Ik heb vanochtend even een foto gemaakt. En die even naast de foto gelegd van 3 maanden geleden, voordat ik begon met fitness. Scheelt ongeveer 4/5 kilo. En ja, ik ben erg trots op mezelf 😝😬
aszz je ziet het heel goed. sporten ging niet onaardig. Benen trainen was wel wat zwaar. Cardio ging eigenlijk best goed
Zie nu dit op NU.nl: 'Hoger opgeleiden ontbijten vaker dan lager opgeleiden' 'Hoger opgeleiden ontbijten vaker dan lager opgeleiden' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Dus het ligt aan mijn niveau!!!
Een vaas-figuur, die kende ik echt niet! Wel peer, appel, zandloper en plank. Omgekeerde peer dus! Maar je benen zijn geweldig!
Niet geweldig op het moment. Na het Ninjamoeder programma heb ik het nog iets van 2 weken volgehouden en toen ben ik toch weer teruggevallen in mijn oude gedrag
goeiemorgen! ik ben blij. weegschaal stond alweer op 64,1 vanmorgen. zal dan denk meer vocht nog geweest zijn wat ik vast heb gehouden op vakantie. lekker hoor. hoef ik gewoon niet bijzonder op te letten ook. gisteravond sporten, ging redelijk. benen was kracht wel zwaar. cardio viel me 100 procent mee. voelde gisteravond wel al mn spieren, het valt nu wel mee nog maar misschien komt het nog. menu vandaag word ongeveer o 2 volk. boterhammen met casselrib t ? l grote salade met gerookte kip, rauwkost en 2 volk. crackers t kwark met vijg d geroerbakte spitskool met mager rundergehakt en beetje bulgur t?
Super meid! Mijn menu vandaag: Ontbijt: Yoghurt met noten, zaden, incabessen Tussendoor: Watermeloen Lunch: ?? Tussendoor: ?? Avondeten: Nasi van basmatirijst, met kip en veel groenten
Vooral het sporten moet ik juist weer gaan oppakken.... Qua eten valt het nog wel mee, maar het sporten heb ik helemaal laten schieten. Tijdens het Ninjamoeder programma gunde ik mezelf daar veel meer tijd voor dan nu...
Net gewogen, nu totaal 3,9 kg kwijt . Straks boodschappen doen dus even in de winkel verzinnen wat we gaan eten. Vanavond weer bodypumpen. Net ook even before - foto's gemaakt.
Hmm ik heb vandaag niet zoveel te doen, dus ik ga denk ik maar even sporten. Even boodschapjes doen, het huis is al netjes. Ik heb vanochtend 2 boterhammen met pindakaas gehad, kan soms zo lekker zijn. 😀 Straks even een kiwi en een appeltje. Tussen de middag wil ik een lekker boerenomelet maken, ik heb nog groenten over. Weet nog niet wat ik daarna ga eten. Vanavond eten wij broccoli met gegrilde kip.