Vandaag hetzelfde eten gehad als gisteren maar ondanks het vasten kon ik niet eens al m'n linzensoep op. Wel lekker gedronken en fruit gegeten.
Hier de weegschaal voor manlief niet lief , staat weer op 94 , 6 helaas de twee kilo zit er weer op. Is allemaal door het weer houd vocht vast , ik hou ook vocht vast . Als we mazel hebben gaat er deze twee week nog wat af en anders naar de vakantie . We drinken meer dan we eten . Menu: wisselt in weekend nog wel eens nu ook met het warme weer . Morgen weer een menu . Zal nog wel fruit halen vandaag en als het te doen is de rest ook . Zo douchen ben net een dweil doek
Mamavanjuul, idd wat Tina zegt. Even de weegschaal vergeten en gewoon je 'dieet' volgen. Het komt goed
Gisteren en vandaag gewerkt, lekker zweten . mijn weegschaal gaat ook de deur uit. Dat ding klopt voor geen meter. Als ik hem op een andere plek zet, weeg ik weer meer of minder. Stom ding. Ik weeg mezelf wel 1 x per maand bij de voedingsdeskundige op de sportschool. Die heeft ook een betere weegschaal.
Hoi dames! Eindelijk is het weer wat koeler, poeh wat was het warm! Vanochtend 4km wezen hardlopen. Ben vandaag weer aan het vasten. Voor vanavond staat er bietensalade met tonijn op het menu met als toetje heel veel fruit. Morgen afspraak met de personal trainer, ben benieuwd!
Hallo meiden... Het is hier eindelijk wat koeler !! Heerlijk !! Mijn menu vandaag : O. 2 crackers met mager beleg , glas verse jus en 1 gekookt ei T. Andere gekookte ei L. Broodje carpaccio met salade (lunchen met familie) T. Niks A. Noedels met veel groente en kip T. Weet ik nog niet. Vrijdag en zaterdag ging het nog even niet zo goed maar vanaf vandaag goed bezig weer. Dus we gaan nog even 3 weken knallen voor wij op vakantie gaan. Dan even twee weken genieten en weer vol en volgas er tegen aan!!
Succes pluisjee. Lovely: was het te doen rennen? Hier vanmiddag klein stukje in bos gewandeld was benauwt . En het is idd koeler ook in huis , morgen denk ik even wat sporten . Voelt in huis ook koel aan , maar toch is het 27 graden nog steeds .
menu: o: 1 broodje caselerib . l: twee kadetjes met cazelerib. t: fruit. a: zilvervlies rijst chiken tonght t: ?
Goedemorgen! Pluisje: knap dat je het dan ook weer kan oppakken. Marnat: hardlopen ging prima, was alleen wel heel erg benauwd. Ik heb zo mijn eerste personal training, eerst maar eens goed overleggen wat ik mag. Zover ik weer mag ik alleen geen reverse crunches doen. Vandaag ook aan het vasten, voor vanavond een goed gevulde salade op het menu met als toetje weer veel fruit. Ben al aardig misselijk en kan absoluut niet tegen zwaar en vet eten.
Goedemorgen, Lovely, succes met je personal trainer ! Wij zaten hier gisteren te wachten op wat regen, nou helemaal niks . Nog 2 nachtjes werken en dan heb ik vakantie O: havermout met rozijnen en aardbeien L: een groene smoothie met spinazie, banaan en appel , en 2 gekookte eieren. D: bloemkool met gehakt.
Eet je wel tussendoortjes Sniffy? Anders is het wel erg weinig! Ik ben een halve kilo aangekomen. Ik wijt het aan het weinige bewegen en het niet sporten door het warme weer. Deze week er weer tegen aan. O: yoghurt met noten/zuidvruchten T: koffie, fruit L: groene smoothie of eiwitshake met fruit en haverzemelen T: noten, rauwkost A: speltpasta bolognese (met heel veel groenten, dus eigenlijk geen bolognese)
Nee, maar ik eet na het sporten van vanavond nog kwark met muesli, vergat ik er nog bij . En dan vanaf 24.00 weer vasten. Gisteren een verjaardag gehad en net iets te veel gesnoept dus vandaag een beetje compenseren.
Gisteren de 2e documentaire gezien van fat sick & nearly dead gezien op netflix. Ik vond hem net zo boeiend als de eerste.
hallo! hier geen schade van de bbq en friet het weekend maar vandaag wel weer lekker gezond! menu o 3 crackers t een vieze melige banaan, bah bah l makreel en 3 volkoren boterhammen met veel rauwkost t kwark d bulgur, geroerbakte spitskool met gehakt. mmmm t ijsje misschien.
Tina, die bulgur ga ik ook maar eens kopen. Lijkt mij lekker. En die melige bananen gaan bij door de groene smoothie
Ik ben weer 600 gram kwijt ten opzichte van vorige week maandag Ondanks een verjaardag, een BBQ en een pizarette-avondmaaltijd.
De lunch werd iets ander, er was geen spinazie bij de buurtsuper dus ik heb veldsla met banaan en nectarines in de blender gedaan. De nectarines moesten ook op. En een smoothie van yoghurt, kwark en aardbeien op. Want ik zat vanmorgen vol van de havermout en had de aardbeien niet op. De kinderen hebben ook gesmuld van beide smoothies.
Goedemorgen! Iedereen de hittedagen overleefd? Hier heeft mijn zoontje waterpokken daardoor niet in de zon gezeten. Hij heeft heerlijk gebadderd. Nou de afgelopen 2 weken sloegen werkelijk nergens op en vooral de laatste week heb ik niks gedaan. Ik ervaar hetzelfde MvJ wat betreft die weegschaal. Het heeft teveel invloed. Nou weet ik niet of het toeval was of niet of een onbewuste boosheid naar de weegschaal toe maar hij is stukgevallen haha. Ik ben voorlopig ook niet van plan een nieuwe te kopen. Ik ga het bekijken aan de hand van mijn kleding en hoe ik me voel daar kan geen getal tegenop. Als ik een aanzienlijk verschil merk ga ik mij wel weer wegen. Deze week er weer flink tegenaan. Sporten di/do/zo 2 uurtjes. Voor iedereen waarbij hij nog lekker gaat toppie!!! Tina je avondmaatlijd klinkt idd heerlijk! Van de week eens proberen. Bolkje TOP! Sniffy gebruik je een slowjuicer? Menu: o : 3 cracottes 1 met cottage en 2 met cheddar t : Latte l : kom kwark met aardbeitjes, druifjes halve banaan en klein handje studentenhaver t : whey shake a : vis met sperziebonen tomaatje uitje t : 5 dadels