Er zijn overigens verschillende vormen van vasten. Er zijn ook mensen die eten in een 'eet-raam' . Die eten iedere dag van 15.00 tot 20.00 bijvoorbeeld.
Oh, een balansdag bedoel je? Doe ik altijd na het weekend met lichte salades en groene smoothies enzo. Maar jij zegt dus dat je liever dagen 500kcal eet en overdag helemaal niks ipv wat minder koolhydraten te consumeren? Waarom houd je dat niet vol? Iemand trouwens, die zoveel sport als jij (want dat doe je!) moet trouwens helemaal niet bang zijn voor koolhydraten, dat hebben je spieren gewoon nodig. Maar dan niet de koolhydraten uit geraffineerde suiker en witte pasta, koek en snoep.
Daarna wordt het idd een soort balansdag, maar heb je nog steeds de gezondheidsvoordelen van het vasten. Ik ben ook niet bang voor koolhydraten, ik eet ook volkorenbrood en volkorenpasta, quinoa. maar met dit dieet eet ik op de 5 andere dagen gewoon, en dan 3 keer per dag, dus geen tussendoortjes. Ik eet liever 3 x een flinke maaltijd dan 6 keer een beetje.
de geraffineerde suikers eet ik sowieso al zo min mogelijk. Wij eten 's avonds geen aardappelen. De kinderen vinden het ook niet lekker. 's avonds eten wij over het algemeen koolhydraatarm. Tenzij ik dus moet sporten. Ik eet ook geen halvarine ed. maar ik smeer roomboter op mijn brood en bak in kokosolie.
Ik eet ook liever 2 dagen per week veel minder dan dat ik 7 dagen 'op dieet' ben. Ik vast ook alleen op de dagen dat ik niet sport.
Met 6/7x per dag eten, ben ik wel veel afgevallen. Motortje laten branden. Geen snaaimomenten creeeren. Ik eet trouwens tussen de 1800 en 2000 kcal per dag.
sniffy, ja ik ben inmiddels al op gewicht. nu zorgen juist dat er niet meer afgaat. is ook nog heel lastig haha
Hallo meiden... Hier ben ik weer... Had het allemaal even zwaar. Afgelopen 2 weken maar 3x gesport en ook weer veel maaltijden overgeslagen. Gevolg : 200 gram er af in ruim 2 weken tijd. Zat/zit even niet zo lekker in mijn vel en had er even geen kracht voor. Opzich niet gezondigd (alleen zondag met vaderdag toastjes etc). Maar gewon heel erg in mijn oude gewoonte gevallen. Nu ga ik er weer vol tegen aan. Morgen sporten. Ik ga 23 juli op vakantie en wil dan 5 kilo kwijt zijn. Dan zit ik onder de 80. Gaat wel goed komen Heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven. Vanochtend al mijn zomer spullen gepast en ik pas gewoon alles weer. Voor ik zwanger werd pasten ik al bijna niks meer alles zat vrij strak. Nu worden mijn "gewone" broeken te los en mijn broeken die te strak of niet meer dicht gingen , zitten goed gaf mij weer een stimulans. Ik ga even alles bij lezen.... @lovly gefeliciteerd meid wat goed
Pluisjee: Als je de broeken weer passen en kleren dan ga je lekker . en elke gram er af is er 1 . Hoop dat je gauw weer de oude bent en voor je vakantie hebt moet dat lukken die 5 kilo. Ik doe met je mee ik wil op 66/65 staan als we vakantie hebben 20 juli .
Laten we het erop houden dat ik gemiddeld een halve kilo per week af ben gevallen (heb ook een tijdje stil gestaan door ziekte en stress). Ik ben nu 23 kilo afgevallen en wil er nog 7.
Wat knap 23 kilo afgevallen!! Ik herken het Pluisje, als ik niet lekker in mijn vel zit verval ik ook in mijn oude gewoontes.. Deze week erg veel werken dus probeer wat eten mee te nemen want we eten( voor mij) redelijk ongezond. Ook twee jarige cliënten deze week dus dat wordt weer afslaan.. Van het weekend vrij en dan weer hardlopen!
Dappertje dik, knappe prestatie hoor. Halve kilo per week is netjes. En goed dat je het hebt opgepakt na het stilstaan. Pluisje, gaat vast goed komen. Succes!
menu: o: 1 broodje kaas. l: 3 broodjes kaas t: fruit. a: puree ,doperwten en jus uit de vriezer. t: ?