Hoi! Eva3006: Ik heb 2 jurkjes voor mijzelf gekocht. Leuk 30 day shred, wil ik ook aan beginnen. Imamommy: shakes als extra is wel een goed idee. Ik doe meestal een schepje eiwitshake door de griekse yoghurt maar kan ook wel 1 maken met amandel of soja melk. Low calorie meal heb ik ook nog in huis van de B&F. Menu vandaag: O: griekse yoghurt met een shepje straciatelle eiwitpoeder. T: kop koffie en veel water L: salade van spinazie,gerookte kip,tomaat,komkommer, feta en balsamico dressing T: appel A: Kinderen krijgen nasi, ik kijk wel even waar ik zin in heb. of ook nasi of nog weer een salade. T: griekse yoghurt met aardbeien.
Goedemiddag! Vanmorgen gesport en boodschappen gedaan. Vanavond naar bodypump. Mijn menu. 12.00u kipfilet uit de oven, een broodje met appelstroop met tahin en een broodje met kipkerrie. Een handje pompoenpitten. 17.00u chili con Carne, zonder rijst. 21.00u fruit en kwark.
Eva ik koop mijn shakes bij body & fit shop. Ik heb de smart proteïne & de low calorie meal. Wil binnenkort ook de slow proteïne die rabarber gebruikt bestellen voor de avonden. En ja, ik sport waar mijn dochter bij is. Ik zet haar lievelingsprogramma op, zet een bordje met brood of fruit voor haar neer, zet mn spullen klaar en gaan met die banaan Dl komt gewoon gezellig mee doen en negeert al het lekkers en de tv uiteindelijk haha. Maar als ze in mn weg komt, geef ik haar aan dat ze wat verder weg moet gaan staan/zitten. Ze weet nu niet beter en komt zelf al mn sport spullen brengen Lovely goed bezig meid! Je menu ziet er ook goed uit Ik zou voor de nasi gaan. Je geeft ook nog bv. Misschien een domme vraag, maar mag je maaltijdshakes en eiwitshakes nemen als je bv geeft? Daar heb ik mij dus totaal niet in verdiept, maar aangezien wij nog niet klaar zijn met kindjes krijgen, vind ik het wel interessant te weten just in case Sniffy you go girl!!! @hier: changing plans. Heb het onverwachts super duper druk gehad en nog niet aan sporten toegekomen (ik zit net pas!). Heb net een hele late lunch gehad. Nu even bijkomen en hopelijk kan ik vanavond sporten als dl slaapt. De vraag is hoe laat ze uiteindelijk naar bed gaat en of ik nog de kracht heb om op mn benen te staan Menu van vandaag: O: Low calorie meal shakeje T: bakje Aardbeien en abrikoos T extra ivm drukte: 3 volkoren crackers met pindakaas en wheytella Late lunch: Volkoren broodje kipfilet met cottage cheese, hete peper en sla T: Kopjes groene thee A: Volkoren pasta met gehaktballetjes en sausje gemaakt (in keukenmachine) van champignons, paprika, trostomaten, ui en teentje knoflook en wat soja saus. (moet dl op de een of andere manier groente kunnen voeren ) T: Smart proteïne shake en kersen
Hoi dames! Lovely ook wel eens leuk toch shoppen voor jezelf.. hier shop ik meestal voor de kinderen en kom ik thuis heb ik weer niks voor mezelf Sniffy Wat houdt bodypump in? Is dat n groepsles? Imamommy haha handig toch.. dat zou hier geen doen zijn.. of ze lopen in de weg of ze gaan stoute dingen doen samen en dan moet ik steeds stoppen. Dus hier maar gewoon sporten in de avonden. Vanmorgen geholpen op de peuterspeelzaal.. duurde langer dan verwacht dus mijn tussendoortje is er bij in geschoten. Vanmorgen gewogen en weeg nu 94.8! Dus in totaal 4 kg er af al. (Gaat altijd zo hard in 't begin) Ben er wel blij mee.. ik hoop op mijn dochters verjaardag onder de 90 te wegen. Dat is eind juli. Haalbaar?
Eva hahaha kan ik me wel voorstellen ja En wat je streefgewicht op eind juli betreft; je weet maar nooit tenzij je het probeert @hier drukke ochtend gehad met spelen, wasjes draaien en de boel afstoffen. Nu nog snel stofzuigen, sporten en als dl slaapt dweilen, douchen en koken. Dl zit de glazen kastdeuren weer te kussen hoor! Komen die ook nog op mn lijstje terecht! En als ml vanavond thuis is, is het alsof ik niks heb uitgevoerd tnx to the little lady haha
Eva, bodypump is idd een groepsles. Je doet krachttraining op muziek. Ik vind het erg leuk, doe het 2-3 x per week. Al je spiergroepen worden getraind.
Sniffy klinkt leuk! Maar meer voor gevorderden denk ik? Imamommy oh zo herkenbaar.. Zag daar laatst nog n grappig plaatje op fb over voorbij komen. Soms wel frustrerend maar ja het hoort er bij met kleine kinderen moeten we maar denken.
Eva goed bezig. Opzich haalbaar, maar je moet ook niet te snel afvallen. Iedereen lekker bezig zie ik! Top. Ik nog steeds 111.4, 5 dagen geleden ook. Wel 2cm buikomvang minder. Net boodschappen gedaan (de grote boodschappen, morhen zijn we een weekend weg (voor het eerst in 3 jaar tijd)..ik laat nu mijn lunch even zakken en dan ga de beentjes trainen in de sportschool. Laatste dagen weer erg moe. Geen idee waarom, ja slaap niet zo lekker sowieso. Vandaag wel weer lekker gavarieerd menu qua eten. Succes iedereen!
Eva, nee hoor juist als je wilt beginnen met krachttraining is dat goed om te doen. Dan leer je de juiste technieken. En je maakt het zo zwaar als je maar wilt.
Dicky, netjes hoor, 2 cm eraf. Dan zie je maar, gewicht zegt niet alles. Succes met trainen en veel plezier het weekend.
Ik ben ook weer druk aan het sporten geweest deze week. Het resultaat was er ook weer naar, 0,7 kg kwijt deze week!
Kuki, heel goed! Imamommy, ach ja met kinderen kan je maar heel kort van je schoonmaakwerkzaamheden genieten
Dicky88 wow dat is toch ook netjes! 2cm er af is best veel! Veel plezier dit weekend! Sniffy okee.. zal me er is in gaan verdiepen. Wil waarschijnlijk toch wel lid worden van de sportschool over n tijdje. Kuki goed bezig! Als je zo'n tijd Bezig bent er nog 0.7 af krijgen in n week is echt knap. Hier vanavond weer 30 day shred.. morgen "vieren" we vast vaderdag bij schoonouders en m'n schoonmoeder stopt ons altijd helemaal vol met eten.. dus zal wel wat meer eten dan andere dagen, maar ik ga wel n beetje opletten.. niet helemaal los
Dank jullie wel dames, was er zelf ook wel verbaasd over! Mijn echtgenoot zei net tegen me dat de spijkerbroek die ik nu aan heb, eigenlijk niet meer kan. Het grappige is dat ik vanmorgen hetzelfde dacht, dat ie eigenlijk een beetje slobberig werd (het is een skinny jeans). Ik zal blij zijn als ik op mijn streefgewicht ben, zodat ik niet meer iedere keer compleet nieuwe outfits moet scoren omdat niks me meer past. Ik had mijn doel op 67 staan, maar denk dat het rond de 65 moet zijn. Dan heb ik ook nog wat extra speelruimte. Ik hoorde vandaag dat je op het moment van stabilisatie op 3 kg "speelruimte" moet rekenen.
Kuki Ja dat is altijd wel handig.. dan heb je een beetje speling. Mijn streefgewicht is denk ik 80. (Even kijken hoe ik er dan uit zie) maar ga het liefst door tot 75, ook vanwege n beetje speling Maar ja eerst maar eens onder de 90 zien te komen.
Wat houdt t moment van stabilisatie eigenlijk in? Het moment dat je stil staat? Nee toch.. Want dat gebeurt wel vaker toch?
Kuki: Goed bezig meis , hoe lang ben je ook al weer . 65 kilo is een mooi gewicht . Ik ben 1, 67 en weeg 66 kilo nu al heeft de weegschaal de 65 kilo ook al laten zien . Ik wil ook net als jij die speel ruimte . Buik zakt hier ook wat als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden zo als het nu gaat. 62 kilo was ik 10 jaar geleden dat hoeft voor mij niet meer . Eva: Goed bezig Dicky: Je gaat langzaam maar je gaat weer en dat goed . Het eten wat je moet eten gat er ook allemaal in? Wat ik zo las vond ik het veel ik moet er niet aan denken. Als het voor jouw werkt dan hoop ik van harte dat je je doel nu wel bereikt ? Hoe gaat het verder de ziekte weer terug ? nee hoop ik. Hier lekker gesport flink gezweet pff maar was weer heerlijk. https://www.youtube.com/watch?v=YMYxHaBqWGU
Ga er voor zou ik zeggen , zo lang je je goed voelt . Nu ik weer wat meer er bij sport voelt mijn lichaam ook goed . Ik ga dan ook vrolijk door . Succes meis je weet vast wel wanneer je moet stopen of de rem er even op moet doen.
Dat klopt. Ik wil ook echt niet te veel meer kwijt, maar over 3 weken staat de zomervakantie voor de deur, 3 weken Italië dus ijsjes, pasta, pizza, noem maar op! En ik ga mijzelf echt niet alles ontzeggen deze vakantie, dus ik wil graag wat ruimte hebben zeg maar. Dat ik niet meteen na de vakantie geen van mijn kleren meer pas.