Lovely, jij stond al vroeg in de sportschool..ideaal! Ik sport 2x per week, verder loop ik veel Pluisjee. Mijn menu van deze dag. O: magere yoghurt met crusli T: kwart van een smartbar (brr vond deze smaak echt vies) L: 2 volkoren boterhammen met tonijn en 1 cracker met smeerkaas. (had enorme honger) T: Appel of peer A: Rijst met pittige kip en salade.
Is toch bulgur geworden ipv rijst, had niet genoeg rijst in huis Zo bij gtst nog een lekkere mok thee.
bulgur is gemaakt van geplette tarwe. Smaakt nootachtig. En grover dan couscous. net nog komkommer met hummus en blokje feta op. morgenavond eindelijk weer sporten. Heerlijk! Hoop dat het gaat nog altijd last van schouder. Maar het cardio gaat iig wel. Kijk er gewoon echt naar uit
Veel plezier en hoop dat je schouder snel over is !! Hier vanochtend 89.8 kilo.... Vanavond sporten , alleen zonder begeleider spannend haha. Moet weer werken (werk 2 dagen tot 16 uur en 1 dag tot 12.30) zometeen , lekker laatste dagje. Menu : O. Brinta met een klein beetje suiker (anders vind ik het echt niet lekker ) T. Twee mandarijnen L. 3 crackers met mager beleg , glas optimel T. ?? Op werk zal een stuk fruit zijn A. Zelf gemaakte kip shoarma met veel rauwkost T. Na het sporten nog iets lekkers weet nog niet wat , moet boodschappen doen
Manoya: Ik doe er nog wel wat aan sporten en buikoefeningen . Als ik niet sport kom ik aan leek het de vorige keer , combineer het wat. Ik richt me wel wat meer op strakker en platter worden. lovely: ja we waren in stadspark . De weegschaal was lief 2 ons er af ,weeg nu 67,3 blijf mooi hangen zo . Mag nog naar de 65 kilo van manlief en mezelf en anders mooi zo blijven tussen de 66 /67 . Als manlief straks weer klaar is met de neus dan gaan we met mooi weer , weer fietsen . Hij durft al wel te fietsen kleine stukjes , gister stuk gelopen van af de bus naar mijn ouders . Kids van mijn zusje waren er later ook bleven er slapen. Ze waren voorzichtig met manlief zo lief. menu: o:1 broodje kalkoenfiet met honing. l: cornflakes of brinta. t: fruit [ gister vergeten] a: nog geen idee deze keer word vervolgd . t: ? Vanmiddag sporten en buikoefeningen , gister niet gesport vandaar vandaag. Eerst vanmiddag bloeddruk meten bij assistent ben benieuwt of deze medicatie wel werkt. Pluisjee: ik sport ook drie keer + buikoefeningen al schiet het er wel eens bij in.
Goedemorgen, Manoya: zo vroeg sporten is ook erg lekker, helaas lukt het me nu alleen omdat de kids vakantie hebben. Anders had ik het standaard willen doen. Tina: hopelijk gaat sporten vandaag een beetje Pluisje: werken! Marnat: succes met bloeddruk meten! Ik heb enorme spierpijnen, gisteren met krachtraining wat zwaarder gegaan en dat is te merken. Menu: O: vers gebakken proteïne broodje met pindakaas T: sinaasappel L: roerei met groentes en gerookte zalm T: proteïne shake A: ga pannenkoeken bakken, voor mezelf maak ik soja pannenkoeken met kaas en salami en daarbij een salade. T: handje noten en paar blokjes kaas
Tina, dankje! Ben gek op Bulgur! En lekker sporten vandaag! Pluisje, Yeah, onder de 90! Super! Marnat, oh dat is fijn, strakker worden i.p.v. afvallen.. kan niet wachten hihi. Succes met bloeddruk meten Lovely83, ja ideaal, hier is zo vroeg niet mogelijk maar ik krijg zo een energieboost van sporten, doe het dan ook veel liever s'morgens als s'avonds. Die proteine broodjes, heb je daar een recept van? Hier het menu van vandaag. O: 3 crackers met smeerkaas T: Speculaasje L: 2 volkoren boterhammen T: Peer A: Heel kippetje (niet helemaal ) uit de oven, en aardappel schijfjes uit de oven. Salade voor erbij.
vanmiddag met oma en de kids naar de ijssalon gefietst. ongeveer 12 km. geen ijsje op dit keer. morgen verjaardag dus dan is het sowieso al weer rommelig zo ook met avondeten. straks sporten. menu vandaag@ o 1 boterham en 1 cracker t rijstwafel l 2 boterhammen en gerookte zalm met veel rauwkost t bak yoghurt d kipwraps t niets meer denk we eten laat
Wow super manoya! Ik koop altijd een broodmix van de body en fit shop. Eiwitbrood mix - Body & Fit | Body & Fitshop erg lekker en makkelijk te maken. Tina: knap dat je geen ijsje hebt gehad! Poeh wat heb ik een spierpijn, kan haast niets! 😅 Kinderen hebben de grootste lol om. Ben met de kinderen naar het park geweest, lekker gewandeld en met zoon potje basketbal gespeeld voor zover ik kon bewegen.
Goedzo Tina, hier hetzelfde (nouja, op de 12km fietsen na ) Mijn moeder wilde een ijsje gaan eten met onze dochter maar ik heb bedankt, jeej. Lovely83, dankjewel, bestel daar regelmatig dus deze neem ik met de volgende bestelling zeker mee! Hoop dat je spierpijn snel over is!
Ik vind het een aanrader, maak er zelf altijd bolletjes van ipv een heel brood. Heb jij nog aanraders van b&f?
Ja dat wil ik inderdaad ook gaan doen, ben echt benieuwd. Ik bestel daar standaard vitamine b12 en d3. Verder greentea supplementen (of het werkt, geen idee dus weet niet of ik het nog een keer ga bestellen) en verder de smartbars (coconut is erg lekker) en noten. Jij verder nog aanraders?
Dagmenu: O: Magere yoghurt met cruesli T: Rijstenwafel met een klein beetje pindakaas L: 2 volkoren boterhammen T: Fruit A: Groentesoep en een goed gevulde salade met o.a. tonijn en ei
heb ook eens effe op die site gekeken. ziet er goed uit, ga me er binnenkort eens in verdiepen en ook wat bestellen. vandaag hier opruimen en wat poetsen en vanmiddag een verjaardag. sowieso geen taart oid voor mij weeg gaf vanmorgen 69,9. lekker om altijd net die 69 in beeld te zien haha. gisteravond lekker gesport. wel voornamelijk cardio maar iig goed bezig geweest. schouder nog steeds pijn. is het al maandag ? haha menu vandaag nog beetje onbekend. ik ben bang dat als we terugkomen dat ik es geen zin heb om te koken dus ben bang dat het iets makkelijks gaat worden. en morgenavond vaste frietavond dus ga ik niks nemen op de verjaardag buiten een schijfje komkommer en een spaatje voorlopig o 2 crackers t cracker pindakaas t gerookte zalm met veel rauwkost en 2 volkoren boterhammen t? d ? fijn weekend meiden
Manoya: De smartbars heb ik inderdaad ook regelmatig zijn echt een traktatie, de muesli vind ik ook erg lekker! Tina: wat balen van je schouder! Ik wou vanochtend sporten, maar heb nog steeds spierpijn dus stel het uit tot morgen. Wil ook niet over belasten. Vanmiddag maar eens op zoek naar nieuwe bh's door het afvallen zit wat ik nu heb niet mooi meer, echt veel te groot. Menu: O: shake met so jam elk T:niets (zit nu pas aan de shake) L: boerenomelet met rauwkost T: shake met so jam elk A: pasta van courgette met bolognese saus T: augurk met kipfilet, rookvlees met kwart ei en wat noten
herkenbaar dat bh probleem hier ook nog maar 2passende bh en nou van de week kwam er p....%&^%&*7 :x alweer bij 1 een beugel uit. ik heb ook gruwelijk de pest aan bhs kopen omdat ik vaak pas na een halve dag vind of ze lekker zitten of niet dus dan heb ik er 1 gekocht, denk ik dat hij lekker zit en dan eind van de dag knelt ie toch weer ofzo
Tina: je gaat mooi maar , meer ga je toch niet ? Manoya: Goed bezig . Niet gesport gister , maandag weer en dan drie dagen waarvan twee dagen buikoefeningen en 1 dag workout en cardio . Twee dagen is ook genoeg nu maar wil toch voor drie dagen gaan. Ja bloeddruk is nu weer goed en deze medicatie werkt hij is nu : 132/78 hoef dus niet weer te komen pas volgend jaar met mijn verjaardag zo als het hoort . Maar ik ga in september nog even heen voor mijn cholesterol die moet ook naar naar beneden om niet aan de medicatie te hoeven . Ik ben erg tevreden en blij voor nu , nu op naar strakker en platter buik voor de zomer. Manlief stond op 93 kilo vanmorgen beetje er op helaas , maar dat komt ook door ie niks mag doen nu. Menu: o: 1 crème cracker l: 2 broodjes kalkoenfilet met honig . t: fruit a: shorma op kadetjes . t: ?