menu: o: 1 broodje kipfilet l: 3 broodjes kipfilet t: fruit a: aard , rodekool en kipfilet t: ? Goede instelling louan en waar een wil is is een weg .
Morgen! Hier vandaag werken en thuis wat oefeningen doen. O: Crackers T: Komkommer L: Yoghurt met cruesli T: Fruit A: Weet ik nog niet.
Goeiemorgen allemaal, Heerlijk weekend in Duitsland achter de rug, wel geprobeerd er op te letten, maar met twee bbq's was dat niet gemakkelijk, dus heb wel gezondigd... Toch nog een klettersteig gedaan van twee uur, dus daar nog wel wat calorietjes mee verbrand. We zullen zien, morgenochtend op de weegschaal, vandaag maar even een streng dagje. Tina: Mooi resultaat zeg! En 1 a 1,5 kg per week afvallen is echt veel joh! Hoe heb je dat gedaan?
Hier zo na een lang weekend en ongesteld zijn is er een kilo bij ipv eraf. Zucht....zal er volgende week wel weer af zijn, maar het afvallen wil hier echt niet. Misschien toch eens langs de huisarts en een doorverwijzing vragen naar diëtiste ofzo... Met 1,72 is 75 kg nog steeds te zwaar!
pff dat is balen mamavanjuul, vooral als je zo goed bezig bent! Maar houd er rekening mee dat het gewoon allemaal vocht is ivm je ongesteldheid...
Goedemorgen! Toch Marnat? Ik weet gewoonweg niet hoe ik me bij een bepaald gewicht zal voelen maar het is wel fijn te zien dat je in ieder geval op een gezond gewicht zit. Spannend Blike! Wat denk je zelf? Mamavanjuul, wat vervelend, een afspraak bij een diëtiste kan nooit kwaad. Je blijft wel op gewicht toch? Misschien iets anders doen qua sport of voeding waardoor je je lichaam weer even wakker schud? Hier vanmorgen de weegschaal niet kunnen weerstaan, 74,5 gaat mooi naar beneden. Ik hoop zo dat ik dit lang kan volhouden, ik vind het prima hoe het nu gaat. Menu o : 2 rijstwafels, 1 kipfilet, 1 met ossenworst t : schaaltje fruit, noten en joghurt l : 2 cracottes met dun laagje pindakaas t: 2 of 3 dadels a: kip met groenten
Louan: Goed bezig hoor, al zou ik het niet tot het avondeten kunnen volhouden met wat jij eet. Maar als dat jou wel lukt, prima toch? Ik weet het echt niet qua weegschaal, ik hoop in ieder geval dat ik niet ben aangekomen, dat zou ik echt een domper vinden. Denk niet dat ik ben afgevallen, maar gelijk gebleven zou ik prima vinden! We shall see
iedereen goed weekend gehad lees ik. mamavanjuul@ voor jou vind ik het echt balen.. doe je zo je best en dat er dan niets afgaat. blike@ echt een ijzeren discipline hebben en veel sporten maar heb ook mn moeilijke momenten gehad hoor. hier gister uiteindelijk naar de griek geweest. maar vanmorgen toch keurig 68,2. ongi weer helemaal weg. gister niet gesport en niet meer gewandeld. gewoon niet van gekomen. heel misschien vanavond wandelen als man op tijd thuis is. anders morgen sowieso weer heerlijk sporten. nu al zin in! ga nu eten... honger!
Het is gewoon heerlijk dat je naar de Griek kan zonder daar meteen weer flink van aan te komen. Het hoort er toch ook wel bij om af en toe iets lekkers te eten of uit eten te gaan. Dat wil ik dus ook, maar ben goed op weg. @blike komt vast goed! Wel knap dat je zelf niet weegt, of wel? klopt vandaag is best weinig heb het net ingevoerd. Heb dus wat toegevoegd, wel een koekje haha en als je je bedenkt dat dat ene koekje al 100 kcal is pffff. Voorheen at ik zo de helft van rol op. Ook koffie caramel extra. Ik probeer 300-400 onder mijn behoefte te eten. Er moet vandaag dan eigenlijk nog wat bij maar dat doe ik niet. Waarschijnlijk eet ik in het weekend toch meer
Zoo inderdaad hé? nu ik alles invoer schrik ik er soms ook van hoeveel calorieën er in sommige dingen zitten, zelfs dingen waarvan je het helemaal niet verwacht... En was eerlijk gezegd vergeten om op de weegschaal te staan, had al ontbeten...
Haay meiden.... Hier een lekker weekend gehad rustig aan gedaan en niet echt gezondigd. Op zondag na heerlijk shoarma gegeten hihi. Weegschaal 87.4 dus netjes.... Maandag wel lekker gesproten , zondag stuk gelopen. Vandaag diëtiste en ik was daar echt precies 88 met kleren aan. Zo blij dus netjes die 4kilo bij haar afgevallen. Over 4 weken terug en 85 kilo streven. Thuis weg ik naakt voor ik me aankleed sochtends. Menu : O. 3 crackers met mager beleg T. 2 mandarijnen L. 2 boterhammen en een gekookt ei T. Stukjes komkommer met snoeptomaatjes A. Taco's met veel groente & kip T. Ik zit nog vol , denk een glas optimel.
Mamavanjuul: Vervelend dat het niet wil , eet je mis niet gevarieerd genoeg? Of te weinig dat je daarom aan komt ? Of toch meer op de verpakkingen kijken wat er in zit. Of te veel suikers en vet ? Pluisjee: dat gaat lukken die 85 kilo meis zet hem op .
hier effe moeilijk momentje...gebeurt me niet vaak maar heb trek.en wel in koeken. Groooote koeken. Chocola en ijs! maar doe het uiteraard niet maar m'n maag knort. Heb nu een hand noten op dus hopelijk zakt de trek zo. Als de weegschaal morgen ook gunstig is morgenavond iets lekkers ongezonds weer. Zal je zien heb ik er dan geen zin in whaha
neem je nu de koek en morgen de chocolade met ijs en daarna weer netjes houden. Vrijdag viert s vader zijn verjaardag nog en dan neem ik rustig een gebakje en hapjes mis ook nog . En nichtje komt spelen en slapen het weekend en dan eet ik rustig chips mee . Pas ik nu wat aan en anders de week er op weer .
Hai allemaal, Nou, vanmorgen op de weegschaal gestaan en was 88,7 dus -200 gram in één week. Niet veel maar ik vind het wel prima, gezien het afgelopen weekend. Deze week er weer flink tegenaan. Pluisje: Toch wel fijn zo'n dietiste denk ik, echt een stok achter de deur. Krijg je daar ook recepten oid? Of is het puur meten en wegen? Tina: En? heb je de koeken nog kunnen weerstaan? Hoe was het op de weegschaal?
haha idd de koeken kunnen weerstaan. wel 2 schuimpjes op voor de smaak. weegschaal vanmorgen 67,9 dus prima. vanmorgen full bodytraining gehad. heerlijk, voel mn armen nu nog. vrijdag lekker weer! wel benieuwd morgen... wil er echt niet meer af hebben dus even echt goed eten vandaag en morgen.
Hallo dames, Blike zolang het naar beneden gaat is het goed toch? Marnat leuk weekend voor de boeg dus en wat chippies mee eten moet kunnen! Ik hou echt van chips. Chocolade en snoep heb ik niet veel mee maar chips hmmmmm Tina je blijft maar afvallen wel lekker maar begrijp dat je een grens hebt. Je doet nu meer kracht waarschijnlijk verbrandt je daardoor toch wat meer? Hier slecht dagje. Kleine vanmorgen peuterspeel, ben daarna meteen boodschappen gaan doen. Heb laat ontbeten. Daarna gaan spelen bij een speelparadijs en weer laat thuis. Slecht gegeten in de zin van veel te weinig en heb ook veel bewogen vandaag. 7 km gefietst en meer dat 12000 stappen. Ik kom met eten rond 700 kcal uit. O: schaaltje fruit, noten, yoghurt T: niks L: 2 bruin broodjes met hagelslag, koffie T: niks A: oosterse wok groenten met grillburger zonder brood wel plakje kaas
menu: o: 1 broodje ceverlaat L: 2 broodjes ceverlaat t: fruit na sport twee crackers pindakaas 3 snoepje a: aard, franse bonen en sausijsje . t: zilveruitje mis zakje chips Lekker gesport buikoefeningen weer wat nieuws op gezocht . Morgen weer twee delen er van doen, + workout . Nichtje heeft zin om bij ons te slapen we gaan ook naar een speeltuin [ dat weet ze niet]
louan: Wow! 700 cal is wel echt heel weinig hoor, maar gelukkig heb je dat zelf ook door! ik probeer altijd tussen de 1200 en de 1500 te gaan zitten. Ik ben ook echt een chipsliefhebber, dat moet ik gewoon ook echt niet in huis hebben.... Daarnaast heb ik bodemdrift, als de zak open is, moet die leeg.... hele slechte eigenschap Tina: Dat is lastig zeker, om dan stabiel te blijven als je al die tijd zo je best hebt gedaan om af te vallen! Zeker een mooi gewicht! Hoeveel ben je er nu afgevallen? Marnat: Veel plezier met je nichtje in de speeltuin! Hier vandaag lekker dagje thuis wat omrommelen, misschien vanmiddag nog even met de kids lopend naar het dorp als het weer wat meezit. Vanavond even op de loopband, of als vriend thuis blijft even naar de sportschool, dat weet ik nog niet.
Jeetje jij gaat echt nog steeds goed zeg! Gister op de sportschool alles weer laten meten en mijn vetpercentage is wel naar beneden gegaan. Zit nog wel te hoog, maar goed, daar werken we aan. BMI was net iets te hoog zei hij, 25,6 @pluisje: wat doe je zo al bij de diëtiste? Ik wijt het niet afvallen maar aan het ontzwangeren en aan het feit dat ik nog borstvoeding geef. Had het er gister met mijn man over en hij vindt het maar onzin dat ik er zo mee bezig ben. Volgens hem eet ik eerder te weinig dan te veel.