Goedemorgen! Hier vanochtend 73,1, 1 kilo kwijt afgelopen week en totaal over 2 weken 2,3 kilo, netjes. Gister nog 1 uur Zumba fitness, 45 min hardlopen, buik en beenspieren gedaan. Menu vandaag: o :2 rijstwafels met cottage cheese en een halve avocado en latte t : whey shake l : 2 geroosterde br brood met ossenworst t : 3 gebakken ei zonder dooier met een plakje cheddar cheese a : kipfilet, paprika en broccoli t : 5 dadels Sportse voor de mensen die gaan sporten!
Tina; fijn dat je lekker weekend hebt gehad! En dat de weegschaal lief was vanochtend. Ramadan gaat goed, ben wel enorm moe maar denk dat dit ook Door de zwangerschap komt. En ben sinds donderdag 4,5 kilo kwijt dus dat is wat tel veel. Gisteren dan ook maar een stukje baklava genomen als toetje. Ik heb gewoon heel weinig trek en het eten valt enorm zwaar op de maag. Als het zo blijft stop ik met vasten. Louan: je gaat goed! Wow wat had je gisteren veel gesport, respect hoor!
Ik zal even wat over mijzelf vertellen; Ik ben 33 jaar, ben getrouwd en heb 2 dochters. Ik werk in de zorg, ben vaste nachtdienst en werk altijd 2 nachten per week en af en toe in het weekend. Ik sport al sinds mijn jongste dochter 3 maanden is, regelmatig. Ik doe 2-3 keer bodypump en 1-2 keer funxtion ( is een intensief parcours van 30 minuten. Ik woog vorig jaar zomer 77 kilo ( en daar moest nog zo'n 10 kilo vanaf) maar na de zomervakantie zat ik op 80. Op zich niet schokkend maar nu zit ik al op 83 en het wil er maar niet af. :x . ( die snoepjes en chips helpen mij daar ook niet bij ) Afgelopen donderdag weer echt begonnen, 4 dagen netjes gedaan, en nog geen gram eraf. (was wel een soort van ongesteld geworden, heb een spiraaltje) . Van ellende vanmorgen 2 gebakjes gegeten en hulp gezocht bij jullie . Samen gaat het nl beter. De gebakjes smaakten bij overigens prima en heb er geen spijt van, maar nu is het klaar. Ik volg het 5:2 dieet, dat is 5 dagen 1500-2000 kcal eten, 3 maaltijden per dag en 2 dagen vasten (alleen avondeten, 500 kcal, low carb. )
Sniffy: Welkom en succes . Hier weer gesport in totaal 82 min en nu zweet druppels ga lekker douchen . En dan spelletje doen .
sniffy welkom en veel succes net effe contact gehad met man en kan lekker straks effe uurtje sporten. ga alleen cardioen vanavond. woe vrij en zondag weer kracht, maar voor straks effe uurtje knallen. menu even aanpassen want extra calorieen nemen vandaag. zag mezelf terug op fotos van het weekend en mn lijf vind ik prima maar vind mezelf wel een eng smal bekkie hebben
Dat zou niks voor mij zijn Sniffy! Heel de dag niks eten en alleen 500 kcal per dag! Ik geloof trouwens ook niet in dieten, tenzij medisch (bij suikerziekte en coeliakie enzo).
sniffy: Idd als het vrijdag op mijn weeg dag ook nog het goede oplevert is het helemaal fijn. Ik sta wel goed hoor maar zou graag 66 kilo willen blijven of 65 .
Ik heb daar gelukkig geen problemen mee. Het probleem zit bij vooral in de nachtdienst. Er is overal wel wat te vinden aan snoep, gebak ed. En als ik dan niks 'mag' eten, kom ik ook niet in de verleiding. Als ik er nl aan begin, dan blijf ik eten in de nacht. Ik vind het heel goed te doen.
Ja, als je moe bent, krijg je vaak trek in suiker/koolhydraten en vraagt je lichaam steeds om meer. Ik zou groente en eiwitten meenemen als tussendoortjes. Vult goed en krijg je geen snaaibehoefte van!
dappertje dik, het is het dieet van Michael Mosley. Er staat op de site van het vastendieet ook een documentaire over het dieet. Het idee achter vasten en daarbij op die dag laag in calorieën zitten is dat het op lange termijn ook gezondheidsvoordelen met zich meebrengt.
Als ik vast, ben ik veel alerter. Ik heb ook een lange tijd een low-carb dieet gedaan, en daar ben ik ook zo'n 15 kilo mee afgevallen. Maar dat hou ik niet mijn hele leven vol. Als je bij dit dieet je doel hebt bereikt, kan je over op 6:1. Dan vast je alleen de dag na het weekend.