Lovely83 Menu ziet er goed uit!! Imamommy oh dat is wel nette service inderdaad!! Ook weer lekker gesport zie ik Marnat veel plezier alvast voor dit weekend! Sniffy oh bah! Dat is altijd zo balen he.. hopelijk heb je snel weer warm water en heeft je vloer er niet onder geleden. Hier dalijk weer 30day shred.. ik heb weinig zin nu ik op de bank zit, maar ik ga het toch doen. Gister echt een rotdag gehad, savonds m&m's gegeten.. n bah wat zat ik er vies vol van! Dat probeer ik dus de volgende keer anders te doen. Of gewoon niet te doen
Mofrance dikke knuffel voor jou en als je behoefte hebt om van je af te schrijven, lekker doen! Imamommy wat netjes van body en fit. Ik vind de service ook erg goed. Ik ga morgen ook weer een nieuwe bestelling doen. Zijn er nog aanraders? Ik vind het altijd leuk om nieuwe dingen te bestellen. Sniffy wat balen van je vloer! Welk horloge heb je nu? Marnat 22 jaar! Gefeliciteerd! Eva je bent echt goed bezig. Heb je ook het gevoel dat er echt een knop is omgegaan? Hier te weinig tijd om te sporten . Ook nu zit ik weer te studeren. Deze week is mijn streven wel 3x. Morgen worden mijn nieuwe hardloopschoenen bezorgd en deze moeten wel even getest worden. Ik heb ze in Duitsland besteld. 90 euro goedkoper dan in Nederland .
Rabarber, ik heb een garmin vivo hr. Leuk, nieuwe schoenen. Scheelt behoorlijk in de prijs. We hebben gelukkig weer warm water. Maar de vloer is even aankijken.
Ik heb de Garmin even gegoogled, maar ziet er goed uit. Misschien dat ik ooit ook nog zo ding gaan aanschaffen. Mijn oude sportschoenen waren echt af. Ik heb dezelfde sportschoenen als altijd besteld, maar dan het nieuwste type. Ik weet dat deze goed zijn voor mijn manier van lopen en het kan dus niet snel een miskoop zijn.
Hahahahaha rabarber lastig is dat dan he als de afleidingen het winnen wat voor studie doe je? En wat voor schoenen heb je gekocht? ik heb daar dus helemaal geen verstand van.. er zijn dus verschillende schoenen voor verschillende loopstijlen zeg maar? Ja ik denk dat ik deze keer wel goed op weg ben.. ik zie het deze keer ook echt als leefstijlverandering en niet als dieet. Dus ook als iets voor de langere termijn. En als ik zin heb in iets ongezonds (heb ik nu dus 1x gehad in 2.5 week) dan denk ik van straks als je op gewicht bent, kun je af en toe best iets lekkers pakken. En zoals ik al zei ik zat zo vies vol na die m&m's (je snapt natuurlijk wel dat het dan niet bij 3mms is gebleven hahaha) maar toen dacht ik daarna ook van nou was dat het nou waard? Vrijdag weer op de weegschaal ben benieuwd. Sniffy fijn dat je weer warm water hebt Vanmiddag lekker wandelen met de kinderen, vanavond even naar de ikea en daarna nog sporten. Merkten jullie trouwens toen jullie begonnen met sporten ook goed de spieren in je rug? Die moeten echt een stuk sterker worden weer..
Eva af en toe snacken kan best hoor! Dagelijks een kleine snack kan zelfs ook. Wij cheaten in het weekend heel bewust met eten en genieten er enorm van Shred & shop ze! Je hebt de smaak iig te pakken Ik had ook een erg zwakke rug idd. Veel core oefeningen doen. Ze worden vanzelf sterker. Komt goed. Pas wel op dat je de spieren in het begin niet overbelast! Marnat gefeliciteerd!!!! Sniffy dat ik kl*te!! Fijn dat jullie weer warm water hebben. Minder fijn voor de vloer... Hopelijk valt het allemaal mee... Rabarber hahaha knuf! Nog even doorzetten meid en dan lekker genieten van je vakantie Ik heb tot nu toe de wheytella, pindakaas (crunchy en normaal), smart proteïne, low calorie meal besteld en ben er erg tevreden mee Heb nu ook de slow proteine besteld wat jij aangat. Ben benieuwd. Bij de volgende bestelling neem ik er ook een green tea slank en een detox juice bij. Wat koop jij er allemaal? Oh en waar heb je je schoenen vandaan besteld?? Scheelt echt enorm in prijs idd! Geniet er iig lekker van Hier: wat eten en een kettlebell training doen. Daarna knutselen met dl genieten van onze rustige (Nog wel) dagje Fijne dag allemaal
Imamommy ja wij eten in ieder geval op zondag friet.. en inderdaad in 't weekend soms wat extra. Maar verder wil ik gewoon even streng doen.. anders komt van het een het ander (in 't kader van smaakt naar meer) en dan ben ik straks weer terug bij af. Het moet allemaal nog even iets meer in mijn systeem komen En ja ik Let goed op m'n houding tijdens die oefeningen.. maar merk dan gewoon dat ik ook heel erg mijn rug aan het trainen ben. Door die squathouding zeg maar.. rug recht kont naar achter haha Fijne dag vandaag!
Eva ik snap je wel hoor, maar ook dat komt echt wel goed Je traint idd best meer dan je denkt met bijna alle oefeningen @hier ik ga sporten als dl op bed ligt, want vandaag is ze niet bij me weg te slaan Soms heeft ze wel eens van die dagen haha. Nou ja kan ik iig ongestoord sporten
Imamommy, ik zie dat je dochter bijna jarig is Succes met sporten. Eva, mijn rugspieren zijn door de pump heel sterk geworden. Mijn houding is ook verbeterd ( zit rechtop) en heb er profijt van tijdens mijn werk. Snoepen, ik probeer doordeweeks niet te snoepen, maar als ik ergens zin in heb eet ik dat. Dat eet dan natuurlijk wel in mijn eetraam en nadat ik alles heb gegeten wat mijn lichaam echt nodig heeft. Als ik het zo doe, eet ik automatisch minder snoep omdat ik al vol zit van mijn eten.
Vandaag niet veel gedaan, oudste dochter is ziek. Koorts en overgeven/misselijk. Hopelijk is ze morgen opgeknapt want ze gaan op schoolreis.
Sniffy oh wat zielig zeg Beterschap met je dochter. Hopelijk kan ze morgen gewoon gezellig mee! En ja klopt! Dl is volgende week dinsdag alweer 2 jaar! Gaat hard We vieren het later in de weekend samen met familie en vrienden Taart is al besteld en heliumballonnen zijn al uitgezocht. De rest moet nog geregeld worden.
Dank je! Ze is al fitter dan vanmorgen. Gaat zeker hard hè. Succes nog met het regelen. Wordt vast een leuk feestje.
Goedemorgen, Sniffy: hoe gaat het nu met je dochter? Gaat ze een beetje fit op schoolreisje? Eva3006: af en toe iets lekkers kan geen kwaad, maar snap je idee over dat als je op je streefgewicht bent je dan wel iets lekkers kan nemen. Ik heb een enorme suikerverslaving. Dus als ik nu iets zoets neem, dan is de kans groot dat ik helemaal de mist in ga. Dus wacht ook netjes tot het streeftgewicht. Maar de manier hoe sniffy het doet is ook een goed idee! Imamommy: de wheytella en pindakaas komen hier ook op het lijstje als ik weer ga bestellen. Heb ook altijd eiwitbrood, dan is het wel eens lekker om zoiets erop te hebben. Vanochtend even stiekem op de weegschaal gestaan -1,2 kilo vanaf maandag. Begin gaat altijd snel! Voel mij sinds gisteren grieperig. Gisteren dus ook niet gesport, hoop vandaag er wel de moed voor te vinden. Eten gaat goed, ik maak elke dag een menu en dwing mijzelf hier aan te houden. Zo zie je maar, ik val af nu ik regelmatig eet. Toen ik amper at ging er niks af, er kwam zelfs wat aan. Menu: O: eiwitbroodje met een gebakken ei, 1 kop koffie met een scheutje melk T: veel thee, stuk fruit L: een salade met gerookte kip, kikkererten,komkommer en tomaat. T: veel thee, smart protein A: eiwitpannekoeken met allerlei groentes en kalkoenbacon T: veel thee,griekse yoghurt met een klein schepje smart protein
Sniffy hoe is het met je dochter?? Is ze mee gegaan op schoolreisje? Imamommy bijna 2 alweer.. ja dat tijd vliegt! Onze dochter wordt volgende maand al weer 3 het gaat veel te snel. Lovely83 dat is precies wat ik bedoel zo van ik pak er 1.. het hek is van de dam en ik kan me niet beheersen en ben snel weer terug bij af. Ik denk soms dat het beter is als ik mezelf niet in de verleiding breng met 1 stukje chocola bijv, dan maar beter niks voorlopig. Wat goed dat je meer eet en bent afgevallen! Bewijst maar weer dat je lichaam alles op slaat als het te weinig krijgt.. Eiwitbrood.. wat moet ik me daar bij voorstellen?
Mijn dochter heeft vannacht flink gezweet en was vanmorgen weer beter gelukkig. Dus ze is nu naar de dierentuin Lovely, netjes 1,2 kg. Je menu ziet er netjes uit.
Eva3006: Low carb Eiwitbrood - Body & Fit | Body & Fitshop Dit is het brood, minder koolhydraten en meer eiwitten, heb altijd de walnoten. Heeft wel wat weg van roggebrood. Dan kan je inderdaad maar even beter niks lekkers nemen. Sniffy: fijn dat ze weer beter is!
Ik kom mij ook eens voorstellen. Na de geboorte van ons derde (en laatste) kindje moesten er ook een aantal kilo's af. Ik ben begonnen met 30 day shred (als opstartje) + 30 day ab challenge + zwemmen en op mijn voeding letten. Onder 30 day shred afgerond: 5 kilo kwijt, 5cm op de taille en 6,5cm op de buik. Je merkt een heel duidelijk verschil op voor en na foto's. Ondertussen probeer ik 2x per week te zwemmen en 2x in de hardlopen. We proberen het vol te houden
Emlilo: Welkom je bent goed bezig hou idd vol . Hoeveel moet /wil je nog kwijt ? Sniffy: Fijn dat dochter mee is ik hoop dan ook dat ze een leuke dag heeft. Hier niet gesport het klame weer + ik voel me moe en heb geen zin. Ik gaf weer over vanmorgen en kokhals bijna elke ochtend en af en toe maagzuur weer. Ben toch maar naar de dokter assistent geweest [fietste er langs] Ze vond het verstandig met de arts te overleggen , dat is gebeurt Nu heb ik weer omaprazoll voor een maand daar kijken wat er gebeurt of het dan weer weg blijft. Mijn menu willen jullie niet weten . 0:half broodje leverpastei [ kwam er weer uit ] l: 1 broodje kipfilet . verder nog niets gehad banaan lacht me wel toe . t: banaan dus a: rijst met chicken tonight + kroepoek . t: geen idee Morgen sporten als het niet te warm is in huis en ik niet te moe ben.