Sporten en afvallen motiveer elkaar deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marnat, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Tnx!!! Fijn dat het goed gaat met eten meid :)

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Imamommy, gefeliciteerd met je dochter 💋

4. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Tnx meiden! Ze is heerlijk verwend vandaag. Uit eten was erg gezellig, maar vind tegenwoordig alles te zout smaken buiten huis en zat al na een paar happen gewoon vol! En de chocolade taart waar ik altijd gek op was, vond ik gewoonweg TE zoet! Heb dus maar een heel klein stukje op ;) ik merk nu echt dat ik van suiker en zout afgekickt ben en dat voelt echt goed :D we hebben een grote stuk taart over in de koelkast, ik moet ongesteld worden en heb gewoon zin in aardbeien en perziken! Geen chocoladetaart voor mij :D :D :D

5. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Imamommy Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. En wat goed dat je bent afgekickt van suiker.. hoe lang heeft dat geduurd? ik hoop dat dat bij mij ook gebeurd

Jullie nog plannen voor vandaag?

Hier erg ziek.. sinds gisteravond 39.8 koorts. Alles doet me zeer..ik probeer wel gewoon normaal te eten.. weegschaal vanmorgen 92.8 dus 6 er af.

Verder probeer ik de dag door te komen met een dreumes en een peuter. Wish me luck

6. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Tnx :)

Oh bah! Wat vervelend meid. Beterschap!! Probeer wat bij te slapen als ze op bed liggen. Pas goed op jezelf meid! Knuf.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang dat geduurd heeft ;) Werd geleidelijk steeds minder... Ik heb nog af en toe wel zin in iets zoets, maar dan geen chocolade taart of koekje van AH blijkbaar :p Wheytella met pindakaas vind ik nog wel lekker (maar is ook gewoon gezond) en vooral zoete vruchten kan ik ook erg van genieten. Een ijsje af en toe gaat er ook wel in hoor :)

7. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    @hier: Ik ben ongesteld aan het worden, ben moe, slap en heb nergens zin in blehhh!
    Ik wil wel gaan sporten, maar ben niet van de bank af te krijgen ;)

8. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Imamommy dankje! Ja ze slapen hier nooit meer tegelijk. Dochter doet heel af en toe nog maar n dutje smiddags en zoontje slaapt meestal van 11 tot 12.30
    Maar t is gewoon n dagje bankhangen tv kijken etc.. kan effe niet anders.
    Bah ongesteld zijn is ook balen.. :(

9. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Oh dat is minder handig dan.. Vanavond dan maar heel vroeg naar bed gaan als het lukt.

Ik ga zo meteen wel een dutje doen als dl op bed ligt. Ben echt heel erg moe:(

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Eva en imamonny hoe gaat het meiden ?

Hier een fijne ochtend not!
    Ik gaf maagzuur over en later mijn broodje en thee en water pff snap er niks van ben ook moe .
    Gister avond nog fruit en paar dropjes gehad .
    We denken dat het goed is vanavond niks te nemen .
    Kijken wat er dan s Ochten s gebeurt .
    Manlief zij nog wel zwanger? ja van wie de behanger?
    We kijken het even aan , blijft het zo bel ik dokter op kijken wat die zegt .

Enige wat ik nu binnen heb is half flesje water en beker koffie .
    brinta en kopje thee staan nu op mij te wachten.
    Tips zijn wel kom wat te doen met eten.
    Fruit neem ik overdag rond 15 uur.
    Sporten laat ik maar even , volgende week maar weer 3 keer sporten.
    Twee keer is ook wel genoeg.

11. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Marnat vervelend zeg!! Inderdaad als t blijft de dokter bellen.
    Qua eten is beschuit misschien een optie? Dat valt niet zo zwaar op de maag.

Hier weer wat beter dan gisteren maar nog verre van fit

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Eva: Ik doel meer op na het warme eten wat dan nog eten als ik nog trek heb .
    Ik eet ook wel crackers .
    Of mijn eet patroon over dag weer aanpassen , alleen s morgens misselijk .
    Morgen ook weer mijn weegmoment ook voor manlief.

13. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Marnat wat vervelend meid!! Idd de ha bellen als het zo blijft. Ik heb gehoord dat yoghurt goed helpt tegen misselijkheid. Toen ik buikgriep had hielp dat ook echt een beetje er tegen. Ik nam een rijstgerecht met wat yoghurt erbij. Maar geen idee of dat wat voor je zou zijn. Dat was het enige dat binnen bleef en ik er niet ziek van werd. Neem je ook genoeg zout nu je zoveel overgeeft? Neem ook anders een kopje bouillon. Beterschap meid. Hopelijk ben je snel weer beter

Eva fijn dat je wat fitter bent. Gewoon lekker je rust nemen wanneer dat mogelijk is. Beterschap

@hier: Ook wat beter hoor. Ik heb last van PMS. Moet nog ff kijken wat ik daarmee kan doen ;) teunisbloemolie verkort mijn cyclus drastisch.. Geen zin om zo vaak ongesteld te worden ;) Als jullie tips hebben, hoor ik dat graag :)

Heb vandaag de boel in huis gepoetst en verschoond. Alles glimt en nu ben ik weer moe. Dus even bijkomen nu dl slaapt..

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Imammony: Fijn dat het beter gaat .
    Zout geen idee of ik dat gister genoeg gehad heb.
    Yoghurt kan ik wel eens weer proberen .
    Ik heb nog twee bakjes hoekje toetjes of zo staan na het sporten vanmiddag kan ik dat wel nemen.

Dit is wat ik gister gehad heb: Brinta kiwi beetje bitterkoekje pudding , rijst met ajam.

Menu vandaag: o: 1 broodje kaas
    l: Brinta
    t: appel kiwi , bakjes hoekje toetjes
    a: platte aardappels met snack

Nu ging het goed vanmorgen niet misselijk.
    Mijn weegschaal stond netjes op 66,5 , 1 ons er af ,
    Blijf staan op goed gewicht erg fijn , manlief gaat morgen op de weegschaal .

15. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Marnat fijn dat het weer wat beter ging in de ochtend.

Hier gaat het ook weer een stukje beter. Net dochter naar de psz gebracht en zoontje ligt weer op bed. Hij is ook niet helemaal fit.

Vanmorgen gewogen 92.3 een kilo onder m'n gewicht van voor de zwangerschappen:)

Wat zijn jullie plannen vandaag en voor het weekend?

16. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Marnat fijn dat het ietsjes beter gaat :)

Eva gaat de goede kant op ;) Beterschap met de kleine. Hoe is het met jezelf?

@hier: vandaag naar de cb voor de 2 jarige controle van dl geweest. Waar ik zo bang voor was is werkelijkheid geworden :( Ze weegt weinig, omdat ze zo slecht en weinig eet.... We moeten haar dan maar meer vet eten aan gaan bieden, maar weet me god niet hoe ik haar aan het eten kan krijgen. Je kan haar niet dwingen pfff weer een reden voor hoofdpijn. Over 3 maanden moeten we terug om te kijken hoe het er aan toe gaat en of we andere stappen moeten nemen... Ik ga voorlopig mijn energie meer in dl steken. Ik zie wel wanneer ik tijd/energie heb om te sporten. Zij gaat even voor. Als het moet, bied ik haar om de 30 min wat te eten aan. Misschien dat ze zo wat meer binnenkrijgt ;) Maak me hier best zorgen om...

Verder gaan we haar aanmelden bij een peuterspeelzaal. Heb een folder + verwijzing meegekregen met een aantal mogelijkheden voor een speelzaal waar tweetalige kinderen heen kunnen zodat ze geen achterstand in het Nederlands oplopen. Heb bewust op de verwijzing van de cb gewacht, want daarmee zijn we er veel minder geld aan kwijt ;) Zal er straks met ml naar kijken en haar morgen als kan ergens aanmelden.

17. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Imamommy wordt ze tweetalig opgevoed dan?
    En dat eten.. lijkt me inderdaad ook erg lastig. Heeft ze altijd al slecht gegeten of is het iets van de laatste tijd?
    Hebben ze ook nog tips gegeven wat je kunt aanbieden?
    Knuffel voor jou!! Probeer je niet te veel zorgen te maken, dat voelt je dochter dan ook weer..
    Ik ken iemand vanuit m'n jeugd en die was ook altijd veel te dun en at heel slecht. Wilde alleen maar snoep.. en hij moet nu ook gewoon opletten dat hij niet te dik wordt:p dus komt goed!

18. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    He wat vervelend imamommy. Hopelijk krijgt ze wat meer binnen op die manier.
    Vooral niet dwingen inderdaad. Sterkte meid! Maar waar kan ook je eigen ding doen!

Alle zieken alweer wat aan het opknappen?

Ik heb een paar dagen terug eindelijk sportschoenen besteld...wachten duurt lang, nog geen idee wanneer ze binnen komen vanuit otto.

Verder wil ik as weekend bij body&fit shop bestellen.
    Nog aanraders?

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ImAmommy: Weet je ook waarom ze niet wil eten?
    Anders eens vragen waarom en wat ze wel lekker vind.
    leg haar uit dat ze wel moet eten en drinken om te spelen .
    Vind ze pap ook niet lekker?
    Dikke knuf

Ik leg mijn nichtje en neefje ook alles gewoon uit , als ze wat willen weten.
    Gaan ze aandachtig bij mij zitten zo leuk om te zien .
    Mijn zusje doet het op die manier zie ik wel als ze hier zijn .

Eten zit er in tot nu toe drinken ook , geen gekke dingen tot nu.
    Net wat huishouden gedaan , nu kopje thee .
    En dan zo wat sporten.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Deel Deze Pagina