Omdat ik echt jaren niet meer gesport heb, beginnen we nu eerst met het opbouwen van conditie. Heb gisteren crosstrainer, roeien en fietsen gedaan. Ik ben van plan om 3x per week te gaan, dat deed ik destijds ook en is goed vol te houden voor mij. Ik volg verder geen echt dieet, alleen inderdaad gezonder en minder. Ik snoep niet, ook niet meer na het avondeten (mijn grote valkuil). Ik schep nu niet 2x op, behalve van de groente. Ik probeer zoveel mogelijk de gezonde variant van e.e.a. te pakken. In het begin had ik het zo moeilijk tegen 16 uur, maar nu is dat echt weg. Ja, ik heb absoluut flinke honger tegen het avondeten, maar als ik dan ook ga eten, smaakt het me zo goed! En dan echt maar 1x opscheppen.
Krachttraining is ook belangrijk bij het afvallen. Zelf doe ik 3 x per week bodypump en 1-2 x per week funxtion ( half uur intensief diverse oefeningen) Er is niks mis met honger hebben hoor. Dan geniet je meer van je eten. Dan dat je eigenlijk eet zonder honger. Ik doe aan intermittent fasting. Dan vast je minimaal 16 per dag.
Marnat, ik heb speciaal voor jou mijn banner aangepast Kuki, ik bedoel 16 uur (in mijn vorige post stond alleen maar 16.
Lief van je hihi. Vanmiddag sporten even wat eerder 13 uur en dan tot 15 uur , want Voetbal is weer begonnen en onze club moet vroeg . En dan ben ik klaar als manlief thuis komt kan hij douchen en meteen eten. Menu: O; 1 broodje kaas. L: Twee eitjes op brood met ei kruiden . T: Appel A: Soep met brood . T:Zilveruitje of niks .
Dat weet ik, ik deed voorheen ook een combi van kracht en cardio. Maar ik heb echt totaal geen conditie meer, ik hou het nu amper vol. Dus eerst echt wat meer conditie en dan na een paar weekjes krachttrainingen erbij.
Vanavond weer sportschooltijd! Zo eerst met de jongste naar het bos, even een broodje opeten en dan gaan. Vanmiddag een verjaardag maar geen taart. Ze heeft wel altijd lekkere gezonde hapjes 👍🏻 Ben ongesteld geworden dus zit met een bolle buik, bleh.
Marnat, heb je het bij 1 reepje kunnen houden? Aszz, gezonde hapjes zijn ook lekker Ik heb mijn vasten om 14.00 gebroken. Ik ga op woensdag altijd om 19.30 naar bed, dus dan kan ik niet tot 21.00 eten.
Mijn menu vandaag: Kwark met kiwi, spelt en noten/zaden Banaantje 2 sneetjes met gebakken eitje en groente Wat komkommer, druiven, zalmhapjes, cervelaat Spaghettisaus van gisteren me bulgur, de mannen eten patat. En een paar stukjes pure chocolade als toetje Nu op naar de sportschool! Hophop
sniffy: Ja goed he hihi, maar gister niet heb ik er 4 gehad , met wat kroepoek, en een peren ijsje. Dat komt denk door we weinig gegeten hebben alleen drie broodjes met soep. En toen meteen naar voetbal gefietst helaas gelijk gepeeld ze hadden winst verdiend. Vanmiddag weer sporten en mis nog een cracker er bij. Eerst werken en dan thuis beetje doen gister niet gelukt . Komt vandaag wel weer goed , zal me aan menu houden. Menu : O; 1 broodje pinda kaas. L: cornflakes . T: Appel A: Ajam paniki met zilvervlies rijst en mis beetje kroepoek. T: niks of zilveruitje , komkommer .
Ik ben gisteravond weer wezen sporten. Het was zwaar ma na afloop was ik gewoon zo trots op mezelf! Vanaf volgende week trouw 3x per week, maar we zijn dit weekend in Disneyland dus dan komt het er niet van, dus deze week maar 2 keer. Ik fiets wel iedere dag ruim een half uur, dus mijn beweging haal ik wel. Ik vraag me af: hoe gezond zijn tosti's eigenlijk? Ik heb Milner 30+kaas en Pain de Bologne in huis, als ik daar nu een tosti van maak? Dus 2 sneetjes en 1 plak Milner. Uiteraard zonder sausjes natuurlijk.
Hahaha het ging zo goed met 1 Wel lekker gefietst, zonde van het gelijkspel. Hoeveel calorieën eet jij op een dag? Het lijkt niet zo veel.
Daaaag! Spierpijn in mn kont van gisteren. De squads waren heftig. Over 2 weken weer een heel nieuw trainingsschema. Ben benieuwd. Mijn menu van vandaag: Scrambled eggs met een geroosterd volkoren broodje Een gele kiwi Een krentenbolletje met een beetje kwark met vers rood fruit Zo naar het strand, en voor mezelf heb ik een appel en banaan mee ( voor de jongens wat chips en kleine stroopwafeltjes ) Vanavond snijbonen van mijn vaders tuin met kipfilet. (Te) veel fruit vandaag, hmm maar zo lekker. Helemaal nu het wat warmer is.
Spierpijn is goed Ik ga zo nog wat oefeningen doen beneden, fasted (dus op een lege maag) Vanavond bodypumpen
Sniffy: Geen idee hoeveel kcal houden we niet bij . Eten na sport heb ik er niet altijd bij staan omdat dat wel eens niet gebeurt . Ik val wel af dus weinig zal het dan niet zijn. Morgen weer wegen we gaan het zien , zo sporten. Huishouden gedaan geen puf meer , morgen was vouwen en douche wc doen , als ik weer thuis kom. Lunch is gebakken vis geworden.
Ik eet altijd na het sporten. Sowieso eiwitten ivm de krachttraining en als ik nog moet werken ook koolhydraten. Met het intermittent fasting eet ik na het sporten ook koolhydraten , zelfs vlak voor het slapen. Omdat ik dan tot 16.00 niet meer eet. Van mij mag het wel even gaan regenen en wat koeler worden. Ik hou zo veel vocht vast
Ik eet na sport ook maar soms alleen fruit of een cracker er bij . Hier is de weegschaal erg lief: 1.3 kilo er af nu 68,2 gaat meteen mooi. Weet nog niet of ik ga sporten vandaag hangt er ook van af hoe moe ik ben. Heb slecht geslapen vannacht. Menu: o: 1 broodje jam. l: cornflakes . t: appel a: puree met appelmoes . t: eigen gemaakte pinda rotsjes .