Welkom Louan!! Knap hoor! Je bent al een heel eind! Lovely83, bah! Marnat, lekker druk weekend gehad dus! Klinkt wel erg leuk allemaal!
Mijn menu: O: magere yoghurt met muesli en blauwe bessen T: appel, sultana L: 3 knackerbrod met smeerkaas, jam en geraspte kaas T: muesli reep en 2 rijstwafels D: 100 Gr aardappels, andijvie en 100'gr kip T: kop thee en sinaasappel Heb wel eens het idee dat ik te veel fruit eet...vandaag niet maar er zijn dagen bij dat ik wel minimsal 4 stuks fruit eet..
Was ook erg leuk met de kids zo help je mekaar . mamavanjuul: ik vergeet juist vaak het fruit , zal mijn best doen morgen beter te doen . Twee stuks fruit is genoeg zeggen ze , maar 4 keer fruit is denk beter dan vele zakken chips. Al zit in fruit veel suiker en chips zout wat nauw beter is tja .
Vanochtend 88.5... Schiet mij maar lek 😂😂 in iedergeval wil ik er volgende week dinsdag echt onder zitten (moet ik naar de diëtiste) Hier druk dagje : 9.00 uur pre logodepie omdat mijn zoontje geen stukjes en brood wilden eten. 1x geweest en meneer eet brood mits hij het zelf mag doen en een dicht gevouwen broodje geen stukjes krijgt Om 11.30 consultatie bureau En dan snel boodschappen doen , langs mijn moeder die is door haar rug gegaan en kan niks al paar dagen dus even stofzuigen voor haar en boodschapjes doen , en vanavond komt mijn schoonvader eten en song festival kijken Heeeeeerlijk zown een vrije dag Ik wil eigenlijk als vriend en schoonvader terug zijn even sporten maar of ik dat ga redden....
klinkt gezellig druk pluisjee. En nee schiet je niet lek , komt wel goed veel geduld dan kom je er wel . Menu: o: 1 broodje vruchtenhagel . l: 3 broodjes vruchtenhagel. t: fruit a: aard, bonen , schnitzel. t: ? En mis sporten eerst hele dag werken .
Lang hier niet geweest.. Hoi Blike en Louan! Hier zit ik nog steeds op 79,5 maar dus gelukkig geen 80 meer op de weegschaal gezien! Gisteren level 3 van 30 Days Shred gedaan, ging goed al was het zwaar. Zit te denken om me weer aan te melden voor badminton( tijd gedaan) en dus het hardlopen weer op te pakken. Merk dat ik 30 Days Shred soms saai vind omdat ik vaak hetzelfde level doe en de oefeningen dus hetzelfde zijn.. O: smoothie met banaan, bramen, magere yoghurt, havermout en honing T: rihstenwafel en cappuchino L: 4 crackers met huttenkase en komkommer T: weet ik nog niet A: iig verse tomatensoep en verder weet ik het nog niet.. Sorry heb niet meer onthouden wat iedereen heeft geschreven.. Ga vandaag pr
Ja idd Marnat...in fruit zit weer suiker. Het is ook nooit goed he, haha! Mijn menu voor vandaag: O: 2 knackerbrod met geraspte kaas en hagelslag T: Appel L: 2 boterhammen, 1 met kalkoenfilet met kaas en komkommer en 1 met ham. Sinaasappel T: 3 volkoren biscuitjes, A: Stampot zuurkool met klein stukje worst Vanavond weer 2 uren lopen. Morgenvroeg ben ik vrij, hoop dat om 10 uur nog even bootcamp te kunnen doen en dan heb ik daarna mijn tweede sollicitatieronde voor de politie. Ben al behoorlijk nerveus aan het worden
Bedankt voor jullie warme welkom terug. Morgen is mijn weegdag, hoop echt dat ik dan onder die vreselijke 90 zit.... dat is echt lang geleden! Afgelopen weekend was niet zo best, barbecue en uit eten geweest. Rest van de week ben ik wel goed bezig geweest, dus hoop gewoon op weer wat eraf! Vandaag dagje vrij, straks even boodschappen doen, wil vanavond een pizza maken met bodem van bloemkool, zag ik laatst ergens, ben benieuwd of dat wat is. Lovely: Die rotongi ook altijd hé? mamavanjuul: Ik eet juist te weinig fruit... kan mezelf er echt slecht toe zetten... spannend die sollicitatie Lindah: Ik ga ook beginnen met hardlopen, lijkt me heerlijk om te kunnen
Thnx dames! Vandaag 75.4, zolang het naar beneden gaat met wat voor getal dan ook, ben ik al blij. Diëtiste hielp bij mij ook hoor! Mijn beste vriendin is diëtiste dus daar ben ik voor mijn zwangerschap geweest. Ben zo 11 kilo kwijtgeraakt. Wat betreft fruit. Ik pak wat aardbeien, wat druiven en een halve banaan per dag. Meng ik door de yoghurt (2scheppen) heen met handje studentenhaver. Zit er goed vol van! o: 2 cracottes met dun laagje pindakaas t:schaaltje fruit, yoghurt, studentenhaver l: 1 geroosterd bruin brood met sandwichspread t: ? a: kip met groenten Fijne dag dames!
Morgenvroeg ben ik vrij, hoop dat om 10 uur nog even bootcamp te kunnen doen en dan heb ik daarna mijn tweede sollicitatieronde voor de politie. Ben al behoorlijk nerveus aan het worden Spannend!! Wat leuk, bij de politie!! Heel veel succes voor morgen! @ Blike; Heb vorig jaar 'lopen met Evy' gedaan en dat was me echt goed bevallen. Wil dat nu weer op gaan pakken maar dan met mijn eigen muziek.. @ Lovely, ja die ongi.. Weet er helaas alles van..
mamavanjuul@ veel succes morgen. spannend! hier ook ongi. bah had er helemaal nog niet bij stilgestaan maar de weegschaal gaf het met 69 duidelijk aan vanmorgen blegh! hier vanavond tweede avond van de a4d. hopelijk geen regen en wat minder wind als gister. menu vandaag@ o brinta t snack a jack l 3 boterhammen en een ei t biogarde en cracker d spruitjes ( tja is er weer voor whaha) zilvervliesrijst en filetlapje
Hai dames! Pluisjee lekker dagje zo! Blike hoop het, onder de 90, dat motiveert ook! Hier vandaag niet gewogen (jaja, knap he ) verder weinig beweging deze afgelopen 2 dagen (wel gewerkt maar toch), dus morgen flink stuk wandelen en thuis wat oefeningen en do en vrij sporten! Dagmenu: O: Yoghurt cruesli en noten T: Niets, was te druk bezig.. L: Meergranen broodje tonijn salade T: Appel, en een halve soepstengel (hongerr, aten laat) A: Broccoli burgers, vega worstjes en gebakken aardappeltjes (een beetje)
Hier weer aan de cherry tomaten waren 39 cent bij lidl Mamavanjuul: komkommer pakken in plaats van 4 keer fruit. Succes morgen duimen rollen. Hier helemaal kapot totaal uitgeschakeld niet gesport morgen weer een dag. Huishouden wel gedaan met moeite zo moe pfff. Net nog wel voorraad boodschappen gehaald . morgen de rest uit pakken na mijn werk.
Vanmiddag lekker sporten . na sport mis nog cracker . Menu: o: 1 broodje vruchtenhagel. l: cornflakes t: fruit a: Aard, prei , gehaktbal. t: komkommer
Hier vandaag binnenshuis wat oefeningen. Morgen sporten O: 2 VK crackers T: Fruit L: 2 Vk boterhammen T: Fruit A: Uiteten.
Loan welkom! Mamavanjuul: succes morgen! Ik voel me al wat beter gelukkig, was even helemaal down omdat we deze maand weer niet zwanger waren. Maar heb mezelf een schop onder de komt gegeven, heb 2 prachtige gezonde kinderen en ben daar al ontzettend dankbaar voor.
Lovely83, helemaal naar dan, menstruatie opzich is al naar genoeg, laat staan als je hem niet verwacht. Hopelijk heb je snel een positieve test in je handen meis! Hier net geprobeerd wat te sporten, wilde tabatha training volgen, maar mijn dochter liet het niet toe en ging de hele tijd voor me staan/liggen en aan het matje trekken.. leuk Nu alleen wat buikspier oefeningen gedaan en straks wanneer ze op bed ligt de training.
Hoi meiden. Ik lees ook nog dagelijks mee hoor. Maar heel vaak op mn telefoon en ik heb zó'n hekel aan typen op dat ding Bij mij gaan de onsjes er zeer langzaam af.. Nu heb ik de eerste 50 pagina's van dit topic even doorgelezen en zag dat het er bij jou, Tina, in het begin ook langzaam maar gestaag vanaf ging. Ik sta nu op 76.6 en begon hier met 79. Eerder in het jaar heb ik zelfs de 80 aangetikt.. Ik voel wel dat mn broeken wijder gaan zitten en mn riem kan een gaatje strakker, dus ergens is er wel resultaat Nu sport ik ook lekker, dus wss komt er ook spiermassa bij? Dan zullen de kilo's op de weegschaal ook minder snel gaan dan de centimeters op het lijf.. Menu; O- overnight oats met wat crunchy spelt, wat amandelen en 2 paranoten. T- banaan. L- (na het sporten) 4 craquottes met gerookte zalm en rode ui. T- komkommer en cherry tomaatjes D- ik denk groente met kip T- 2 kleine blokjes extra pure chocolade Ik zal proberen om later vandaag wat uitgebreider te reageren, dan start ik mn laptop ff op
Goedemorgen, Vervelend Lovely83, hopelijk snel een positieve test voor jullie! Mamavanjuul succes! Spannend! Als ik gewoon netjes eet dus niet te weinig gaan de onsjes ook langzaam hoor maar daar ben ik nu heel blij mee! Ik kan het ook sneller laten gaan dat heb ik al vaker gedaan, ik kan zo 3 tot 4 kilo in een week afvallen als ik zou willen maar dan blijf ik gewoon aan de gang. Ik val crashend af tot de 70 dan hou ik het niet meer vol en 2 weken later zit ik dan weer op 74 75 en daar ben ik nu echt klaar mee. Dan maar gestaag maar dat het weg blijft, wil ook niet eeuwig lijnen zeg maar. Ik wil ook proberen niet elke dag op de weegschaal te staan, hoe doen jullie dat? Ik denk dat ik ga afbouwen naar ma wo za wegen, dat een paar weken en dan nog maar 1x per week. Ik merk dat mijn motivatie meteen wegzakt als ik de dag erna niets ben afgevallen of zelfs ben aangekomen maar ook motivatie krijg als ik zie dat ik ben afgevallen, moeilijk haha. Menu: o 2 cracottes met pindakaas t handje amandelen l 1 boterham vruchtenhagel t ? a braadworstje met sla Fijne dag iedereen!