Blondje : Welkom succes met afvallen . 106 Is niet niks met wil en doorzetten gaat dat er wel af. En de meiden hier is en lukt het ook , dus ook jij kan het. Tips kijk eens op you tube daar staan veel soorten sport fitness tot aan cardio en weet ik het . Ik doe zelf billy blanks die kan best intensief zijn , weet niet of je dat wil en nu al zou kunnen , meer door je gewicht bedoel ik dat hoor. Ik denk dat je wat rond moet kijken en zien wat je wil . Ik zou sowieso rustig op bouwen niet meteen vol er op gaan. Eten : zou ik de porties gaan minderen , bv aardappels minder meer groente [ deed ik ook] Snoep koekjes weg en chocolade weg chips weg. Zet anders eens je menu neer , wat je eet en mis ook wat je drinkt . Kunnen we daar vandaan je mis helpen Hier weer fris lekker gesport en gedoucht ik kan er weer tegen . Nu rustig spelletje doen en wachten op de was , dan kan dat in de droger . Manlief is film aan het kijken , was in slaap gevallen lol.
Bedankt! Ik zat zelf te denken aan Jillian michaels 30 days of shred. Maandag ga ik eraan beginnen, ga nu nog even lekker zondigen vanavond uit eten hihi. Qua eten en avondeten eet ik best normaal alleen als ik me verveel ga ik van alles eten.. Varieerd van chips maar ook gewoon een broodje. Ik ben echt een gezelligheids eter en ben nooit dun geweest. Alleen nu na de zwangerschap word het wel heel erg voel mezelf niet meer fijn
Succes Blondje!! Ik ben zelf met 105 kilo begonnen iets meer dan een jaar geleden en ik woog vanochtend 76 Dus het kan zeker!! Ik ga ook niet naar de sportschool (is hier te duur), maar wandel vrijwel elke dag een uur (wel met heuvels dus vrij intensief). Verder heb ik een hele tijd ook spieroefeningen gedaan, maar al een tijdje niet gedaan omdat het hier zo warm was, moet dat eigenlijk wel weer doen, want mijn buik is nog steeds een oorlogsgebied Voorkom ook dat je honger hebt, want dan ga je snaaien is mijn ervaring! Ik eet met lunch bijvoorbeeld altijd 2 eieren bij mijn brood, dat vult me goed. En ook geen boodschappen doen als je honger hebt
Halo allemaal ik zou graag mee kletsen hier. Ben ook bezig met afvallen en zwem 2 x per week 45 min. Ben erg ongeduldig betreft kg' s het gaat zo langzaam. Probeer wel zo min mogelijk brood te eten . Heb een calorieën dieet van 1200 per dag. Wil er zo een 10 kg af ...
Dankjewel en echt super goed van je zeg wow 76 kilo. zoveel woog ik toen ik 16 was ofzo hihi. Ik wandel sowieso ook elke dag een uur met mn dochter in de buggy maar dat is niet zo intensief.. Ben alleen bang als ik ga afvallen dat mn buik een "schort" word..
Jeetje jullie kletsen echt veel zeg :O goed bezig allemaal dames!! Ik ben inmiddels 2 weken definitief bezig met reset your life en inmiddels al 2,2 kg kwijt (beide weken 1,1 kg afgevallen) en dat door juist meer te gaan eten (eet nu minimaal 1500 kcal eerst zat ik rond de 1200 - 1300 ) en sporten uiteraard. Voel me er ook echt heel goed bij
Beatissimam; Ja hoor staat hier geloof ik ergens dat we laatst er een hazelnoot gebakje op genomen hebben . Nu een jaar en 9 maand . Dank voor compliment. Zal ook wel moeten wil geen hoge bloeddruk en cholesterol meer hebben kan niet vaak genoeg zeggen . Heb mijn fruit niet gehad , moet zeggen heb ook nog geen trek . Neem ik morgen wel fruit . Hoe kwam je er zo bij het te vragen hihi. Hoe gaat het bij jouw met afvallen?
Omdat ik je banner miste Marnat! Ik heb ook gerookt en toen ik gestopt was, ben ik wel meer gaan snaaien. Niet in de zin van koek en snoep, maar ik moest 's avonds wel wat te doen hebben. Olijven met pit en pistachenootjes enzo. Ik kwam eerst ook aan, daarna ben ik juist op de gezondheidstour gegaann.
Die banner jeetje je loopt wel erg achter die heb ik al lang niet meer . Niet meer nodig zonder lukt het prima . Niet alleen gezonder eten ook porties aan passen lukt het hier om op gewicht te blijven , moet wel er bij blijven sporten . Af en toe chips of iets anders doe ik wel , en kan ook . De wil heb ik om naar 66 kilo te gaan maar gebeurt nog niet . Ben veel water gaan drinken en doe dat nog. Weekend pak ik wel een sapje of wat anders , maar door de week meest spa of water thee en koffie.
goedemorgen meiden... hier de teller nog niet onder de 94. (was vanmorgen 94,1) en mn sterven was het weekend onder de 94. dus heb morgen nog 1 kans haha. zal wel niet redden vrees ik, ach dan de week later maar. hier hebben de kids nog 1 week school en dan herfstvakantie. op zich balen want dan kan ik niet zo veel sporten. bij ons is het nu op de zaak topdrukte ivm seizoen dus man ook savonds veel weg. kan sowieso wel de zondamorgen maar hoop toch ook 1x minstens nog s avonds te kunnen die week dan maar. misschien mn moeder lief aankijken dat ze keer wil oppassen haha.ben nu verslaafd en moet sporten, wie had dat ooit gedacht? vanmiddag hebben we een verjaardag maar ik neem niets behalve een spa rood oid. eten vanavond wel slecht... chinees maar moet van man anders is hij bang dat ik te ver ga doordraven en dat wil hij absoluut niet hebben ( ik ben in het verleden weleens meer doorgedraven met dingen en daarvoor in therapie en alles in geweest dus uitkijken idd) menu vandaag: o; drie crackers t; plakje ontbijtkoek l: salade van makreel en 2 crackers t; magere yoghurt d; chinees fijne dag meiden
Goedemorgen! Succes Fayenne en blondje. Kleintje wat fijn dat je iets hebt gevonden, wat bij je past. Ook knap dat je al afgevallen bent. Klinkt ook als een gezond tempo. Tinateenslipper. Verslaafd aan sporten. Hier hetzelfde en dat had ik jaren geleden ook nooit verwacht. Nog twee ons en de 93 is in zicht. Asherah je ziet het verschil in je gezicht goed. Mooie meid ben je! Hier vanochtend op de weegschaal gestaan en dat was leuk ! Mijn startgewicht was 92 kilo (1,67 lang) en mijn streefgewicht 60 kilo. Heel lang, meer dan een jaar, tussen 63,5 en 64 kilo geschommeld. Ik was hier zelf wel happy mee, dus ik vond het niet echt erg. Vanochtend woog ik toch 62,8. Wauw! Straks een bodypumplesje volgen en vanochtend om half 8 al 45 minuten met de hond gewandeld. Lekker in de mist over de hei en de zon zien opkomen.
Tina: Verslaaft aan sporten , meis je kunt ook op you tube paar pakken om toch de beweging te houden . Chinees eten is daar mis mee? Rijst is goed zilvervlies rijst is beter ok . Hoezo dan door draven je eet toch gewoon de dingen. En wat gewicht ga je toch mooi lijkt me niks mis mee te zijn . Of heb ik iets gemist? Atre: Mooi gedaan meis top , je staat op mijn oude gewicht ik was ook ooit 62 kilo met lengte 167 , maar ben ouder nu en dan hoeft dat niet meer . Hier blij marnat en man de weegschaal was ook lief voor manlief. Die gaf 92,2 aan vorige week was het 93,1 bijna kilo er weer af. Samen 10 kilo lichter er fijn , we komen er wel . Ik weet het ik hoef niet meer , maar 66 kilo of 67 klinkt zo mooi . Ga ook eerst alleen weer cardio enz doen , geen buikoefeningen te veel dan . Buikje is al wel strak merk het ook in de spieren . En voel me erg goed wat wil je dan nog meer .
Ik weeg nog maar tweewekelijks. Was ietsje aangekomen, maar mijn spiermassa is ook aan het groeien. Zolang mijn nieuwe maat broeken nog passen, vind ik het best. Na de herfstvakantie ga ik er weer wat harder tegenaan. Tot de kerst wil ik er nog 5 kilo af hebben. Ik vind sommige van jullie echt weinig groente (warm of koud) en fruit eten!
Chinees eten niks mis mee. Ligt eraan hoe je het bekijkt. Het is natuurlijk 'prima' voor heel af en toe, maar het is heel vet en zout. In mijn optiek is er dus vanalles 'mis mee'. En witte rijst is ook 'prima' voor af en toe, maar niet 'goed'. Een portie babipangang met witte rijst komt al gauw op 400/500 kcal. (Ligt eraan hoeveel je neemt). En dan heb ik ei, loempia en kroepoek nog niet eens meegerekend, dan kom je al gauw aan 1000...
ik eet heel veel rauwkost ( 150 gram) op en bij mn brood. altijd een tomaat erbij en komkommer en ui erop maar dat vermeld ik niet anders word mn lijst steeds zolang maar denk dat er dan maar standaard bij elke dag. maar ik kom zeker aan 4 ons groente op een dag. fruit eet ik idd minimaal. ik hou er echt niet van, eet alleen af en toe een appel of banaan. ik ben er al 30 jaar mee geworden en nooit ziek
Viel mij ook al op , maar ik moet zeggen dat ik mijn fruit gister ben vergeten . En in plaats van twee stukje chocolade had ik ook dat fruit kunnen nemen . Ik eet daarom vandaag twee maal fruit . Groente eten we wel juist meer dan de aardappels die veel minder . Mijn menu:vanavond brood met soep , zo meteen bruin brood twee met kipfilet , tussen de middag geen idee . en twee fruit natuurlijk .
klopt daarom eet ik het ook liever niet. maar ik ga wel met mn man mee want ik weet dat het anders de verkeerde kant op kan gaan met mij. dan durf ik over 3 maanden niets meer te eten en nooit meer te zondigen. chinees bevat heel veel calorieen en suikers ( van de afhaal. meestal nemen we bami met geroosterde kip kroepoek ei en loempia eten we nooit
4 ons is prima inderdaad. Wel verschillende groenten nemen. Hier bij de avondmaaltijd altijd veel groene groente of sla. Rauwkost tussendoor. Minimaal 2 stuks fruit (op dagen dat ik sport 3, dan neem ik een banaan).
sla zit niks in he ik eet veel brocolli, bloemkool, rucola ( ja is ook sla) boerenkool, wortels, ui, andijvie, hutspot, spitskool, spinazie, tomaat