Hoi dames, Hier erg druk op het werk en thuis ook nog eens met verbouwen. Mamavanjuul: wat balen dat het maar niet gaat. Goed dat je even je resultaten afwacht. Want zo frustreert het ook alleen maar en dat werkt ook niet motiverend. Voor de rest; zo te lezen zijn jullie goed bezig! Ik heb de hele week nog niet gesport, kon de energie even niet vinden. Ga zo met zoon naar de de sportschool hopelijk geeft dat weer energie!
Ja ik denk dat het ontzwangeren, bv geven en schildklier er ook wat mee te maken heeft. We zien het wel. Maar het loslaten lukt toch niet, hahaha! Heb de app van my fitnesspal er maar weer eens bijgepakt en alles van vandaag eens bijgehouden. Heb deze keer ook eens gekeken naar de voedingsstoffen en denk dat ik daar nog wel wat winst kan halen. Mijn doel is 1560 kca voor -0,5kg per week. Dat moet te doen zijn lijkt me. O; Shake met 200 ml volle yoghurt T: Oranjekoek, leidinggevende trakteerde en aangezien ik met de shakes stop L: 2 bruine boterhammen met 30+ kaas en komkommer, kopje thaise kerriesoep T: worteltjes en tomaatjes A; Aardappels, broccoli en schnitzel T: ? Resterend: Calorieën 25 Koolhydraten 30 Vet -5 Eiwit -2 Natrium 1.923 Suiker 34 Vanavond weer even hardlopen....zit nu op het goede conditiepeil voor mijn sporttest, dus dat moet ik nu wel gaan onderhouden!
Nou toeval of niet....74,5 vanmorgen. Zou mooi zijn als het nu eens blijft dalen. Moet trouwens echt mijn best doen om aan mijn kca te komen. Moet nu echt dingen bedenken om te gaan eten. Mijn menu voor vandaag: O: Omelet van2 eieren met champignons en paprika T: aardbeien L: 1 pistolet met filet american, 1 pistolet met kipfilet en komkommer, 1 glas jus d'orange T: Wortels, komkommer en stukjes paprika A: Pasta salade van paksoi Zit nog maar op 1200 kca...Moet dus nog wat vinden voor 355 kca, maar zonder eiwitten en laag in Koolhydraten. Die heb ik al gehad voor vandaag... Dus iemand tips?
lastig is dat he zo zit ik ook elke dag.. al let ik dan niet zo erg als jou op de verhoudingen maar toch enigzins dat ik niet teveel eiwitten en kh krijg. maar wel om op genoeg kcal te zitten. noten? of zijn die ook veel kh? stukje pure chocola? hier vanmorgen weer 66,4 dus niks eraf maar ook niks erbij. en heb gisteravond nog wel een lekker stuk milka chocola op menu vandaag@ o 2 boterhammen met roomkaas en kip en komkommer t plak ontbijtkoek l 3 boterhammen en gerookte zalm met veel rauwkost t bak kwark d aardappels, bloemkool en een kipsate snitzel hiermee zit ik rond de 1600 kcal dus ook nog te weinig vanavond nog maar wat noten en stukje kaas ofzo fijne zonnige dag meiden
Rekenen jullie wel goed dan? Want pistoletjes, pasta(salade) en boterhammen zijn toch aardig wat calorieën. Ik zit rond 1700/1800 als ik normaal eet. Vanochtend weer een bak muesli genomen, daar heb ik dan soms echt zin in. Halfvolle yoghurt, wat gedroogd fruit, 2 cappuccino met halfvolle melk en ik tik al 500 calorieën af!
hier mijn menu vandaag met bijbehorende calorieen https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/dashboard/eetmeter/
Hier een kcal link waar de meeste kcal in zitten. Waar zitten de meeste calorieën in? | Mens en Gezondheid: Dieet Nog 1: Calorieën in je ontbijt en lunch: brood, beleg en fruit | Mens en Gezondheid: Dieet Mis kunnen juli er wat mee de geen die nog veel kwijt moeten. Menu: o: 1 broodje kalkoen filet met honing. l: cornflakes t: fruit. a: aard, bloemkool en worstje + toetje mis. t: zilveruitje
Ontbijt: 387 kca Lunch: 458 kca Avondeten: 362 Avondeten is vooral heel veel groente en 80 Gr pasta Tussendoortjes: 158 kca Pistoletjes zijn 114 per stuk En 80 Gr pasta: 183 Zo staat het in de app
En toch zou ik dat niet durven eten...komt op mij af als een langzamekoolhydratenbom haha..vooral die 2 pistoletjes...ook al is dat niet zo maar ik denk dat mijn lichaam dat niet kan verteren of iig te langzaam. En mijn darmen pffff zo lui als wat meteen een opgezette buik. Maar ik eet wel gewoon weer brood geen gekkigheid met alleen maar crackers meer. En hoe ik vorige week de hele week stil stond en zelfs een beetje aankwam weer. Ga ik deze week als een speer! Maandag begonnen met 75.4 en vandaag 74.5 ik hoop zooooo dat mijn lichaam nu in de verbranding zit. Ik heb een goed eetpatroon en ik sport flink dus er moest wel wat van af gaan. En ik ben blij dat ik geduld had. Nu ga ik nog niet te hard blij zijn, wil eerst deze week afwachten. Als mijn gewicht nu blijft dalen zit ik in een ritme die ik echt weeeeekeeeeen kan volhouden. Ben benieuwd! Menu: o : havermout met melk en een latte t : appel na het sporten l : 2 bruine broden 1 filet americain 1 met garnalen salade t: 2 pruimen koffie a: heel veel groenten met een gekookt eitje en gebakken kipfilet t: handje noten limonde Ik kom nu uit op 1100 kcal daar moet nog smeerboter en olijfolie bij. Ik heb 50 minuten hardlopen gedaan en 475 kcal verbrand. Ik trouwens nog een vraagje. Een heel dom vraagje eigenlijk maar wil het gewoon zeker weten. Op de loopband bij afstand staat dan bijvoorbeeld 5.5 dat is toch 5 kilometer nog wat??
ik gebruik ook nagenoeg geen boter op brood, alleen bij vruchtenhagel, wij koken bijna alles in de stoomoven dus geen olie of boter dan ook nodig. ook hier geen koffiedrinker haha kun je zien wat dat al scheelt allemaal
haha ok dank je dacht ik het toch goed ..sjongejonge! Bijna 7 kilometer gerend vandaag dan haha en ik kon nog verder gaan eigenlijk. Heerlijk dat die conditie weer terugkomt voel me veel beter! Klinkt trouwens goed zo een stoomoven!
Goedemiddag! mamavanjuul: super dat er wat af is, dat geeft weer moed ! Louan: goed gevoel geeft dat hé als je merkt dat je conditie beter word. Gisteren en vandaag gesport! Was weer heerlijk. Ik plaats de komende tijd even geen menu's volgende week donderdag begint de ramadan, dus ben mij nu al aan het voorbereiden door minder te gaan eten. Goedemiddag! mamavanjuul: super dat er wat af is, dat geeft weer moed ! Louan: goed gevoel geeft dat hé als je merkt dat je conditie beter word. Gisteren en vandaag gesport! Was weer heerlijk. Ik plaats de komende tijd even geen menu's volgende week donderdag begint de ramadan, dus ben mij nu al aan het voorbereiden door minder te gaan eten. Tijdens de ramadan blijf ik koolhydraatarm eten en ook sporten. Ga een uur voordat we het vaste mogen verbreken sporten. Denk dat andere momenten op de dag gewoon te zwaar zullen zijn.
louan: goed bezig met 7 km! Hier zijn het toch geen pistoletjed geworden, ze waren op! Nu maar 1 bruine meergranen bol genomen. Beide kanten besmeerd met filet american en paprika, heerlijk!!! @tina: hier wel koffie en thee... Maar alles zwart! Brr geen melk en geen suiker! @lovely: succes met de ramadan! Geloof graag dat het zwaar wordt als je erbij sport!