Sporten en afvallen. Motiveer elkaar.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door TinaTeenslipper, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. louan

louan Niet meer actief

Mvj zolang het maar daalt! Dat is fijn!

Dappertjedik..dat zit meestal wel in mijn avondeten. Maar wist nu ff niks. Ik denk dat het macaroni wordt met veel groenten. Dus dat komt wel goed.

Wat gebeurd er als je verzuurd?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    loan: Mij hoor je verder niet ik zit gewoon even op de schommel hihi.

Mijn lunches is twee broodjes ei geworden had ik zomaar zin in.

Ben wat moe , maar denk toch wat te sporten zo .

3. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Ontstekingen, verstijving, botontkalking, nierstenen en nog veel meer.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames!

Nog leuke plannen voor het weekend??
    Ik ga vandaag even extra streng want ik heb morgen een bbq, en ben gisteren ongesteld geworden, dat is niet zo'n beste combinatie ;)

mamavanjuul:
    Wat een prachtig resultaat! Hopelijk mag ik die van mij ook ooit eens zo posten :)

Louan:
    Goed bezig!

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Tina: geniet van je weekendje weg!
    Mvj: wat een top resultaat!
    Louan: goed bezig!

Hier gaat alles goed, vasten is prima vol te houden. Probeer wanneer ik eet zo gezond mogelijk te eten en de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen. Dus geen baklava ed.voor mij. Vanochtend was ik 3kilo lichter, dat vind ik toch wel veel in 2 dagen dus dat moet niet zo door blijven gaan.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lovely: Dat is wel erg veel , is het niet beter om niet te vasten?
    En sporten ook even te laten voor wat het is of advies hier over vragen op de sportschool.
    Dit lijkt me niet goed voor je kindje.

Hier was de weegschaal voor manlief lief , 4 ons er af: 94,1 nu .
    Verder auto schoon maken voor volgende weekend als we weg gaan .

Menu: o: twee broodjes kaas
    L cornflakes
    t: fruit
    a: pudding broodje zelf gemaakt en soep .
    t: zilveruitjes of zure haring .

8. louan

louan Niet meer actief

Goedemorgen!

Thnx! DD

Lovely dat is veel zeg! En je moet nog een maand..hmmm ff kritsch kijken hoe je dit kunt oplossen.

Hier gister off schema gegaan. Mijn moeder kwam langs kwam daardoor in de knoop met de tyd en het eten. Wel heb ik de protein pannenkoeken geprobeerd en dat doe ik nooit meer. Muffe geur en nee viel gewoon niet goed. Voelde me echt overvol en dik dus ben in de avond maar weer een uur gaan rennen pffff.

Dit weekend ook wat gepland maar ga echt proberen aan schema te houden. Vandaag niet sporten morgen weer.

Menu:
    o : 2 br brood met filet americain
    t : Latte
    l : kwark met fruit
    t : whey shake
    a : broccoli met tonijn, linzen tomaatje uitje
    t : gekookt eitje met rookvlees

Fijn weekend meiden!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Volgens de verloskundige kan het geen kwaad voor het kindje, maat meer voor mezelf. Dus als mij lichaam aangeeft dat deze het niet aankan dan moet ik daarna luisteren. Voor nu voel ik me goed, maar als er morgen weer wat af is ga ik een dag niet vasten.

Mmm jouw avond eten marnat, lekker!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lovely: Ok meis want jouw kindje en jij moeten wel op de been blijven.
    Pas op je zelf en anders niet meer vasten , als zwangere hoef je toch niet te vasten?
    Je moet het zelf weten ieder zijn ding maar ik vind gezondheid voor jouw en je kindje vind ik belangrijker dan het vasten op moment .

Manlief zij ineens dat we dat nog hadden ook wel zin in mmmm.

11. Dappertje Dik

Hier ook weer een rare drukke zaterdag met activiteiten en in- en uitlopende vriendjes.

Noten, rozijnen, banaan, yoghurt
    2 cappuccino

Heel lang niks

Veel te laat gelunched met twee havervloerboterhammen met boerenkaas
    2 muntthee
    Appel

Paar stokbroodjes met zelfgemaakte pesto

Geen idee, manlief gaat lekker exotisch koken

12. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Veel te lang niets geschreven hier, sorry! Niet alles terug gelezen maar wel onderschrift van Lovely; Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!

Hier ook nog steeds bezig, zit nu op 77,5. Mijn nieuwe hardloopschoenen zijn binnen dus nu weer fanatiek gaan lopen! Baal nog wel steeds van mijn buik, het wordt minder maar wel heeeel erg langzaam..

Dit weekend wel een beetje cheat weekend.. Heb vandaag frietjes op en morgen hebben we uitgebreid ontbijt. Mijn moeder en stiefvader komen ook ontbijten. Tussendoor ook niets gepakt zodat het enigszins binnen de perken blijft.

Jullie ook nog steeds allemaal lekker bezig?

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff....hier echt mega ongesteld geworden en daardoor voel ik me echt blegh! Omdat ik er best wel last van heb, nu maar weer aan de pil gegaan. Misschien dat de klachten dan wat minder worden, nu bloed ik haast leeg voor mijn gevoel :)

Mijn menu gister niet bijgehouden, maar het was bar slecht, dat weet ik wel.
    Vandaag wordt ook een rommeldag.....dus maandag er weer tegen aan.

14. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Even een vraagje voor de dames die aan krachttraining doen, hoe stellen jullie een trainingsschema samen?
    Heb een keer op de sportschool een schema gevraagd en dat was zo`n standaard schema met hèèl veel cardio. Op dit moment doe ik ' maar ' wat.
    Ik doe krachttraining maar wil zelf een schema samenstellen.

Mijn doel is eerst afvallen ( 60 kg ) en daarna flink wat spieren opbouwen ( niet subtiel :D )

Iemand tips?

Ik houd me netjes aan mijn eetpatroon maar ben toch wat aangekomen, ik vermoed omdat ik rond de periode zit dat ik ongesteld moet worden.

15. Dappertje Dik

Als je het zo wilt, moet je geen cardio doen maar vetverbrandingsprogramma's. Door veel cardio te doen, houd je alleen maar vet vast.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier vandaag weer sporten.

Menu : o: 1 broodje kaas .
    l: cornflakes
    t: fruit.
    a: aard, rode kool , vis burger jus uit de vriezer .
    t: zilveruitjes of niks .

Weekend er lekker van genoten wat eten betreft en snoepen , nu weer er tegen aan.

17. Dappertje Dik

Gisteren zo'n ontzettende darmkrampen gehad!:$
    Ben van ellende 's middags op bed gegaan met twee Aleve. Gisteravond was het het hevigst. Ik wijt het aan de Danerolles en het appeltaartje van tarwebloem. Ik kan er gewoon niet meer tegen!

Net naar de wc gegaan en de pijn is wat afgezakt, maar mijn hemel zeg!:(

18. Dappertje Dik

Tina, hoe was je weekend?

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,

Dappertje dik: oeh wat vervelend, ik heb het zelf ook bij vet eten daar raken mijn darmen enorm van overstuur. Erg pijnlijk!
    Marnat: sportse vandaag.

Ik ga vandaag ook sporten,tenminste als ik niet te moe ben.
    Sowieso vanmiddag even met dochter een eind wandelen.

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hallo meiden

hier terug van een heerlijk weekend! niet asociaal veel gegeten maar wel lekker en anders en er was eigenlijk niets bij vanmorgen.

vrijdag avond hadden we broodjes met shoarma
    zaterdagavond uit eten geweest maar was vrij luxe restaurant dus geen grote borden. ik had lekker vis. wel een dessert genomen maar kon echt maar de helft van die coupe op dus de andere helft heeft manlief lekker op.
    gister friet op met 3 snacks whahaha hadden smorgen lekker ontbeten maar de rest van de dag eigenlijk niets meer door druk programma dus had echt megahongen om 6 uur hihi.

afijn de weeg gaf vanmorgen 66,8 aan dus niets bijzonders.

uiteraard wel weer netjes in de teugels vandaag

menu gaat ongeveer worden ( moet nog even kijken op hoeveel calorieen ik kom dan weer)

o 2 crackers
    t ontbijtkoek en cracker
    l 2/3 boterhammen en 2 haringkjes
    t kwark
    d bulgur, broccoli, roerbakgroente en kipfilet

misschien ga ik vanavond effe een uurtje sporten maar ligt eraan hoe laat man thuis is. niet zozeer voor de kilos maar ik mis het lichamelijk gewoon. na donderdag niets meer gedaan.

dappertje en lovely@ ik heb dat ook hoor van vet of raar eten dat ik opgeblazen gevoel heb of buikpijn. vrijdag na de shoarma pffff

een keer goed kleien lucht dan vaak op maar meestal kan ik dat ook nog es niet goed dan na zulk voer en moet ik eerst weer een dag veel groente eten.

lovely@ gaat het goed met je ? combi ramadan en baby?

Deel Deze Pagina