Sporten is gelukt , nu toch wat trek en 3 crackers met pindakaas extra genomen . Manlief op tijd thuis en mag morgen nog een dag laatste dingen doen. Hij slaapt nu even , maak hem over uurtje wakker . Nog een dag langer duimen dan maar spannend .
Marnat knuffel voor jou lieverd. wat een ellende soms allemaal he. weet je al iets? ik ben vanmiddag mn tussendoortje helemaal vergeten. ook totaal geen honger gehad. zelfs nu we zo aan tafel gaan eigenlijk nog niet extreem honger. net of je maag eraan went minder te eten
Hier vanmorgen weer een record, oftewel laagste gewicht in jaren: 68,2. nog 0,7 en dan heb ik m'n volgende doel bereikt. Ik wil er daarna nog 5. Gisteren op zich wel lekker gesport. Flink met t buikspierkwartier meegedaan en verder m'n armen en rug met de apparaten gedaan. Hopelijk weet ik maandag wat er met m'n spier is, zodat ik kan herstellen en weet wanneer ik weer kan hardlopen. Ik heb t gisteren geprobeerd en t kan echt niet. Auw! Ik mis het zó Goed bezig trouwens dames. Ik zie dat jullie ook allemaal flink aan de fitness zijn geweest!
Tina: Nee meer weten we nog niet , hij zal morgen nemen we aan meer horen . Dank voor de knuffel. Kan idd dat ons lichaam aan anders minder eten went . Anders straks nemen als je nog iets wil. Ik zit goed vol denk dat ik niks meer hoef vandaag. Kroepoek samen gehad bij de rijst . Hier lekker ook een toetje genomen aardbeien in de blender met yoghurt , nu nog 1 keer aardbeien om met yoghurt te mengen .
Vandaag een goede dag gehad, op dat stukje chocolade na (oeps) Vanavond dit recept gemaakt, was erg lekker! http://www.smulweb.nl/recepten/839088/Pittige-rijst-met-kip-en-witte-kool?print Marnat: Fijn dat hij nog een dagje extra kan pakken, maar vervelend dat je nog een dag in onzekerheid zit! Eevie: Wat fijn zo'n laagterecord
ohhh dames ik heb zo'n honger op de één of andere manier... en dat terwijl ik net mijn avondeten op heb!! En ben ook nog eens alleen thuis.... geen goede combi!
blike: Ojee hoe laat heb je gegeten ? Anders toetje nemen of een stukje fruit , zilveruitjes , augurk . Of flesje water [ heb ik altijd staan] Ik moet nog niet denken aan extra .
eevie wat goed zeg. heerlijk gevoel lijkt me blike@ ellendig is dat he... heb het gelukkig niet heel vaak. afleiding zoeken of paar glazen water pakken ik denk dat ik es een warme chocomel ga nemen. heb ik zomaar es zin in. en ben mn yoghurt toch vergeten vanmiddag dus....dat compenseert weer een beetje dan. morgen weer sporten. beneiuwd of ik morgen onder de 94 kom. zou mooi zijn. fijne avond allemaal
Manlief heeft mijn rug met tijgerbalsem in gesmeerd gister en nu voelt het goed . Anders moest ik er mee heen gaan als het niet weg ging. Zeg ik tegen hem en jij dan ik hoef niet het gaat wel zegt ie ja lol. We smeren mekaar vandaag wel weer in en zien wel wat het word. Stel samen hoor soms hihi , Mijn weegschaal was lief hij gaf het zelfde gewicht aan dan vorige week. 68 kilo niks op of af geen idee waarom er niks af gaat. Eten doe ik toch goed of moet ik anders sporten? Minder buikoefeningen meer workouts en cardio? Om er nog wat af te krijgen , wel mooi dat ik stil sta en niks op komt hoor. Menu 1 broodje kipfilet cornflakes en warm eten nog geen idee , denk puree met witte bonen. En fruit .
ow men wat heb ik een spierpijn nog zeg. dalijk sporten maar zal maar niet te gek doen. jeetje.gisteravond gezondigd 2 handjes chips op. was de eerste keer in 2 weken dat ik zondigde dus nog netjes hihi. menu vandaag o: brinta t: plak peperkoek l: uiensoep en 2 boterhammen t: magere yoghurt d: kip tandoori
Marnat: niks erbij is ook goed toch! Ik weet niet of buikspieroefeningen bijdragen aan afvallen. Misschien beter om wat meer kracht training te doen? Daar heb ik jaren geleden goede resultaten mee geboekt (ik heb echt een hekel aan cardio, word je zo moe van ) Eet je trouwens de gewone cornflakes elke dag?? Daar zitten behoorlijk wat toegevoegde suikers in dacht ik, misschien beter om muesli te nemen? Hoe gaat het afvallen bij je man?? Tina: wat goed zeg maar een keer in 2 weken wat gesnoept!! Blike: ik eet 's avonds gewoon altijd nog wat, vaak wat fruit, anders haal ik het echt niet! Ik woog vanochtend 76, niet heel veel afgevallen, maar we blijven positief Net lekker gewandeld, vanavond gaan we wel eten bestellen, dan ben ik de ochtend daarna altijd wat zwaarder, moet me dan maar gewoon even niet wegen Ik zat net foto's te kijken en zag dat ik afgelopen september en september 2013 een soortgelijke foto heb gemaakt. Ik sta er niet helemaal op, maar wat een verschil zeg!!: Bekijk bijlage 422206
sporten ging lekker vanmorgen. heb qua kracht maar alleen armen gedaan want benen staan krom vd spierpijn nog. ook op de cross ging het daarna soepel. hier was er vanmorgen niks af maar ook niks bij. hoop het weekend onder de 94 te duiken ( thuis) maar word lastig denk ik. vanavond kip tandoori, morgen verjaardag ( maar neem sowieso al geen taart oid) en op zondag eten we altijd frietjes die ik wel gewoon neem. moet nog iets te eten verzinnen voor morgenavond maar geen inspiratie, nou inspiratie genoeg maar dat zijn allemaal dikmakers en die wil ik effe niet morgen.
Asherah: cornflakes eet ik niet iedere dag volle werkdagen eet ik 4 broodjes . Ik eet op moment de echte en heb die uit Duitsland nu ook in huis. Weekend eet ik lekkere broodjes of brinta . Buikoefeningen doen daar denk ik geen geen bijdrage toe [afvallen dan] Denk dat ik idd dat maar meer cardio ga op zoeken en verder kijk om te doen. Buikje is al wel strak broeken zakken al af Stil staan ben ik ook wel blij om , maar 66 kilo zijn is leuker meer spelling met de feestdagen Manlief gaat morgen weer op de weegschaal zien die lief is. Manlief heeft maandag weer werk daar heeft ie al eerder gewerkt . Daarna maar verder zien mis dat we in de winter geen ww hoeven aan vragen als die hier blijft. Maar dat is afwachten , voor nu eerst werk in elk geval voor hoelang zien we wel. Mooi verschil op de foto s.
Goedemiddag! Marnat: Neem je verder wel tussendoortjes? Zo lang er maar niets bij komt toch . Fijn dat man toch maandag weer werk heeft, enig vooruitzicht voor hoe lang? Aherah: Wow wat een veschil! Je ziet het duidelijk hoor! Tina: Super dat sporten goed ging, hier verdwijnt vaak de spierpijn tijdens het sporten. Ik heb vandaag op de weegschaal gestaan, eindelijk weer eens 500gram eraf! Dat geeft weer motivatie. Nog 4kilo te gaan! Ben net thuis van het werk, nu even rustig zp-en en dan over kwartier dochter halen. Ben aan het twijfelen om vandaag op de crosstrainer te gaan. Wou eigenlijk 2 dagen rust houden, maar de -500gr doet weer neigen naar sporten. Vanavond neem ik een normale maaltijd dus eens geen proteine pannekoek met groentes maar een lekker stukje vlees met salade en wie weet ook wel aardappelen. Rest van de dag wel proteine shakes ed.
marnat@ blij dat je man toch aan het werk kan blijven voorlopig. lovely@ wat goed zeg! ik had idd ook dat de spierpijn tijdens het sporten minder werd. eet smakelijk vanavond, klinkt lekker
Lovely@ Sportze mocht je nog wat doen. Hier vaak na weeg moment de neiging vrijdags wel te sporten . Tussen door eet ik niet echt ja na sport fruit of nog wassa broodje twee . Idd als er maar geen kilo s bij komen. Idd tina geeft ook een stukje rust . Ik ga nu even sporten manlief is film aan het kijken die ik niks vind.
Hoi meiden! Lees al een tijdje mee. Ik moet ook echt afvallen weeg nu 106 . Heb echt een hangbuik overgehouden na de zwangerschap. Ik heb geen tijd om naar de sportschool te gaan, maar wil wel graag thuis wat doen. Wie heeft er tips??