Haha, die dingen staan hier ook in de buurt! @marnat: goed bezig meis, je bent wel een volhouder hè! Vorig jaar samen begonnen weet je nog? Knap hoor petje af! Hier een slechte dag qua eten of valt een broodje van de Subway wel mee ik heb het zo druk, dat het eten er bij in schiet en vandaag koos ik even voor snel. Nu wachten op mijn sportpas en dan maandag los!
Mamajuul: Ja weet ik nog de aan houder wint he . Jij rustig beginnen he gaat dat snel met de kleine al weer twee maand. Ik blijf door gaan want wil geen hoge bloeddruk en ook die cholesterol niet meer hoog hebben . En voel me er goed bij manlief is nu ook aan het afvallen gaat ook mooi 4 kilo er al af . Zal wel mee vallen meis anders morgen weer aan passen . Of Lekkers minder vanavond .
Marnat ben je al lang bezig dan met afvallen? mamavanjuul, maandag aan de bodypump? Is het ook les mills of een andere variant? Gisteren de hardcore abs gedaan, waarbij er gelukkig een variant werd gegeven voor als je wat minder hardcore bent . Ik heb gisteren niet op de loopband gestaan. Ik heb last van duizelingen. Ik denk bloedarmoede, omdat ik al drie weken ongesteld ben. ik heb zo een afspraak bij de huisarts.
Nee ik heb er ook geen fijn gevoel bij. Ik maak me ook best wel zorgen. Ik ben fan van les mills. Van die lekkere foute muziekjes. Ik heb nog steeds als ik bepaalde muziek hoor dat ik mezelf lunches zie doen .
astre@ effe langs de huisarts joh. 3 weken ongesteld is niet fijn hoeft niet gelijk iets engs te zijn hoor. weegschaal was weer lief vanmorgen. 95,1 ga dalijk met mn moeder naar intratuin. morgen weer lekker sporten, heb nog geen spierpijn van gister maar kan nog komen natuurlijk. menu vandaag word ongeveer dit: o: 2 boterhammen met 20 plus smeerkaas en 1 met leverkaas. plak ontbijtkoek. t: waarschijnlijk alleen een kop thee l: salade met gerookte kip van rauwkost, rucola, tomaat, komkommer etc etc. 2 crackers erbij t: magere yoghurt d: hutspot met rundergehaktbal. t: niks of paar olijven
Hahaha inderdaad! En lekker mee blèren Pff....hier een drama ochtend met onze peuterdochter....ik moet zelfs nog ontbijten. Van ellende al 4 koppen koffie op Baby zal zo ook wel komen.... Soms heb je van die dagen
Tina: Veel plezier met je moeder . Op naar de 94 kilo meis ga zo door . Mis dat je in dec wel onder de 90 zit . Astre: Ja ik ben al een jaar bezig samen met mamajuul zo als we zeiden . Alleen zij had een prachtige pit stop Succes bij de arts en idd hoeft niets ernstigs te zijn. Hier gister bij mijn ouders geweest en samen lekker hazelnoot gebakje gehad mmm. We vonden dat we die verdiend hadden , we zijn nu pressies 1 jaar en 9 maand gestopt met roken .Train hem er vandaag wel af , heb daarna niks meer gegeten . Weet je we schaamden ons ook niet dat we dat deden. Huishouden zo meteen en sporten vandaag . menu: cornflakes , twee broodjes ei met ei kruiden zonder zout , Mis fruit tussen door , warm: Aard, prei en varkenshaasje . en aardbei pudding.
lekker he een keer genieten van een gebakje marnat! haha zeker verdiend meid. stoppen met roken valt niet mee. mamavanjuul@ hopelijk vandaag en betere dag. ik had dat maandag. jeeeeej hier vanmorgen 94.9! dus zo meteen op de sportschool waarschijnlijk 94,4. dalijk weer lekker uurtje sporten al is het dan allemaal wel haastje repje eerst kids naar school, naar de bakker, gauw de supermarkt in voor paar dingen en dan snel naar de sportschool. fijne dag allemaal
oja menu vandaag o: brinta t: banaan l: magere yoghurt en drie crackers t: plak kruidkoek d: vanavond simpel soep met brood ivm zwemles dochter t: blokje kaas ( 20 plus) of wat olijfjes
Tina: Kijk daar is die 94 al gaat mooi zo , weeg je elke dag? Of 1 keer in de week net als wij . Ik had vandaag weeg dag en de weegschaal was wel lief een ons er af . 68 kilo gaan weer voor de 67 , blijf wat hangen ook niet erg . Maar zou die 66 graag willen die komt wel. Door blijven sporten hoef je niet altijd maar af te vallen ,sporten doe je ook om fit te blijven . Want als ik dan weer na mijn lichaam kijk dan word de buik wel lekker strak . Morgen mag manlief weer ben benieuwt . Menu: 1 Broodje met kaas, cornflakes ,warm word simpel gyros op pita broodje . En tussen door cherry tomaatjes denk ik. En het is weekend , wat het aan lekkers word geen idee nog . Mis wel biertje mmm. Wat drinken jullie nu tijdens het afvallen ? Pas je dat ook aan , daar zitten ook kcal in. Ik drink veel water flesjes koffie en soms spa door de week. Weekends een sapje of wat anders. Mis sporten buikoefeningen of ik doe niks vandaag .
Gisteren naar de huisarts geweest. Ik heb een verwijzing voor de gynaecoloog, omdat dit keer nummer zoveel is dat ik wekenlang menstrueer. Verder nog een 'gezellige' kuur hormonen om de bloeding te stoppen en heb ik ook nog bloedarmoede. De komende dagen even rustig aan doen met sporten.
Dat klinkt niet fijn. Ik zag je topic gisteren. Had jij daar een tijdje terug ook al niet een topic ober geopend of was dat iemand anders? Goed eten, Floradix nemen.
ja ik weeg elke dag. misschien niet helemaal slim maar het motiveert me wat meer. gek genoeg woog ik nu op de sportschool net zoveel als thuis. ik drink alleen water, thee en s avonds glas cola light. af en toe in het weekend bv 1 wit wijntje. astre@ vervelend zeg.. hoop dat je snel weer de oude bent
Tina: Als jij je er goed bij voelt elke dag te wegen , moet je dat doen . Ik doe het niet heb dan net het gevoel te veel te willen zo van moet er nog meer af hebben . 1 Keer in de week mij genoeg je schommelt ook per dag . Ik heb wel het gevoel nu ik moet sporten alleen omdat ik 68 ben en niet die 67 zie. Dit is even een gevoel kan ook zo weer weg waaien en ik sport niet . Zo van ik gooi hem er nog af ook zo iets gebeurt vast niet . Of als manlief morgen meer als mij kwijt is wil ik er ook nog wel eens op gaan. Heb de kleren er voor aan dus kan kort sporten en buik oefeningen doen . Hoef in huis niks te doen heerlijk door me te vervelen kan maar zo dat ik het doe. astre: hoop ook dat je je snel beter voelt en ze je gerust kunnen stellen .
Ik denk dat ik even een stapje terug moet doen....ben al 2 dagen ontzettend trillerig en zweet me kapot! Bang dat mijn lijf er nog niet helemaal klaar voor is...
Ik ga inderdaad even goed op mijn eten letten en even uitzoeken wat nu belangrijk is. Ik heb ijzerpillen op recept gekregen. Weet jij of het zin heeft om hier floradix bij te gebruiken? Mamavanjuul wat vervelend zeg. Doe lekker rustig aan en zorg goed voor jezelf!
Ja, ik vind van wel! Ik had veel bloed verloren bij de bevalling en mijn hb binnen 1 fles Floradix opgekrikt van 4 naar 8. Staalpillen ben ik niet mee bekend, maar ze zijn nogal belastend voor de maag. Heemijzer uit dierlijke producten wordt veel beter opgenomen door je lichaam, zo'n 25%. Neem dan rund of lam. Calcium remt de opname van heemijzer. Van non-heemijzer (uit groenten en granen) wordt 10% opgenomen. En wordt beter opgenomen door vitamine C. Ik zou ook kiezen voor een goed probiotica-product, want als je een slechte darmflora hebt, wordt niets goed opgenomen. En een mineralencomplex zou ik ook aanraden.
Ik heb vanochtend gesport. Tijdens het opwarmfietsen zweette ik me al dood; ben niet fit; heb oorpijn en opgezette lymfeklieren. Krachttraining ging wonderbaarlijk goed gek genoeg. Ben daar weer verder mee gekomen, meer gewicht, nieuwe dingen. Zoon speelde vanmiddag met een vriendje, dus heb ik na de sport heerlijk geshopt met een vriendin en een terrasje gepakt. De Chardonnay smaakte fantastisch!
Zwaai! Na een een uurtje basketbal met zoon nu patat aan het bakken. Na 8 weken eindelijk een vette hap .