ziet er idd al stuk beter uit! alleen persoonlijk zou ik nog iets meer groente bij je avondeten nemen en bv 1 aardappels, 1 opscheplepel rijst oid. ( volkorenvariant) zeker als je 3-4x gaat sporten heb je je koolhydraten nodig anders val je om! ga zeker een keer met iemand meelopen op de sportschool. daar zijn ze voor, worden ze voor betaald en als je iets niet goed doet heb je A: kans op een blessure en B als je het niet op de juiste manier doet werkt het ook niet. veel succes!
Thnx het voelt ook meer verantwoord. Ik ga die koolhydraten toevoegen want heb ook wat calorien over dus kan makkelijk.
Hier erg leuk gehad met nichtje ze heeft genoten , en wij ook . We hebben ons netjes gedragen wat eten betreft afbak broodjes chips schaaltje voor mij en manlief en ieder twee chocolaatjes mmmm. Menu: o: 1 broodje jam l: cornflakes t: fruit a: aard, spruiten , gehaktbal. t: zilveruitjes of niks . Sporten van middag .
hier na een wat minder gezond weekend vandaag ook weer in het regime. reageer later uitgebreid marnat@ fijn dat je gezellig weekend heb gehad
Hallo meiden , Ik ga zo even alles terug lezen want heb het zo druk gehad. Kleine man was ziek , ik was ziek en man is nu thuis ziek. Heb vorige week alleen maandag gesport en ga morgen weer ( als ik op tijd uit mijn werk ben vandaag). Weegschaal vanochtend 87.4 dus redelijk stabiel niks eraf maar ook niks er op. Dus voor een week niet sporten en redelijk slecht eten ( niet perse vet maar gewoon minder regelmaat). Deze week ben ik ook druk want mijn (stief) vader is op vakantie dus ik moet openen en sluiten. Dus elke dag van 8.30 tot 17 uur. Dan nog naar huis & kindje halen dus rond 18 uur een keer thuis. PFFF ben blij als de week om is. Ik reageer vanavond of morgen ochtend even wat uitgebreider.
Goedemorgen dames! @marnat heerlijk zo een weekend! @tina zo een weekend kan jij wel hebben! Welke maat draag je nu eigenlijk? Meende ooit gelezen te hebben dat je nooit meer in maat 34/36 zou passen, volgens mij zit je daar nu aardig in de buurt. Dat zeg ik nu ook hoor, dat ik nooit meer of niet meer zo slank hoef te zijn. Maar ik denk dat ik heeeeeel blij ga zijn mocht ik ooit weer 62 wegen haha @pluisje, wat vervelend al dat ziek zijn bah. En een drukke week voor de boeg. Vliegt zeker voorbij hoor! @hier, raar en vreemd weekend. Zaterdag de ommezwaai gemaakt en meer gaan eten EN ben gaan sporten. Had 5,5 km gelopen in 40 minuten (350 kcal) vind dat best ok toch voor iemand die niet structureel sportte. En zondag een uur intensief Zumba gedaan. Zaterdag 75.2 en vandaag 75.1 niet veel eraf maar ik laat me niet ontmoedigen. Kun je eigenlijk teveel sporten? Ik heb voor deze week 4x 1 uur en 45 minuten. Menu vandaag 1200-1300 kcal: o : 2 bruin brood, 1 met pindakaas 1 met gekookte gelderse worst t : gekookt eitje l : fruit, kwark en handje studentenhaver t : rijstwafel met cheddar cheese a :sperziebonen en talapia filet t: ? Fijne maandag iedereen
hahaha nee helaas... geen 34/36. daarvoor heb ik na drie kinderen iets teveel heup gekregen maar zit nu meestal in 38.al vind ik vaak een broek van 40 nog lekkerder zitten. ligt een beetje aan het model en het merk. van boven ook 38/40
Pluisjee: Hopelijk knapt je man ook gauw weer op , en succes morgen met sporten . Tina: hier ook maat 38/40 , 40 zit soms wat wijt maar wel lekker . Mis dat 36 ook kan nog niet geprobeerd . Hier heerlijk gesport : 25 min buikoefeningen , 30.35 cardio . 55,35 in totaal ik kan er tot woensdag weer tegen . Nu lekker douchen en dan gehakt ballen draaien .
menu: o: 1 broodje jam. l: 3 broodjes jam. t: fruit. a: chil con carne voor mij en manlief witlofschotel uit de vriezer . t: ?
Nou, weekend is achter de rug... zondag toch weer niet zo'n beste dag gehad, had me zóó voorgenomen om me in te houden, maar ben toch weer overstag gegaan voor nootjes (mijn zwaktepunt) en 'savonds met z'n allen nog lekker chinees besteld. De rest van de week ben ik trouwens wel goed bezig geweest, vandaag nog even mijn best doen en dan morgenochtend weer op de weegschaal. Mijn vriend (ah nee, mag nu verloofde zeggen ) is ook behoorlijk afgevallen... Hij weegt nu net onder de 100 kg. Hij is erg lang en gespierd maar had een behoorlijk buikje, die is er nu bijna af Pluisje: Hopelijk alweer wat beter bij jou in de ziekenboeg? Inderdaad een drukke week! Succes!
Goed bezig iedereen! Ik val qua kilo's niet zoveel meer af, wel in vetpercentage. Is allemaal spier voor terug gekomen en dat zie je ook. Het is wel hard werken vind ik. Soms heb ik geen tijd om te sporten en dat is wel funest voor mij, omdat ik ook goed moet en wil blijven eten. Anders word ik chagrijnig en ga ik snaaien. Ik neem nu wel vaker eiwitshakes tussendoor, omdat ik anders niet aan mijn eiwitten kom, want veel eieren of vlees kan ik echt niet eten, dan protesteren mijn darmen. Ik eet sowieso 1 maaltijd koolhydraatvrij, soms 2. Voorbeeld: Ontbijt: Noten en fruit met volle yoghurt Of een shake Lunch: Salade met kip of vis Of een groene smoothie Avond: Veel groente, vlees en een koolhydraatbron Tussendoor: Rauwkost Fruit Hand noten Shake En als ik heb gesport neem ik vaak nog twee speltcrackers met kipfilet of slankie, anders val ik om. Ik kom zo op ongeveer 1800 kcal uit.
Goedemorgen! Hier weer onder de 75..74.9 dus het gaat wel haha, vanavond weer flink sporten, heb er zin in. Tina dat is sowieso een mooie maat toch. Ik zit nu gemiddeld in 40 beneden en 42 boven. Ligt ook idd aan het merk. En maat zegt ook niet zoveel natuurlijk het moet vooral goed zitten en bij je figuur passen. @Blike valt vast mee! @ Dappertjedik heb je wel je streef al bereikt? Menu vandaag: o : 3 cracottes, 1 cheddar, 2 osseworst t : gekookt eitje l : schaal fruit, kwark en handje studentenhaver t: rijstwafel met? kopje koffie latte a: lams met veel groenten t : ? Ik moet even tellen op hoeveel ik kom anders voeg ik nog wat toe. Strak maar ff boodschapjes doen.
Hier na het weekend 74,5. Vanaf ga ik het anders doen... O: eiwitshake (brr...moet ik even aan wennen) T: komkommer L: 2 Kräckers, met kaas, komkommer en ei, 1 met leverpastei T: geen idee A: Bloemkoolschotel T: noten Straks eerst wat ongezouten noten halen. Zou 2 eiwitshakes nemen op een dag, maar moet er even aan wennen. Zondag en gister gesport en man o man, wat een spierpijn! Vandaag even een rustdagje en morgenavond weer sporten. Dan donderdagavond met manlief hardlopen en misschien vrijdag weer sporten. Zaterdag rust en dan zondag weer. Ga vrijdag in ieder geval bloed laten prikken op hormonen, mineralen en vitamines. Nog 3 kg te gaan voor een goed bmi!
Nee! Maar mijn figuur is wel heel erg veranderd. En uiteindelijk gaat het me daarom en niet om de kilo's.
Heb net gelunched met een bak volle yoghurt met allerlei lekkers erin: Banaan, zonnebloempitten, walnoten, rozijnen, ongezoete gedroogde cranberries en kokos. Daar kan ik wel even op teren!
@Dappertje: jij neemt ook eiwitshakes? Welke en hoeveel op een dag? Wat eet jij er wel bij en vooral wat niet? Ben me wat aan het orienteren.
Mijn trainer heeft mij Isolaat Perfection geadviseerd. Ik heb de naturel. Nee, dat is echt niet te drinken, dus doe ik er Superfruit Mix doorheen, dat is puur fruitpoeder, dan wordt het nog iets. Ik neem er nu 1 op een dag als vervanging van een maaltijd. En als ik krachttraining gedaan heb 2, als extra, niet als vervanging, want dat spul vult voor geen meter en als ik honger heb, ben ik de hele dag liflafjes aan het snaaien! Ik ben nu dus wat koolhydraten aan het afbouwen. Ik eet wel volle yoghurt, kwark en kaas (met mate). Plakje rosbief of kalkoenfilet tussendoor. Gekookt ei word ik niet blij van. En als ik cardio gedaan heb, eet ik wel wat speltcrackers oid, want anders ga ik trillen en geeuwen, voor mij echt een teken van koolhydraattekort. Maar ik geen brood/muesli/cruesli meer.
goed bezig allemaal meiden. echt ook jullie komen er wel! hier lekker spierpijn van zondag nog. morgen weer lekker sporten. heerlijk nu al weer zin in. menu vandaag@ o 1 roggebrood met hummus en cracker met kip t rijstwafel l 3 volkorenboterhammen en een ei t kwark met ananas d aardappeltjes uit de oven, broccoli en hamlap t stukje roquefort en paar noten
Val je met dit menu nog steeds af, Tina? Hoe zit het trouwens met jouw 'cravings'? Tijdens eisprong of menstruatie nooit trek in chocolade of roze koeken? Ik slik nu chromium om dat tegen te gaan. Ik had er nooit zoveel last van, maar de laatste tijd wel, gek genoeg. Ik giet me dan ook vol met water en stop snel iets verantwoords in mijn mond. Hoe vaak zondig jij? En dan heb ik het niet over een blokhe kaas of handje noten, want daar is niks mis mee.
hey dappertje@ ik val hiermee in principe niet echt meer mee af. althans dat is niet echt de bedoeling punt is dat ik nu al mn kwark niet meer op heb. geen honger en ineens is het etenstijd. dus ik moet wel echt mn tussendoortjes eten en dit is een menu van een niet sportdag. morgen eet ik dus nog wel iets meer in de vorm van een boterham extra ofzo. hoevaak zondig ik. nu op dit moment, maar het is nog steeds een beetje uitzoeken voor mij, eet ik ongeveer 1 a 2 x per week iets minder gezonds savonds door de week. maar dan altijd nog met mate dus een schaaltje japanse mix of een schaaltje chips of 1 koek. ( al ben ik niet echt een koekenfan) of klein stukje chocola. op zondag neem ik ook weleens een lekker ijsje bij de ijssalon maar dan ook echt gewoon maar 1 bol. op zaterdagavond neem ik soms ook een schaaltje chips of bakt mn man wat minisnacks maar dan echt maar een stuk of 5 en dan klaar. de rest van de avonden neem ik idd blokje franse kaas, noten, komkommer met hummus, paar augurken etc hier nooit last tijdens ongi van freetbuien. heb ik nooit echt gehad moet ik zeggen.