Hier gaat het nog steeds goed hoor Spieren blijven groeien, kilo's gaan er af en zie er steeds beter uit! Dit doe ik al zo'n 8 maanden. Google het maar eens. Eens in de week cheaten kan totaal geen kwaad Juist heel goed en motiverend om door te blijven gaan. Ik volg op IG trainers die cheatdagen zelfs aanbevelen Maar als je er goed zonder kan, dan maar lekker geen cheatdagen toch
Als jij het hebt over 'alles mag dan, de hele dag door' dan denk ik echt aan heel vieze, calorierijke shit. Ik houd mijn lijf liever schoon en eet liever normaal mijn 2000 kcal per dag!
Ach er zijn talloze gezonde, super gespierde trainers, atleten en modellen die af en toe een cheatdag houden. Niet elke week, maar een keertje in de maand kan geen kwaad. Ik 'cheat' liever gewoon eens onverwachts een momentje op de dag ( broodje gezond, hmmm ). Ik heb ontbeten met spelt brood en kaas, en een gekookt eitje. Net een kiwi op en een paar frambozen. Tussen de middag ga ik met een vriendin lunchen Vanavond hebben we spinazie met een gehaktbal en een eitje.
een keer cheaten kan zelfs je verbranding weer extra stimuleren. ik heb ook altijd op zondag gewoon mn patatje met snack gegeten. menu vandaag hier. o brinta t gekookt eitje l 3 volk. boterhammen rauwkost en nog een gekookt eitje t kwark met vruchten en vijg d lasagne met sla en rauwkost en met veel groente erdoor ook. t ? morgenvroeg weer lekker sporten. heb er weer zin in
Maar Aszz en Tina, ik lees: 1 dag in de week 'alles mag de hele dag door eten wat je maar wilt'. Brr. Tuurlijk kan je een keer een frietje of ijsje of lekker belegd broodje nemen.
Nee dat doe ik ook niet omdat ik geen topsporter/atleet/fitnessgoeroe ben die 24/7 afgewogen, voorbereide, compleet in verhouding maaltijden eet. Als ik dat namelijk wel zou doen, dan zou ik ook gewoon een lekkere cheatdag houden eens in de zoveel tijd. En dan kan dat ook prima.
Je mag eten wat je wilt zonder er bij na te denken. Dat wilt niet zeggen dat je dan ook echt alles kan eten word al misselijk van de gedachte.. Mijn cheatdag houdt in dat ik lekker mag snacken als ik daar zin in heb en als maaltijd een lekkere pizza met rode wijn neem. Zelfs met mijn cheatdagen haal ik de voor mij aanbevolen 2300 kcal met moeite, omdat mijn eetgewoonten nou eenmaal veels te gezond zijn ik moet er vaak zelfs op letten dat ik niet te weinig binnen krijg ivm het opbouwen van spieren
Ik kan dat niet hebben hoor, ik kom aan als ik me zo vaak zou laten gaan. Ieder mens is anders daarin.
Iammommy, welkom en succes met afvallen. Fijn dat het al goed gaat. CHEATDAG, dat doe ik ook, 1 x per maand. Ik plan dat meestal op een verjaardag of in september (dan gaan mijn man en ik uiteten en naar de bioscoop. Dan eet ik idd vanalles en nog wat. Waar ik zin in heb. Maar uiteindelijk zit je niet ver boven het aantal calorieën dat je normaal gesproken mag. Ik krijg het allemaal niet op, wat ik had bedacht Ik kijk ook uit naar zulke dagen. Even 1 dag alles anders en dan weer verder.
Vandaag begint ook het gewone leven qua sport weer voor mijn dochter. Ze gaat 2 x per week naar turnen. Dus dat wordt weer heen en weer rijden.
Hier zijn de voetbaltrainingen ( 3 x in de week ), wedstrijden en zwemlessen ook weer begonnen. Daar ging de rust 😬
Ach ze vindt het leuk en ik vind sporten ook belangrijk. Volgende week begint ook ballet weer Normaal breng ik haar naar turnen en haalt mijn man haar op. Maar hij zit nu in het gips dus kan geen autorijden.
Hahaha jammer hè. Ik genoot er ook van. Zwemles gaat vanaf december hier ook weer beginnen. Dan is de jongste 4