bij de nutritionniste. Ik ben 4 kilo afgevallen, 4cm taille kwijt en 3cm heupen. Wel at ik volgens haar veel te weinig en zit ik op het randje wat betreft ik nodig heb. Zolang ik dus moeite heb met eten moet ik zo vaak mogelijk kleine dingen eten. Dus een wortel, yoghurt, fruit enz enz. En dat dan zo'n beetje elke anderhalf uur. Ook voorlopig beter niet te ver gaan hardlopen omdat m'n lichaam daar gewoon de brandstof voor mist. En als ik ga hardlopen, alleen in bewoond gebied en gedroogd fruit en suiker meenemen. Een heel verhaal dus, maar het goede nieuws is dat ik het sporten weer beetje bij beetje oppak en dus ook weer op een dalende lijn zit. @Anneliesje: is dit voor jou de eerste keer dat je gaat spuiten?
Mofrance, wat een week. Dikke knuffel voor jou. Qua gewicht ga je goed meid! Anneliesje, spannend! nou de weken tellen op de kalender De loodgieter heeft de leiding zo aangesloten dat we in de keuken en beneden water hebben. Net bij mijn schoonmoeder wezen douchen. En bij de Mac gegeten . Ik had voor vandaag ook een refeed ingepland dus dat komt mooi uit. Het weekend heb ik nl avonddienst. Beautevil, lekker bezig geweest En een sapcentrifuge, nice.
Oh dat is minder Sniffy, dat het nog niet gerepareerd is. Komen ze morgen terug of heb je een heel week-end met beperkt water voor de boeg? Heb je genoten van je Mac?